Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2014 19:00 - Бой за деца между биологичните семейства и държавата Швеция
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 1099 Коментари: 0 Гласове:
0



  Бой за деца между биологичните семейства и държавата Швеция November 10, 2014 at 9:50 AM, No comments image

Децата в Швеция са биг бизнис за който се бият семейства - биологичните с държавата. Един семеен бизнес от миналото вече е "одържавен" от държавната корупционна пирамида.

Не е тайна че до края на 70-те години в много шведски семейства жената не работела, защото се издържала от грижите за до 7 деца, които са били нормална бройка в семейството. 

Аз не желаех да имам деца - мислех да се отдам на професионалния живот, и затова учех 13 години си вземах наново непризнатото в Швеция (заради липса на комуникации в министерствата на образованието в двете държави), учителско образование там. Децата ми дойдоха непланирани (от мен). Но това не означаваше че не били планирани от мъжа ми. 

Днес планът му пролича с пълна сила. С травмата на гърба която получил от тренировките си по карате той е решил да се издържа от деца.   Кандидатки да раждат не липсват - в Източна Азия има обособени държави в които жените им продават тела и любов. Старата риза вън - новата вътре. Болестта и старостта не се котират в днешна Швеция. Довеждат те с целия си род а те изритват сама с децата ти. Идеята му децата да учат в България се оказа неплатежоспособна. Натякваше ми че уж съм прибирала детските на децата. Не  можеше да разбере високите днешни цени в новодемократична България и че касата изплаща някакви детски само през първите им 2 години и после ги остави на  нула крони детски  надбавки. По същия начин както го вършеше в Швеция. Наложи се да му се декларирам и отчитам с бележка от шведската Каса за да се убеди сам че в България не живеехме охолно. 

Слухът твърди, че в Швеция детските скачат от четвъртото дете. Затова нашият ги избираше да са разведени с едно ( = неговото четвърто) дете. Брат му има 12 деца от 10 жени. Затова той оставил децата 2 месеца сами и заминал до Япония - за да й направи и пето дете. Нови деца които да гарантират увеличение на дохода му. 

Проблемът тук е, че финансовите му операции не отчетоха нито любовта му към него и децата ми Нито пък отчетоха интересите на шведските социални служби да печелят от продажба и съхранение на деца в собствените си социални мрежи от познати, роднини и собствени аквии инвестирани в детските домове в Швеция. Социалните се появиха и пет месеца освен това тероризираха децата ми, за да си отмъстят на мене заради блоговете и писанията и разкритията ми тук.  Той им се яви сериозен конкурент. А те конкуренция не признават. В Швеция държавата е винаги печелившата страна, и както ще прочетете на повече места от блоговете ми - в тая държава официални документи не се признават а един донос и лъжа тегне в съда пред чували с официална документация от учреждения. 

Не вярвам соц. служба да го остави да живее от деца, тъй като това  е нейната търговска идея. Моят бивш им се явява сериозен конкурент. 

Аз лично нямам достъп до децата - и той и социалните имат интереси да ме разболяват и да ме правят нервна като ги укриват (престъпвайки решението на последния съд в който имам 2 съботи всеки месец и право на посещения от децата 2 календарни месеца в годината). Там не респектират българските документи. Ползват такива за тоалетна хартия. Затова и този блог тука за да им напомням престъпленията. 

 

 


 0  1



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1182635
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930