Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2014 23:20 - РУСКИ МАЙКИ: ИСТОРИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ЮВЕНАЛНАТА ЮСТИЦИЯ
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
1



  РУСКИ МАЙКИ: ИСТОРИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ЮВЕНАЛНАТА ЮСТИЦИЯ November 14, 2014 at 9:48 PM, No comments
Руски майки: Исторически аспекти на Ювеналната Юстиция
  23.02.2013 Ирина Бергсет:     Казвам се Ирина Бергсет. Днес ще поговорим за Ювеналната Юстиция. Що е това? Ние не знаем до край какво се подразбира под Ювенална Юстиция. И аз бих искала днес да Ви разкажа своята версия. Така, както аз започнах да разбирам това явление. Но това е наистина последна инстанция. Задачата на моя разказ е да привлека внимание на специалистите, социолозите, криминолозите, юристите, историците, и вс. др. дисциплини, за да разучат и изследват що за феномен е този, който същестува 30 години в Европа, вече  стотици години се практикува от Великобритания, и през последните няколко години атакува Русия.   И така отначало ще Ви разкажа накратко, как се запознах с Ювеналната Юстиция самата аз. Като правило, обикновения прост руски родител, възпитаващ своите деца,извънмаргинализираният, както се казва, асоциален елемент, тоест непрактикуващ наркомания или алкохолизъм и никога неседял в затвора никога не се  е сблъсквал  с такива явления, наричащи се "експроприация на твоето потомство".   И естествено, всеки от нас си мисли, "Мен това нещо няма да засегне, та аз съм добра майка! Аз съм нормален родител!... Това е някъде там далече, в други държави, и това никога няма да ми се случи точно на мене!"   Когато това ми се случи бедата в чужбина, а аз прекарах там 6 години, честно ще Ви кажа, 6 години сиживеех обикновен семеен живот, ходен на работа, грижех се за своите деца, и никога не съм чела, не гледах телевизора, тъй като в обикновения живот това никак не се и случва.   И когато с мен се случи неволята, моето малко момченце ми разказа за страшни неща, които сторили с него възрастните, то аз се обърнах към полицията. Полицията каза, че в която и да е страна, а също и в Норвегия, е невъзможно въпрос, свързан с дете, да бъде разгледан без службата за закрила на децата. В Норвегия тя се нарича "Борневарн". "Борне" означава "дете", "варн" - "защита". Тоест Служба за защита на децата. Или отговаря на собствената ни служба по попечителство. На 7-ми март подадох заявление в полицията. На 8-ми март мен ме поканиха в Службата за защита на децата. И децата ми бяха отнети от мен.   Пристигайки за помощ, аз бях абсолютно открита, ...в ситуация на... да не я наричаме слабост, но в ситуация на беззащиност, когато с двете ми деца бе извършено престъпление, ние, естествено сме много раними, открити, и...търсим защита от някакви държавни органи. И ето, службата за защита на децата, "Борневарн" се превърна в Гестаппо. За моето семейство. Моите деца бяха конфискувани! И всичко, което ми остана в живота, бе да ми остане да се доказвам, че аз - съм добър родител. Обвиненията - тях ги изсипваха едното след другото. Практически бяха измислени. Започна се с това, че майката е нестабилна. Нестабилна емоционално. После - нестабилна психически. После някой от съседите написа донос, че съм искала да убия децата си. После някой написал анонимен донос, че съм искала да открадна децата си в Русия. И... с обвиненията си ме засипваха...с измислени такива едното след другото. Опитах се да се оправдавам, и ще Ви кажа, че това бе неправилна позиция от страна на родителя. Не е нужно да се оправдавате пред тази система! Трябва да си изясните, какво е това, срещу какво всъщност си изправен.     Аз влязох в интернет. Ситуацията, когато ми взеха децата, и за това сега говоря спокойно, се случи на 22 юни. Това е когато в живота Ви започва Войната. Ти не знаеш къде е врага. Ти виждаш, че бомбардират, ти виждаш, че... За мен е невъзможно да предам това чувство. И в този момент съществуват само 2 възможности. Първата е, че ти си длъжен да преживееш, за да спасиш децата си. И втората, ти си длъжен да вярваш, да не губиш вярата и надеждата си. Във всеки човек вярата е свързана или с Бог, или с човечеството, или със справедливостта, на който както е угодно. Но тази вяра е нужна, защото това е нишката която ни държи на разстояние от отчаянието.   И ето, първото, което сторих, аз съм по професия журналист, бе да вляза в Интернет. Това, което открих е, че това е огромно Чудовище, това е някакъв Дракон, извънконтинентален, винаги застрашаващ децата и никога неуспокоен. Просто аз, за тази опасност, никога не бях подозирала.    Какво открих аз? Това се случи с мен, както Ви и казах за пръв път на 8-ми март, когато аз преминах през експертизата децата ми след неделя ми ги върнаха, но само за това, за да бъдат подготвени, както после се изясни, за приемни  семейства, за да бъде подготвено всичко за организация  на бизнеса, и на бизнес-партньорите, които бяха някои купувачи на децата ми.   На мен за втори път ми забраха децата на  31 май 2011 година, окончателно и завинаги. Имах 2 деца, едно с норвежко гражданство - 4-годишния Миша, и второто дете с руско гражданство - който нямаше никакво отношение към гражданството и към държавата Норвегия, бе се родил в Русия, бе живял в Русия, притежаваше Свидетелство за раждане от Руската Федерация, това е Александър. В този момент той бе 13-годишен.   Децата ги поселиха във втори детски дом от семеен тип, който бе всъщност затвор "от нов семеен тип". След седмица, както се изясни още по-късно, малкото ми момченце го бяха дали на баща си, заподозрен в педофилия, а голямото момче го оставиха в това приемно семейство,  подготвяйки го за преразпределение в колония за малолетни. Децата влизат в системата на Ювенална Юстиция на етапи, като приемното семейство получава огромни възнаграждения за тези деца, откраднати и конфискувани.Избират се деца. Ако моето момченце много плаче или не им се хареса, то просто го изгонват от дома, и го изпращат на друго семейство, на другия край на света, в тази Норвегия. До 3 месеца са длъжни да изтърпят този плачещ руски бандит. А след 3 месеца ти го сменяваш за дете от Шри Ланка, от Африка, от където е угодно. Парите все едно никога няма да престанат да капят върху теб, ако ти продължиш да бъдеш винаги агент. "Борневорн"- това е норвежкото, немското или английското "Гестапо"... 

Кой прибира децата ни? Нека погледнем практиката в очите. По статистика 2012 год. официално е публикувано,официално, че 40% от населението е бездетно. Основно, това са жени-феминистки, които ненавиждат раждащите жени, които смятат, че е на нивото на свине-майки, да произвеждате потомство и посвещаващи живота си в наказание на раждащите лелки, и които са построили своя бизнес върху нашите деца. 

И така, да се върнем към това какво ми се удаде да узная за 1,5 години за този Дракон - Ювенална Юстиция. Изясниха се много известни подробности. Оказа се, че това е Обща Световна Система, за колонизация на страната, за колонизация на семейството, за колонизация на някои човешки общности. Защо говоря аз за това? 

Тази технология е родена в, и се прилага в света от Великобритания. Както вие вече знаете, Великобритания е владяла много колониии. Включително и Австралия. Няма да говорим за Индия, това е източна страна. А как бе колонизирана Австралия? Съществува такъв термин, "откраднатото поколение". Това е когато 200 000 деца биват изземвани от някое общество, да речем, от аборигените, и ги преселват в някоя другезик-говоряща среда. Тоест, те могат да се русифицират, така да се каже, да се аборигенизират, а другаде - да се национализират. 

source

http://istinata.ucoz.ru/news/ruski_majki_istoricheski_aspekti_na_juvenalnata_justicija/2013-06-10-419 


 1  1



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1181676
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930