Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2015 15:18 - КСУ Монтана отнема деца заради непразнуван рожден дeн по шведски образец
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 2075 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  КСУ Монтана отнема деца заради непразнуван рожден дeн по шведски образец August 2, 2015 at 10:31 AM, No comments  



image


SOCARBETARE MED PRETENTIONER OM SLЦSSAKTIGHET

СОЦ СЛУЖИТЕЛИ С ПРЕТЕНЦИИ ЗА РАЗТОЧИТЕЛНОСТ

ELLER HUR KSU OCH OZD MONTANA TAR BULGARISKA BARN FЦR ICKE FYRANDE AV FЦDDELSEDAG FЦR BULGARISKA BARN PЕ SVENSKT VIS

 Всичко се получава траги-комично, когато бившият ви си играе на социален работник, само защото се чувства в правомощията си на западняк да се разпорежда по учрежденията в България заради чуждопоклонничеството на служителите ни там, и заради омразата им и завистта им към сънародниците си – емигрирали в чужбина. Следната случка ще илюстрира защо.

За бога, не се обръщайте към ОЗД и КСУ Монтана за помощ – коруптни са, управлявани са от продажни чиновници, несемейни, изискващи шведски стандарт за условията на България. КСУ Монтана приоритира шведските рождени дни над гроб и труп – както гласи шведската поговорка. Ще ви обясня защо. Годината е 2011. Аз и адвокат Гълъбова и Петър и Децата сме извикани в ОЗД гр. Монтана. Надявам се на първия шанс за разговор и помирение. Но след като г-жа Венера Исаева от КСУ Монтана с щърбата си уста разтворена ехидно в гръмогласен смях осуетява всеки мой плах опит да започна разговор и открито започва да подстрекава децата ми да бягат от мен ако съдът МРС ми ги върнел, много скоро се ориентирам и разбирам, че целта на КСУ и ОЗД Монтана е точно обратната.

„Ти си лоша майка, лоша майка, защо не си правила нито един рожден ден на децата си? Как не те е срам? Така ли се прави?” – нахвърлят се и двете – и Венера Исаева и Боряна Тодорова от КСУ гр. Монтана срещу мен. Извинявам се много, но аз съм селско дете. Майка и татко никога не са ми правили рожден ден – бедността ни не е позволявала. За сметка на това съм гледала три деца сам-сама 14 години. Кърмех ги само 5 години до алопеция докато доцент Румен Стоилов ми забрани да кърмя, предписа ми Калций с Витамин Д и ме попита „Вие какво? Медал ли очаквате от шведския крал за перфектно майчинство?” – За коруптната социална служба в гр. Уддевалла и в гр. Монтана където вилнее криминалния бос Петер Каллмир с връзките си обаче и такава оценка от прочутия ни ревматолог от София е незадоволителна. Боряна Тодорова може би е от друго поколение, но Исаева изглежда по-възрастна от мен – и двете имат вид на израстнали на село. Нима са живяли в друга действителност? Защо ми измислят друга България? – Разбирам, че двете са били гръб на подписите си неутрално и обективно да обслужват децата, и двете страни от договора подписан от тях през м. щни 2011 и са се превърнали в частни секретарки на богатия швед, обслужвайки интересите му, те изискват шведски традиции от една техна бедна и болна сънародничка, българка, защото им е платил, защото им е дал порцеланов сервиз и подарък според собствената му бележка, намерена от мен на кухненската ми маса по-късно през м. декември 2011 когато той обира децата обратно за подновени репресии на соц. служби в Щвеция, защото от него идват парите.

Освен това, ще поместя снимчица, сама майка с три деца. Заварвам често двете дами Исаева и Тодороа от КСУ да пият алкохолни питиета на бул. Трети март в гр Монтана през работно време. Аз която съм отгледала сам-сама три деца съм ги кърмила и разкарвала в количка по три наред, не съм имала време да отида на фриззьор дори,  нито да се погледна в огледалото през тия 14 години – баща им ходеше  с ученички в новопостлания с нови чаршафи закупен му от мен караван в Копенхаген по състезания – не ми е помагал с нищо. Не е лесно да правиш рождени дни ако нямаш помощ като многодетена майка с три деца. Това Тодорова и Исаева от КСУ Монтана не могат да си го представят, нямат вид нито на майки, нито на семейни, камо ли на многодетни майки – обаче управляват съдбите на българските деца, харизвайки ги на първия попаднал им чужденец с престъпни полицейски крими-досиета. 

Понечих да се защитя че с моята пенсийка мога да си позволя толкова в България, а бащата с неговата шведска заплата и детските може да си позволи друг стандарт, но двете дами се обръщаха на другата страна и не пожелаха да ме изслушат тогава. Ето, затова им отварям този блог, да се сетят как си „вършат” работата и какво пропускат в нея. Умишлено или не – нека читателят сам ги прецени и ги осъди според впечатленията си.

 


 

Въпреки всичко, ще разочаровам двете дами и КСУ и ОЗД в гр. Монтана с коруптните им шефове там. Ако си дадат времето да изгледат филманаправен в жилището ми в гр. Уддевалла на ул. Хиггестроукет 1 в емигрантско гето „Доалаберй”, ще се убедят че рождени дни на децата ми са правени – филмът отразява рождения ден на средното ми дете (това със сутиена върху роклята) – Розита и на филма виждате гостенчетата на рождения му ден – албанските близнчки Шкурте и Шкуртимиире и шведчето Санни са там. Може би рождения ден да не е бил от най-луксозните в Швеция – но е напълно по шведски стандарт и образец. Следователно обвиненията на Тодорова и Исаева все пак са основани на измислици и лъжи. И е показателно с какво се занимават КСУ и ОЗД  Монтана. Аз се питам защо тия учреждения не са закрити и за това ли отиват вашите данъци – за скандални обвинения и конфликти основани на лъжи срещу сънароднички в чужбина?


 1  1 No comments


Тагове:   Монтана,   ксу монтана,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. laura - Как пък на Вас целият свят ви е крив?!
17.08.2015 17:21
Като се почне от Уддевалла или квото там и се стигне до Монтана?
И като казвате, че "плахо" сте се опитвали нещо да кажете направо ме напуши смях. При тези разбиващи картечарски постове, все едно разстрелвате врагове, изобщо не мисля, че можете да сте плаха.
Не може всички все да са криви, а само Вие да сте права. Замислете се малко.
цитирай
2. latestnews - Ami ste se nalozi da si svalite ro...
21.08.2015 15:56
Ami ste se nalozi da si svalite rozovite ochila i da proumeete, che i v Uddevalla i v Montana korupcijata v socialnata sluzba e na edno i sasto nivo dnes - sigurno zastoto i BG i Sweden sa w EU i dvete zaradi "prekrasnija" kontrol na EU, g-zo.
Ami ne stava vapros za plaho ili ne. A za fakti.
A kogato faktite govorja i bogovete mal4at.
Ne stava vapros za koj e kriv i koj ne. Otnovo izrezdam fakti.
цитирай
3. latestnews - При тези разбиващи картечарски ...
21.08.2015 16:08
laura написа:
При тези разбиващи картечарски постове, все едно разстрелвате врагове, изобщо не мисля, че можете да сте плаха.


Razkazvam si zivota.
Radvam se 4e prjamostta mi i silnata mi pamet sa oceneni. Izbora na epiteti ostavam na vas. A vie ot kade znaete che pisha za Uddevalla, a?
цитирай
4. latestnews - Не може всички все да са криви, а ...
21.08.2015 16:09
laura написа:

Не може всички все да са криви, а само Вие да сте права. Замислете се малко.

Kogato bivshijat vi e platil porzalanovi servizi, podarazi i 60 bona za socialnite sluziteli i polizijata (spored sobstvenata belezka i pocherk na bivshija Peter Kallmyr) i advokatkata mu ne e deklarirala dohodi v sada MRS w Montana, znachi ima kup krivi i kup pravi hora. Vse pak. Zamislete se.
цитирай
5. latestnews - kak wse navaszelijasvjat e kriv ...
24.08.2015 13:16
laura написа:
kak wse navaszelijasvjat e kriv Като се почне от Уддевалла или квото там и се стигне до Монтана?


зна4и темата ми дале4 не засяга целия свят, г-жо, ами Монтана, която е един град в Северо-западна България, бившя Михайловград,сега преименуван от Костовите демократи на римското му име Монтана.Да, този блог засяга целия свят, иначе. но тогава касае не личните ми спомени, а новини - значи темите от новинарските емисии на деня, но един Бог само знаейки защо, непреведени на български по официалните масмедии на Р.България, чието допълнение блогът ми тук се изразява и чиито пропуски допълва.
Тази тема обаче идва от един друг мой, и понастоящем блокиран блог, theswedishmafia.mozello . Едва там, обаче, ще имате пряката възможност да откриете преводи от соц. политика на Кралство Щвеция за северното шведско градче Уддевалла. Уви, ако сте самата бълг. соц.служителка, ще се наложи да ви разочаровам. Социалната служба на това малко градче е пе4ално известна днес из цяла швеция,като най-зловещата швед.соц. служба, използваща насилие и фалшификации на документи като основни методи в работата си.За подробности се обърнете към адв. Рюби Харролд-Клаессон както и към архива на блога www.istinata.ucoz относно други слу4аи. Уви, ще се наложи да ви разо4аровам, г-жо. Слу4аят ни е ве4е добре но пе4ално известен. да по цял свят поради укриване на осем вида глисти и 4 вида тении от 4 лекари в тандем със социалната служба на гр. Уддевалла и завербувания от тях мой бивш Пйетер Каллмир, която тяхна авантюра едва не отне живота на децатами Розита, Мимми и Румен Томови-Калллмир, които себориха без лекарска помощ като кучета 2месеца. Вси4ки си поиграха на Руска рулетка с нашите животи които Бог сам спаси
цитирай
6. latestnews - ВЪПРОСЧЕ
09.09.2015 21:15
И така Стандарт ли са шведските рождени дни за българската майка и родител днес?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1173408
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031