Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2016 11:34 - Марийка Томова: "Шведските медии отново (за кой ли път?!?) забравиха собствените си принудителни аборти в дебата за Китай"
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
2



 Днес прочетох в Шведските медии следната новина, как в Китай са разрешили на майките да създават и раждат по до две деца на семейство. Шведите са безкрайно ангажирани в принудителните аборти - това те демонстрират на някои сайтове, в локални вестници и на ютууб с филми. Това което в тази им разпалена дискусия шведите и шведските медии "забравят", е че абсолютно същата политика вършат шведските каси НЗОК в гр. Малмьо против емигрантите си в емигрантското гето Русенгоурд. Имах нещастието да попадна там въпреки, че географски не съм живяла в този квартал. С принудителните аборти там се занимава г-жа Гунилла Бюребратт, една 130-килограмова лелка. В моя случай гинекологът отказа да ми стори номер две принудителен аборт и ме отпрати за да ми спести живота и за да не ме убива поради напреднала бременност. Веднага се задейства наказателна санкция - спиране на пенсията и детските в продължение на 2, 5 години живеехме от консервите на свекърва ми, тристайния го загубихме поради несъстоятелност да плащамне наема и се преместихме от Малмьо в сундсандвиик. Там социалните служби на гр. Уддеалла поеха наказателната щафета с преследване на децата ми и тормоз в дет. градина, училища с мой побой и тровене в затворено отделение по време на хелминтоза, и с терор и глад, изолация от училище и движение на тялото на децата в дом за изтезание Атенагоурден гр. Уддевалла. Адвокат Рюби спаси децата ми от сигурна смърт. Тя е  новата Полска Ирена Сандлер за децата на концлагерите, в Швеция защото Хитлер никога не си е тръгвал от Швеция.

Марийка Томова-Каллмир (Марийка Томова), майка на Румен, Розита и Мимми, измъчвани цялото семейство 17 години в Швеция



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1179274
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930