Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2016 15:31 - Бебетата на Марийка Томова били канени за лабораторни зайци в Швеция
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 815 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.01.2016 16:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Бебетата на Марийка Томова били канени за лабораторни зайци в Швеция

 

 

imageБЕБЕТАТА НА МАРИЙКА ТОМОВА БИЛИ КАНЕНИ ЗА ЛАБОРАТОРНИ ЗАЙЦИ В ШВЕЦИЯ!

 

image

 

Марийка Томова: 

 

"Щеше да е истински прогрес в Швеция, ако политиците подмениха принудителните невролептици с генмодифицирана царевица"



Марийка Томова в отговор на разпространяваната по Фейсбуук новина "Ужасните снимки на плъхове, яли генмодифицирана царевица" от в. "Метро", публикувани на 11.11.2013:

 

"Като майка много се радвам да видя подобни снимки. Ммм, много сладки значи! Като майка със собствени спомени и преживявания! От висок шведски стандарт и демокрация!


И която съм хранена с отровен пипрен сос в Затворено отделение в Швеция с укрити за целта червеи и тении от социалната служба в гр. Уддевалла през две хил. и седма
година! 

А може би шведските демократи от различните партии в Швеция в скоро време ще подменят принудителните си дроги и принудителните си метамфетаминови препарати за всичките деца и родители затворени от тях в техните различни Хитлерови домове с генмодифицирана царевица!!!? Представете си какъв партийно-политически прогрес би настъпил в държавата!!!? Та дори и жизнен стандарт за жертвите!?!? Да разрушавате тялото вместо мозъка им и централната им нервна система би било голям прогрес и крaчка в правилната партийно-политическа посока. Уау! Човек може само да си мечтае за това. Разбира се! Един самозабравил се в мечти от насилието им и от терора им, инвалид, като мен!
Нямаше да има особена разлика в никой случай, все пак, за моите шестмесечни бебета, които някой от държавата, при цялата секретност покани с различни "Покани да участват в лекарствени експерименти" за различни лекарства в гр. Лунд "в името на шведската медицина и наука" през 1997 година и не ни помогна вежливо да им отказвам всеки път. 
В пощенския процеп на вратата ми се излунзваше и още една нова покана за и още един пореден нов експеримент за едно ново лекарство - въпреки че бях отказала няколко пъти вече.  Значи се касае за същото нещо тука като това с генмодифицираната царевица която набиваме всеки ден.
А и за какво ли друго същестуват бебетата на пришълците в Швеция, ако не за лекарствени експерименти за самозадоволяващата се със собствени лекарства по чужд патент, Швеция?"


Бебетата на Марийка Томова били няколко пъти поканени за лабораторни зайци да бъдат жертвани в името на лекарствената наука и шведската медицина в гр. Лунд, Швеция против нейната майчина воля от 1997 г. когато живеела в гр. Малмьо.

Mariyka Tomova:Det hade varit progress i Sverige om politiker byter ut tvеngs-neuroleptikan mot Genmajs - en lдttnad fцr barn och fцrдldrar"

image

MARIYKA TOMOVAS BABISAR
VAR BJUDNA TILL FЦRSЦKSKANINER
I SVERIGE!

 

 

image
image

image

 

 

Mariyka Tomova som svar pе den FB-spridda nyheten
"Skrдckbilderna pе
rеttor som
дtit genmajs
" fr. tidn. "Metro", publicerade den 11.11.
2013:



"Som mamma blir man vдldigt glad цver att fе se liknande bilder.
Mumsfilibabba liksom! Som mamma med egna minnen och
upplevelser! Av svensk hцg standart
och demokrati!



Och vilken kдkat pе fцrgiftat pepparsеs pе Sluten avdelning i Sverige med gцmda fцr
дndamеlet maskar och trikiner av sociala tjдnsten i Uddevalla еr 2007! 

Kanske kommer svenska demokrater frеn dem olika partierna i
Sverige inom kort byta ut sina tvеngsdroger och tvеngs-
metamfetamin-prepparaterna fцr alla barn och fцrдldrar inlеsta av
de pе deras olika Hitlerhem mot Genmajs. Tдnk dе vilket parti-
politiskt progress hade det instдllt sig in i landet!!!? Men дven
levnadsstandart fцr offren!?!? Att fцrstцra kropp istдllet fцr deras
hjдrna och deras centrala nervsystemmet, tja,  vore stort progress
och ett steg i rдtt parti-politisk riktning. Wow! En kan bara drцmma
om det. Fцrstеss En sjдlvupplцst sig i drцmmar invalid av deras
vеld och terror - som mig! 

Det vore inte mycket annorlunda, det blir ingen stor skillnad, dock,
vеrt fall, fцr mina sex-mеnader-gamla babysar, vilka nеgon fr. staten
i all sin hemlighet bjцd in med olika "Inbjudan att deltaga i
lдkemdelsexperiment" fцr olika piller pе Lund "i svenska medicinens
och vetenskapens namn" еr 1997 och det hjдlpte inte oss sдrskilt att
jag tackade hцvligt "nej" varje gеng.
 Det dimpade ner i dцrrцppningen ett nytt inbjudan om ett nдsta i rad
nytt experiment med en ny medicin fцr min fцrsta baby trots att jag
tackat nej redan flera gеnger. Det дr liksom samma grej hдr som
med genmajset vilket vi alla kдckar idag.
 


Och var annat дr till invandrarbabysarna i Sverige fцr, om inte fцr
lдkemdelsexperiment fцr det sjдlvfцrsцrjande Sverige pе egna lдkemedel pе
patent fr. utlandet??"

 

image

 

Mariyka Tomovas babisar var flera gеnger bjudna till fцrsцkskaniner fцr lдkemedelsforskningen och -medicinen i Lund, Sverige mot hennes morsvilja fr. och med 1997 dе hon bodde i Malmц

 

Nere:

Mimmi som babys Мимми като малка. Mimmi as a little baby. 


Aktuella och relevanta frеgor дn idag om komplottet och konspirationen mot mitt underbara barn med start barnets fцddelse och falska rikten i familjen.

 

Mina nedanstеende minnen och dagens funderingar kring detta foto och denna tidsperiod i familjen Kallmyr i Malmц och i Uddevalla, visar att komplotten mot Mimmi bцrjade med start barnets fцddelse. Bara fцr att var min dotter och barn - en bulgariska mors barn i Sverige ogillat av storsvenskarna - bror till min ex make - svenska mдn i familjen Kallmyr i Uddevalla. Tyvдrr ingen utreder fцrutom mig!


Detta foto дr fr. tiden dе barnet bjuddes fr. okдnda medicinpersonal i stadem Lund till olika lдkemedelsexperiment som fцrsцkskanin. Samtidigt mellersta brodern till min ex make, brukade snacka skit mot barnet pе familjemцten med sin mor och min f d svдrmor, Inger Kallmyr, att "barnet дr vдkk som sin mor" d v s mig. Jag дr inte vдkk i hufvudet och
med 36 еr utbildning. Av det hдr fotot ser ni att дven som liten, var Mimmi otroligt social och nyfiken och aldrig varit "borta". Idag дr jag i min rдtt som mor att stдlla mig frеgan har Mats Kallmyrs spridning av falska rikten nеgot med inbjudan av barnet som fцrsцkskaning pе svenska egentillverkade lдkemedel i Lund pе den tiden? Och varfцr ingen utreder det?

Varfцr fеr Familjerеdets falska angivelser och ”signaler” sе oerhцrt obegrдnsad makt att styra цver Цppen vеrd, Sluten vеrd, Socialtjдns och BUP idag? Och inga fakta ens foto- och camerafilmers fakta gдller?Falskt angiveri mot babysar inom det svenska Familjerеdet. Hur sjysst дr det?

Det som jag anser дr att vore sig  den fientlige alltid mot mig privatpersonen Mats Kallmyr eller den aggresive fysiskt och psykiskt mot mig ex maken Peter Kallmyr har denna fullmakt som privatpersoner vilka ej funnits pе dessa 13 fцrsta barnaеren i mitt eller i barnens liv, att bedцma infцr svenska socialtjдnsten och via domstolar i Sverige barnens utveckling och min moderlighet under denna period sedan 1997 i Malmц. Vore det inte BVC-er med sina BVC-sjukskцterskor som bedцmde barnens utveckling, vikt etc och moderns lдmplighet och deras samspel? Och varfцr i sе fall fick privatpersoners fцrtal, lцgner och egna pеhitt ersдtta BVC-journalerna, emedan och utan tioеrsregeln (den 10-еriga offentlighetsprincipen) gдller ej fцr mig och barna och i vеrt fall? Vart tog BVC-journalerna vдggen och varfцr дr de plцtsligen vid tredubblet mycket framgеngskrikt mцdrarskap bedцmt pе tre olika BVC-er i Malmц inte tillgдngliga och relevanta utan privata personers och aggresiva mot mig med polisdossieer i tvе stдders falska rykten prioriterades av Socialnдmnden och Socialtjдnsten i Uddevalla runtom pе domstolarna i Gцteborg och i landet?  Om man sдger A skall man grдva sig дnda ner till botten och sдge B och V, och C dе!

 

Varfцr vi, de svenska skattebetalarna betalat flera hundra miljoner SEK till BVC-ernas verksamhet, nдr deras BVC-journaler i slutдndan fцrsvinner och istдllet ersдtts med frдmmande fientliga privatpersoners falska rykten och fцrtal? Fеr en invandrarmor inte BVC-journalen sin och BVC-servicens bedцmning i samhдllet?  Och varfцr denna diskriminering och segration av invandrarmor i sе fall pе socialtjдnsten i Uddevalla? Varfцr socialsekreterare agerar BVC infцr bulgariska ambassaden med brev som hon skriver pе sin fritid och EFTER avslutad social utredning, dдr hon dessutom suddat bort sitt och kollegernas namn i?  JAG BER ER BESVARA OCH HJДLPA MIG HITTA MINIMALT NДRMANDE TILL SVAR PЕ DESSA MЕNGA FRЕGOR JAG STДLLER NU RETROAKTIVT I TEXTENS SLUT FR. OVAN! OM NI KAN!

 

Jag har varje Guds vecka besцkt BVC i Malmц – tre stycken? Vart har mina och barnens BVC-journaler tagit vдgen nеgonstans? Varfцr fеr de ej gдlla idag? Varfцr fеr socialsekreterare och Peter Kallmyrs pеhitt ersдtta dem istдllet, nдr bеda har inte befunnit sig i mina fцrдlderliga  fцrhеllanden gentemot barna  i mitt liv och omsorg i Malmц. Har ingen aning var Katarina Randrup (Roslund-Larsson idag i efternamn idag) varit pе den tiden, men i Malmц har hon inte kдnt mig pе hela 90-talet, fцrst 2005 fick hon lдra kдnna mig pе sin invandrargheto Dalaberg i samband med deras beskydd av barnens rasistiske stalkare och fцrolдmpare – grannen och deras informatцr G. Karlssons kontakter pе soc i Uddevalla.

 

 

 

image

 

 

image

 

 

Jag har personligen sеvдl skriftligen som muntligen kontaktat BVC-er i Malmц och fцrsцkt komma еt mina BVC-journaler men fеtt dдrifrеn konstiga mumlandet att ”de blivit arkiverade och oеtkomliga” och dдrmed stinker det hela konspiration mellan BVC och soc idag retroaktivt emot barnens och min moderlighetens fakta och verkliga bedцmningar.

 

1 Mariyka K. Tomova   (08.12.2013 00:21)

V. g hцr дven mina mp-3-och-telefoninspellningar./filmer: 

1. "Infektionshealthcarestopp-hell in Uddevalla, juli-aug 2007 for my family", innehеll pе bulgariska, fцrklaring pе engelska. 

2. "How the doctor mafia in Sweden hidde my famillies worms and documentation via violence", mp-3-inspellning pе svenska efter misshandeln av 3 kraftiga sjukskцterskor. http://youtu.be/nKsnR3pGeGQ 

3. "Tel samtalinspelning med Tropiklab avslцjar fцrsvunna maskprover ", http://youtu.be/WPGzChaBDmA 

4. "De fцrsvunna proverna pе Infektionskliniken ", http://youtu.be/a5I09rO-nT0 

5. "Reumatologisk konsultation 17 aug 2007 ", http://youtu.be/aUZpSjsOJJQ 

6. "Hдlsorеd frеn Dalabergs Vеrdcentral, den 16 augusti 2007 ", http://youtu.be/aT5V4w7oDAA 

7. "Besцksfцrbjud pе vift ur social utredning fцr familjen Tomovi-Kallmyr ", http://youtu.be/XeCd2hwGS7k 

8. "Utlovad utredningstid blir till misshandel - tel. samtal med syster Elisabeth ", http://youtu.be/EpF1tYfPW0A 

9. "Telefon samtal med Gunnila pе Kemlab 16 aug 2007 bekrдftar existens av emottagna maskprover ", http://youtu.be/1UILVofTRP4 

10. "Infektionssyster Maria och Mariyka, telefonsamtal, aug 2007" http://youtu.be/7papOtxgwqY 

11. "Dr Dorin Borota och Peter Kallmyr sept 2007 Avd 67, NДL ", http://youtu.be/QeskkqOrFG0 

12. "Ser Ni barn att mе illa hдr ", http://youtu.be/ayFUclsjzM4 

13. "The banned scholdiplomas for my chidren by the Swedish Soc. service ", http://youtu.be/wzh-0bYShjw

 

Publicerat i-Материялът е снет от

www.istinata.ucoz.ru




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1182243
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930