Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2016 12:37 - Марийка Томова: Скандинавия не е ли Кьолн??
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 1035 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Нашата ГАДНА и ПОДЛА

лицемерна обществена селективност

Време за хулене. И за равносметка в моя тефтер...

От два дни българската общественост е шокирана от изнасилванията на германки от бежанци в гр. Кьолн, Германия.

Но моя милост е озадачена. От осем години безплатно превеждам за български нужди новини от швеция със сходна тематика. Реакции обаче там няма.

Защо ли? Читателите са може би мъртви? Или болни? Безразлични. Швеция е къде-къде по-далеч от Германия.

Отговорът аз не знам... Ясно е едно. Българският читател и общественик подминава и изпраща в Трета глуха новините за сексуалните и медицински отвличания и малтретирания с хилядите подобни примери за деца и родители – жертви на учрежденията и на техните връзкари в Кралство Швеция. В Норвегия също. Може би защото там извършителите са престъпници, които са с титли и със собствени офиси и шофьори?

Защо е тази лицемерна селективна избирателност на новините? Дали зависи от руса коса и етнос? Какво мислите вие?

Впрочем, не само аз съм й обърнала внимание. Преди години тук блогарката Алия Ошо публикува в блога си тук блогопост под название, цитирам по памет: „Те са демократите на нова (или силна – въпрос на авторката?) България”.

Не мога да не се съглася с нея.

Гадно и подло някак си от останалите  ни обществени светила. И медии.

(Като си спомня че на мен ми подадоха ръка хора като адв Рюби и майката на убитото от шведските социални служби дете Доня Хассан – Аннина Корлссон, пострадалият сам Уула Ерикссон и др. Именно шведски (забележете, а не български) родители, когато животът на децата ми висеше на косъм, в дома им за изтезания Атенагоурден, докато българските родителски групи побързаха да охулят деца и майка и устройваха вредителски анти-групи за децата ми, ми става ясно, че гадността и подлостта е една много наша и много робска черта.) Тя в случая на който сега ви обръщам вниманието ви, се изразява в мазохизъм. Харакирито вече си го направихте в интернационален план с нашия случай и в случая с децата на Антония Андонова пред чиято съдба на майка и деца – българи в чужбина вие като нация тъй блажено нехаете.

А ако мислите, че ви лъжа, и не превеждам ДОСЛОВНО, а си баем на строшената от шведите глава, хмм. Ми че фейсбука бъка от хиляди групи на родители- и деца-жертви на шведските учреждения. Четете там!

 



Тагове:   Скандинавия,   Швеция,   Кьолн,


Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. whitenationalism - Това не е нещо случайно. Медиите ...
07.01.2016 18:26
Това не е нещо случайно. Медиите умишлено прикриват подобни престъпления, заради либералните политики на европейските държави. Скоро в „свободна Европа" ще има такава цензура каквато и СССР не е виждал. С ден на ден все повече се приближаваме към "1984" на Оруел.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1181403
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930