Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2016 14:51 - Наци-миналото на Швеция дава отговор на въпроса
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 860 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2016 14:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЗАЩО АЗ?! – ШВЕДСКАТА ИСТОРИЯ ДАВА ОТГОВОР СЪС СВОЯ ГЕНОЦИД ПРОТИВ МЕН И ДЕЦАТА МИ (редактирано и коментирано) Швеция е разчекната между Нацистка Германия, Хитлер и НАТО и Фема-кемпсобществото на Новия световен ред на Режима на САЩ. Sverige дr pе huk och jag shpagatt isдrserat mellan Nazityskland, Hitler och NATO och Fema-camps samhдllet еt Nya Vдrldsordningen tillhцrande Regimen i USA. Защо бях пребита в местната ми поликлинка в Швеция след побои у дома. Защо бях бита. Защо социалната служба и 4 лекари изхвърлиха 14 бр. червеи и ги нарекоха фобия от червеи и шизофрения? Моите звукозаписи с ем пи тройка и по телефонния ми секретар дават отговор. Но дори и самата шведска история. Аз съм една славянска жена. Шведската история поднася отговора. Защо бях подложена в НЗОК офис Русенгоурд в Малмьо на 2 броя принудителни аборти след раждането на второт ми дете (но на албанците позволяват да имат до 15 деца в Швеция, докато ние славяните не получаваме това право от Гуннилла Бюребратт, работеща към НЗОК Русенгоурд – вие я виждате в колажа ми със снимката й в блога ми). Виждаме, че информаторите въобще не са ново явление използвано днес от шведската соц служба и полиция, училище и дет. градини и затворени отделения. Те са от 30-те години на НациГермания. Моля, освен това, обърнете внимание, че социалните служби и учреждения на Швеция днес се занимават да изнамират и приписват на нас, емигрантските семейства „асоциални проблеми” – виж „асоциално поведение” за лесбийките с черен триъгълник в текста и направете сами своя извод след като откриете паралелите! Следващото заглавие от историята на нацистите касае славянското население. Сега аз съм по стечения на обстоятелствата една славянска жена. Вие виждате и сами, че дори в това отношение, чиновниците които са ме „обслужвали” в шведските учреждения са доказали, че тяхната кръв не е станала на вода – славянския ми произход и презиме са били за престъпленията им един „морков” сам по себе си. Сега, аз не съм лесбийка и не съм и мъж—хомосексуалист, така че само тази точка не ме засяга в поведението им. Изпаднала съм от наследствения им модел така да се каже. Аз съм в други източни движения, и научих, че едно от децата ми вече са му промили мозъка да бъде гордо „атеист”. . Макар и да съм била няколко години сред „Свидетелите на Йехова” аз не съм в това движение днес, но религиозна принадлежност е аргумент за репресии от шведската социална служба днес. Моля, забележете, че под рубрика „Свидетелите на Йехова” се говори за същото за което аз много пъти повтарям и подчертавам в мемоарите си в блоговете ми – за „нацистки учреждения” които са реалност в модерна, демократична и солидарна Швеция днес в отношението им към мен и към семейството ми днес в Швеция! Моля, отбележете, и че интернирането на религиозните които не се подчинявали в моя случай може да се сравни до поставянето ми в Черен списък като „неудобна на учрежденията” за унищожаване, и интернирането последва и пребиването ми – както са вършели с неудобните от Йехова. И по този параграф шведските учреждения са останали верни на нацисткото си историческо наследство и култура. Освен това, ми прави впечатление, че мнозина от родителите-жертви на шведските социални служби в родителските групи с жертвите в Швеция, са именно Свидетели на Йехова и те твърдят, че учрежденията ги преследват на религиозна основа днес в Швеция. Мога да спомена името на Маттияс Гаскон като един от тях. За „концлагер” днес шведите ползват Затворените си отделения, като по признания на шефа му д-р Борога, въпросите и тактиката за разпит се получават от соц секретарки по телефон ежедневно – там има и подлекари които измъчват жертвата под командата на същите шпиц-Хитлерови Хелги, като в моя случай д-р Лий ме направи развалина. Същата соц секретарка се беше затворила от соц съвет в дом за мъчения на деца Атенагоурден в гр. Уддевалла цели пет месеца като „контактно лице” с децата ми – какви мъчения е извършвала с тях вътре не мога да разкажа, тъй като децата ми са все още в Швеция и не смеят да разказват спомени от това ужасно време. Аз си спомням само как социалните щурмували училището на средното ми дете в класа и излъгали че момичето е болно и я изолирали без училище да седи вътре в Хитлеровия дом Атенагоурден. Това си го спомням от едно писмо от адвоката на баща й до моята адвокатка Рюби. Следващото заглавие също го намирате в моя случай „немци от друга етническа основа която не е немска” . В нашите родителски групи на жертвите на днешните шведски учреждения и в моите блогове многократно съм проучвала статистиката и съм описвала заключението си, че шведите воюват със смесените бракове и с лицата от нешведски произход и с полушведска (смесена) кръв от тях. И това заглавие е актуално и спазено от шведските социални служби и Каса в случая ми. Когато преписвам за децата от смесена кръв между французи и немкини, мога да коментирам, че съм разказвала и от моите сънища от профетичен характер касаещи страхове от стерилизация на децата ми – дори мисля че с тайните училищни ваксини чието съдържание и наименование училището на сина ми, напр. отказа да сподели с мен като с родителница, стерилизацията на децата ми е вече факт. Като че времето е спряло да тече в Швеция цели 80 години!! Говорейки за стерилизация на недотам-арийски деца, сравнявам и с Гунилла Бюребратт която от името на шведската НЗОК ме изпрати на 2 принудителни аборта в МАС-болницата на гр. Малмьо последния 2003 г. и говоря за финансовите наказания и губенето на жилището ни след това. Не ви говоря и за каненето на децата ми да бъдат „лабораторни мишки” за тестване на нови шведски лекарства в гр. Лунд още като бебета. Макар и да родих три здрави ментално и физически деца, то социалните служби ангажирана логопед, Детска Зравна Централа, детска градина и училище за да ми внушат на мен и на децата, ми, че видите ли, децата ми били бавно развиващи се, когато в много отношения всъщност децата ми са били години напред в развитието си преди своите връстници. В рубриката „хора с увреждания” спадам аз, като Касата има сметка да бъда убита с пребиване и отравяне в Затворено отделение за да не ми плаща пенсия, макар и минимална. Аз вече съм ненужен товар за шведското общество и реакциите на Каса и соц служба са също като на нацистите под сходното заглавие в историческия материял отдолу. Смърт за ревматиците и дайте да ги регистрираме като ментално болни за да изкараме някой лев от принудителните невролептични отрови – с други думи бе пък моята участ в днешна Швеция, в която не получих направление за ревматолог а пътувах на частно и в други държави за да бъда преглеждана и лекувана. Въобще, като болна и пришълка с деа от смесен брак, съм била мишена за всичките вродени инстинктивни предразсъдъци и съм предизвикала агресия и война със самото ми съществуване и случай, дори и да не си отварях устата. ШВеция желае млади и здрави, работоспособни и глупави –за физическа работна ръка – хора от Изтока, а аз бях тяхната противоположност – бреме, товар за елиминиране. Швеция е вярна на неоколониалистичния си дух. Политиците й бомбират и заразяват с радиоактивност държавите ни – за да й работим мръсните и неплатени работи ,както вършех аз 17 години, но въпреки това бях украдена от професионалния ми стаж от чиновничката Мари Вилборй към касата НЗОК в Малмьо по просто изречение състоящо се от подлог и сказуемо – Мари лъжливо ме описваше като новопристигнал бежанец друсащ се в лодка в Пристанишето на Малмьо крадейки 17те ми години и с това пенсията ми. Но сега, моля, прочетете фактите от историята на тази част от света (копирано и преведно): НАЦИСТКОТО ПРЕСЛЕДВАНЕ НА ДРУГИ ГРУПИ Факти за Холокоста Една Германия формирана в Нацистка Германия Нацистка Германия 1933-1939 г. Преследването на евреи през 1930-те години Втората Световна Война. Холокостът Циганите по време на Холокоста Нацистките преследвания на други групи Референси Хомосексуални, политически противници, поляци и русняци – всичките те били подтискани и убивани по време на нацисткия режим. Много групи, освен еврейската, били подложени на подтискане и убивани през време на нациския режим. ПОЛИТИЧЕСКИ ПРОТИВНИЦИ НА НАЦИЗМА Политическите противници били интернирани почти незабавно след като Хитлер взима властта през 1933 год. и били отвеждани в първия концентрационен лагер Дахау на север от Мюнхен. Затворниците били подлагани на засилени издевателства и различни наказателни мерки за да променят своя политически възглед. Мнозина от тях били убивани или умирали. Тия, които преживели били освободени след няколко месеци когато тяхното съпротивление било пречупено. ХОМОСЕКСУАЛНИ МЪЖЕ И ЖЕНИ За хомосексуалните немски мъже се смятало, че съставляват опасност за „арийската раса”. Те били тероризирани и преследвани. Тях ги имали за слаби и за неспособни да защитават нацията. След взимането на властта от нацистите, те били подлагани на все по-силен натиск. Изисквали да се откажат от хомосексуалните си връзки и да „осъзнаят расата си”. Не-немски хомосексуални мъже не били подлагани на никакви мерки, ако нямали немски партньор. През 1935 г. бил въведен нов закон в който дори заподозрението за хомосексуализъм или подобно „подозрително поведение” служело за основа на арестуване. Между 1937-39 г., когато преследването на хомосексуалисти-мъже било най-интензивно, били проведени неизброимо количество акции против места за срещи и една мрежа от информатори била създадена. От 1938 г. хомосексуалисти-мъже били изпращани в концлагери. Около 100 000 мъже били арестувани и от тях половината били осъдени за хомосекуализъм. Между 5 000 и 15 000 били извозени в концлагери. Тях ги накарали да носят един розов триъгълник като знак че принадлежат на групата на хомосексуалните. Отношението на охранителите към тези затворници било неописуемо брутално. След като нацистите смятали, че хомосексуализма е болест, то затворниците щели да бъдат „излекувани” чрез излагане и тежка работа. Мнозина били подложени на много жестоки медицински експерименти. Хиляди хомосексуалисти били убити или умрели, точно колко много това не се знае с точност. Лесбийските жени, които били изпращани в лагерите, на тях давали да носят черен триъгълник. Той бил знак, че били наказвани за „асоциално поведение”. Колко жени-лесбийки попаднали в концлагерите и колко умрели там било неизвестно тъй като в групата „асоциални” имало всякакви други категории хора. СЛАВЯНИ Славянските народи – хм, тях ги смятали по-нисшестоящи от германския народ според нацизма. Въпреки това словаци, хървати, българи и част от украинското население били присъединени като съюзници на нацистка Германия. Отношението което хората получили се различавало между различните райони. Повече от 3 000 000 руски военнопленници били избити, накарани да работят до смърт, гладна смърт или до смърт от премръзване. Високопоставени функционери в пределите на държавата и комунистически водачи били също убивани. Почти 2 000 000 нееврейски поляци били убити от нацистите. Полското водачество щяло да бъде елиминирано, народът бил тероризиран и полската нация - да изчезне. Поляците щели да съставят една резерва за работна сила която щяла да изпълнява робски труд в безбройните фабрики и лагери които немците стартирали. Полското политическо ръководство било незабавно затворено след като войната избухнала и било изведено в различни лагери. Много поляци били застреляни или умрели от тежката работа, от глада и от лошите условия. Почти 2 000 000 поляци работили по време на войната като робски работници в Германия. През съветскат окупация 1939-1940 г. 750 000 поляци били депортирани в работни лагери в Съветския Съюз и поне 15 000 затворници били избити от съветската армия. „СВИДЕТЕЛИТЕ НА ЙЕХОВА” „Свидетелите на Йехова: са една група, която на религиозна основа отказвала да се подчини на нацистката партия и се противопоставила на Хитлер като водач. През 1933 г. имало между 20 000 и 30 000 свидетели на Йехова в Германия. Тяхното нежелание да участвуват в нацистките организации и да честват флага и да правят „хитлерски поздрав” разгневявал нацистките учреждения. През 1935 година когато въвели повсеместна военна служба конфликтът се задълбочил. Свидетелите на Йехова отказвали да участвуват в армията въз основа на вярата си. Те били верни на своята религия и продължавали своите изучавания на библията и не се подчинявали на никой друг освен на Бог. През 1930 г. имало приблизително 6 000 Свидетели на Йехова които били интернирани в различни затвори и лагери. Около 2 000-2500 немски Свидетели на Йехова и почти 1 000 от друга националност били изпратени в различни концлагери. На тях дали да носят един лилав триъгълник. Дори по време на тежките условия които царували те продължавали с дейността си със срещи за молене на господ и с мисията си.В концлагера Бухенвалд Свидетелите на Йехова дистрибуирали религиозен материял който бил напечатан на една пресовъчна машина под земята. Членовете в Свидетелите на Йехова получили подкрепата един на другиго. Те се чувствували сигурни във вярата си, че тяхното страдание било част от тяхната работа за Господ. От тия свидетели, които попаднали в концлагери количеството умрели е пресметнато на около 1 000 немски Свидетели на Йехова и около 400 ненемски. Немци с друга етническа основа която не е немска Нацистката расова политика получила последствия за тези 20 000 – 30 000 деца на немски мъже, които са се женили за черни жени от някоя от колониите. Техните деца били подложени на терор още преди нацистите да вземат властта . Имало също така една малка група „черни деца”, чиито бащи били френски войници от колониите които са се оженили за немски жени. Много от тия деца били стерилизирани. Хора с увреждания Също що касае хората с увреждания е трудно да знаем колко много били потърпевшите на нацистката политика от 30-те и 40-те години на Германия. Учените са изброили, че около 1 000 000 души или са били убити, стерилизирани или са били използвани за робски труд или по друг начин в нацистка Германия. Поне 275 000 са били убити или единствено въз основа на своето увреждане и между другото в така наречената програма Т4-програмата. Хората с други типове увреждания на функциите на тялото и болести са били подлагани, като: неразбиращи, депресирани, ментално наранени, слепи, и др. Всички те са били нежелани според нацистката идеология. През 1933 година излязъл един немски закон, който задължил със стерилизиране на хората с физически увреждания. Около 400 000 мъже и жени били стерилизирани въз основа на закона. ИЗТОЧНИК: http://www.levandehistoria.se/fakta-om-forintelsen/den-nazistiska-forfoljelsen-av-andra-grupper превод от шведски език : Марийка Кръстева Томова Превода и коментарите подлежат на авторски права, и моля при копировки да бъде цитирано името ми! ...



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1181688
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930