Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2016 18:26 - СЕМЕЙНИЯТ АЛБУМ РАЗКРИВА ...ЕДНА НЕДОГЛЕДАЛА СЕБЕ СИ МНОГОДЕТНА МАЙКА
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
1



СЕМЕЙНИЯТ АЛБУМ РАЗКРИВА ...ЕДНА НЕДОГЛЕДАЛА СЕБЕ СИ МНОГОДЕТНА МАЙКА

Измина това много лошо комунистическо време, когато многодетната майка ползваше с предимства услугите на обществото (визирам България през реал-социализъма). Вие може да ми подскажете още и другите предимства, да не говорим за медалите и за безплатната храна в столовите.  Днес ако сте такава, виждате една друга, зла , пребиваща, тровеща и гонеща ви Швеция, каквато семействата  без деца (и бездетните лица) както и семействата  с до две деца не познават.

Но нека да помъдруваме малко що е лоша майка.  И има ли шанс абсолютно и ама съвсем непознати ви хора, работещи към някаква социална институция в чужда държава и непознаващи ви, да ви обрисуват като такава с чували, като количество, подправени социални доклади.

ЛОША ЛИ Е МНОГОДЕТНАТА МАЙКА ЗА ТОВА, ЧЕ НЕ СЕ Е ГРИМИРАЛА, НЕ Е НА ТОКЧЕТА И В КЪСА РОКЛЯ? ТРЯБВА ЛИ ЕДИН БАЩА ДА ЛЪЖЕ, ЧЕ МАЙКАТА НЯМА РОДИТЕЛСКИ ПРАВА, САМО ЗАЩОТО Е В ЧУЖБИНА И ПРИТЕЖАВА КОНТАКТИ В УЧРЕЖДЕНИЯТА? ТРЯБВА ЛИ СОЦИАЛНАТА СЛУЖБА НА ДЪРЖАВАТА МУ ДА НАЗНАЧАВА ПРЕВОДАЧ КОЙТО ДА ИЗОПАЧАВА РЕШЕНИЕ НА БЪЛГАРСКО СЪДИЛИЩЕ, А СОЦИАЛНАТА СЛУЖБА ДА НЕ ЧЕТЕ ПАРАГРАФИТЕ, ПОСОЧЕНИ ОТ БЪЛГАРСКИЯ СЪДИЯ ОТ СЕМЕЙНИЯ КОДЕКС В НЕГО? Трябва ли да крадат чуждите деца и да ги затварят и измъчват без контакти, храна и училище, само защото не желаят да отворя ти прочетат документацията си в соц  служба и съвет на гр. Уддевалла?

 Нашият случай е показателен за расизма и анархията царящи в община Уддеваалла, Швеция днес. Където контактите, лъжите и клеветите важат пред документация от лекари, учители, нотариуси и съдии. И ако да не вярват в документите на Р. България, нека им отворя семейния албум – там снимките са без националност и нямат езикови ограничения, не искат преводи.

Гледам албумите си със снимктие на децата си. През тия 14 години през които се грижех за тях сам-сама. На снимките изглеждам стресирана, невчесана, с разпилени коси, но щастлива. Една майка която няма време да се обърне и да се погледне сама да открадне и пет минутки за себе си. Три деца породени едно след друго си казват тежката дума.

Нареждах децата и трите едно до друго на леглото и ги кърмех. Кърмила съм ги докато ми опада косата над челото. „Тия шведи кралски медал ли са ти приготвили за най-добрата многодетна майка? Веднага отиваш купуваш си Калций и витамини и спираш кърменето” нахока ме ревматологът-доцент Румен Стоилов от бившата МА в София 2001 година.

Мисля си и за това, как мъжът ми не се вестяваше – бе зает с тренировките си по карате – там тренираше със сексуална ученичка – Анн Лий. Даже женихът й не го притесняваше – разкарваше я с каравана който му бях купила но в който на мен самата не ми позволяваше да припаря. Сменяше чаршафите с нови и запрашваше до Копенхаген с нея. В писма по Интернет й обзавеждаше офиса. Даже годеникът й не го уплаши – наложи се да я отвлече чак в Париж за д а прекъсне връзката им. Днес Петер Каллмир  публикува снимките им заедно от каратето в клуба си по Карате в Уддевалла – там се вижда как двамата тренират един до друг. Мъжът ми така и не се сети да закупи един чифт обувки или яке за децата си. Тия петнайсет чували с дрехи които раздадох на съседките – с детски дрехи – в тях нямаше и един брой дрешка закупена от него. Това е защото той е бил „добър” баща. За децата си не се сети, защото сексуалната Анн Лий поглъщаше цялото му внимание и време. Социалната служба и БЮП в Уддевалла решиха че такъв тип родител е добрият родител, а моят тип родителница е лошата с целия й род, в чужбина, защото е българкски. А за българите пък ми обясни директорката в дет градина на сина ми „Снеккан” в Уддевалла – вие българите връзвате децата си за кухненските столове и ги биете. Нямаше значение че не притежавах колан и въже. Това тя беше чела от местния си вестник Бухюсленнинген, който си измисля за нас несъществуващи факти и пише без да ме посещава и ми иска документи, по молба на социалната служба – за някакъв обичай тричане с кучета четат там и после го приписват на нас. Синът ми ударил бебе. Попитах я защо го пращат да играе с бебета като ще му оправят „Р”-то и той не може да общува с тях. И не знаят ли че като го държат от сутрин до вечер без храна кръвната захар и на без друго слабото ни дете – пада. Тогава се развикаха и казаха че ние българите сме насилници. А може и да са си го втълпили това от Берлинската поръчкова продукция „Коя е тази песен” на истанбулската „българка” Адела Пеева – един призов филм покаазван по шведската телевизия.
Не знам.

За всеки случай в реалсоциалистическа българия многодетните майки получаваха купони и медали, предимствва навсякъде в обществото. В днешна Швеция съм принудена да пътувам чак до София за да ме прегледа ревматолог – толкова много поликлиники идоктори не смеят да ми изпишат такъв поради забрана на шведската им НЗОК, която желае да замества физическите ми ревматични диагнози с измислени от тях ментални, които аз обаче нямам. Там трият диагнози и думите „ревматичен и възпалителен”. Защото освен майка съм и ревматик, Ревматизма получих по класическата картина – в първите шест месеца от първата бременност и веднаха местното им Бй Вйе Сйе реши че е „карпателен синдром” и ми изписа две метални пластини обвити в бинт.

Бйе Вйе Сйе бяха добри – описаха ме 13 години като най-добрата майка, перфектната майка. Само че Българското Външно и Посолство се правят на ударени че не познават устройството на шведското общество що е Бйе Вйе Сйе. Бйе Вйе Сйе бе именно укрито в писмото на шведска соц секретарка Розлунд Лорсшон. Писала го незаконово – след приключено от нея соц разследване и в свободното й време. Но затова пък само седмица след моя жалба в полицията, че е укривала с 4 лекари 15 сантиметрови червеи отделени от умиращите от хелминти и тенни през м юни-септ 2007 мои деца. „
Дръжте и лекувауйте децата си в България, жертва сте на шведска отмъстителна соц секлетарка, нашите колеги имат много ресурси, разполагат и с време но няма какво да правят умозаключи г-н Иван Ненов шеф на соц служба Вършец след огромно негово лично разследване на случая където насаме децата си бяха признали червите. Днес баща им ги учи да лъжат пред БЮП и соц служба на Уддевалла че не са имали такива, но там те си признаха. Същата соц секретарка изпращаше цял екип да подкупва служители в бълг  лекували ни болници в Монтанско, за да изземат медиц ни документация и я унищожат. Др Събчева която вливаше Рингер на мен и на дъщеря ми Розита обаче каза „Тия са луди, ние не се подкупваме, тук си имаме закони, няма да им дам нищо”. И днес съм окачила в блога си 2 нейни свидетелства за мен иза щерката Розита където думите „хелмнинти и хелминтоза” висят и много ги дразнят, защото тримесечния им Лов на Вещици пропада – соц ме е описал
„Марийка е хипохондрик” а пребилият ме с три яки сестри лекар-поет д-р Юнас Лундберй „Има болно въображение, страх от червеи, шизофрения”. Но др Събчева е описала освен хелминтите и рота-вируси открити в пробите й а др Пенчев пък 40 градуса и водниста диария за мен иза дъщеритя юни 2007 в Спешното отделение в болницата в Берковица. Там не са стигнали защото пазя и неговите фишове сописанията му на ръка.

Та се питам дали е лоша майката която не е ходила на един фризьор и не се е хранела добре за да плаща 17 години наема и всичките сметки – имам един голям чувал в ШВеция с разписки на мое име от моята банка – моите пари са наши а неговите си бяха негови и той си пътуваше по тренировки и екскурзии. Питам се и къде пропаднаха 13 годишните журнали от Детската здравна централа Бйе Вйе Сйе и защо соц секр е иззела правомощията да оценява майчинството ми – като това не е нейна работа а на Бйе Вйе Сйе и нима българското посолство в Стокхолм не знае това и не прави разликата? Знам че там пращат посланици с датски но дори да са дошли от Дания трябва да имат най-бегла представа за устройство на обществото им.

Къде е този Архив на Бйе Вйе Сйе и защо не получавам информация  и адреса му да си поръчам едно ко пие като по шведските закони имам право на такова. 2011година бе последната година до която имах правото на журнал от Бйе Вйе Сйе за сина ми, по шведските закони, но такива не получих – укриха ги както укриха лабораторните проби на идентифицираните червеи за дам и приписват внушение от червеи, и защо това се прави организирано. Нали е незаконово?

Ако и да са укрили Бйе Вйе Сйе журналите  на мен и на трите ни деца, в този Таен техен архив, то семейния албум не лъже – децата са развличани по детски площадки, в чужбина из зоопаркове – и това не е недоглеждане на деца. Затова пък от една недогледала себе си рошава и чорлава майка – занемарила и най-основните си потребности в името на децата. Снимките са у мен, стотици, хиляди, бих могла да сканирам, ако имах техническите възможности, но с тази бавна скорост на село ги нямам, уви, но мога да ги показвам на който желае.

Че целият случай е натъкмен поради връзки и подкупи, признати си от самия Петер Каллмир в бележката в която планира порцеланови сервизи и подаръци за полицаи и соц служители, адвокати в Монтана – се вижда от публикуваната вече в блога ми негова бележка. Който има пари и връзки той побеждава из учрежденията на Уддевалла а негова любовница и бивша съседка Гуннел работи в Полицията в Уддевалла той пък има връзки в соц служби като бивш гледач на ментално болни от кв. Доалаберй от 80-те. Аз съм само презирана „пришълка” както ни наричат тук. Напомням че случаят ни започна с нападения и преследване с расистки призовавания да напуснат швеция на децата м иот съседката Гйе Корлссон която соц служба защити като я укри и дйейността й в първото си соц разслседване стартирали по сигнал на същата че няма видимост в апартамента ми отсреща поради фолио което лепнах на стъклата си. Дамата се оказа приятел и информатор на соц служба и последваха пет фалшиви соц разследвания подправени с турнета на моя бивш из учрежденията на града, в които той лъже че не сме страдали от паразити. Затова в блога качнах и картичката му до България 2010 от Уддевалла в която той си признава че има диария и яде Вермокса (на д-р Анви Тепез от Инфекц клиника към Болницата в гр. Уддевалла). Където се оборва сам себе си.

Когато си възбуден сексуално и си швед, целият апарат е в твоя защита навхръляйки се върху чуж денката С ИЗМИСЛИЦИ – които важат пред укритата й документация. Това е Кристална Нощ а за децата предстоят изтезания, изолация от движение, слънчева светлина и принудителни дроги – тровене по съвременния им вариант на програмата им „Лебенсборн” наричана тук „За най-доброто на децата” – едно мото от същата ера на нацистите в Германия на Хитлер което царува днес в соц политика на гр. Уддевалла сред соц служби. Соц им служби са признати за най-страшните в Швеция използващи насилие като похват в обръщение с деца и родители и срещу нея едно лице Фредрикссен организира жертвите в момента в демонстрация в гр. Уддевалла против социалната служба там. Местните адвокати също са отворили собствени сайтове в които описват насилническите методи на персонала им = секретарки и шефове. Тъй че не само аз съм пребитата и тровената. Който има желание от България вместо да се нахвърли срещу мен може да се раздири и да си даде сметката че тук сред нас, жертвите в Швеция съществуват думичките „солидарност” на мен ми помогна Аннина Корлссон която сама загуби от убийство и недоглеждане петнайсетгодишната си Доня ХАссан, докато Българските родителни лъжекомитети обиждаха мен и семейството ми и създаваха фалшиви групи с непозволено влизане за мен на Фейсбуук. Толквоа от помощ и затова България е обезлюдена днес и е в гробищата. Заради платени комитети и организации като техните. Дето уж копирали Запада. Да, но от мръсната му страна.

Фейсбуук е пропищял от други подобни жертви  - бъка от хиляди групи с хиляди жертви на соц служби на Швеция – старци, деца, родители, адвокати и журналисти, блогари са недоволните сред тях – време е и българите да ги посетят и да ги отразите в медиите и в блоговете си!




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1183740
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930