Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2016 18:40 - SOCIALTJÄNSTENS MEDVERKAN FÖR ETT BARNFRITT SAMHÄLLE / ПРИНОСЪТ НА СОЦИАЛНАТА СЛУЖБА ЗА ЕДНО ОБЩЕСТВО БЕЗ ДЕЦА
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 266 Коментари: 0 Гласове:
0



 

SOCIALTJДNSTENS MEDVERKAN FЦR ETT BARNFRITT SAMHДLLE

ПРИНОСЪТ НА СОЦИАЛНАТА СЛУЖБА ЗА ЕДНО ОБЩЕСТВО БЕЗ ДЕЦА

 

1.MYNDIGHETSSVERIGES FALSKA BREV OCH KUVДR

1. ФАЛШИВИТЕ ПИСМА И ПЛИКОВЕ ЗА ПИСМА НА УЧРЕЖДЕНИЯТА

 

Днес ще повдигна въпроса за 2 различни аспекта на нашия случай.

Случаят ни касае фалшификации на шведските учреждения и расизъм в НЗОК в гр. Малмьо-Уддевалла и в социалните служби на гр. Уддевалла. Добре дошли в модерната европейска държава Швеция!

Случаят ни ясно онагледява с пример номер 2 отдолу, че социалната служба в препълнения с пришълци кв. Доалаберй в гр. Уддевалла, е съпричастна за едно общество без деца  в него в услуги на умнорените от деца квартални пенсионери. Моите вербални способности да мога да разкажа за сполетелите ни събития що-годе в хронологичен порядък, социалните наричат „психоза и параноя”. Но фактът си е факт. Полицейската жалба срещу Г. Корлссон е регистрирана и се намира в архива на полицията в гр. Уддевалла.

Нищо не си измислям нито  пък си прибавям. Само фактите тук и никакво болно въображение – очертава се картинката на една социална служба, водеща война с майките и с децата и подкрепяща конфликтни личности, склерозни, но уморени от деца, ментално болни расисти.

Как социалната служба администрира и обработи нашия случай това е показателно едиснтвено за тяхната собствена нетолерантност към семействата на пришълците им и демонстрира тяхното собствено негостоприемство към децата на пришълците. Значи целият  ни случай е основан в основата си върху Расизъм и Апартейд.

Idag skall jag tau pp 2 olika aspekter av vеrt fall.

Vеrt fall handlar om myndighetsdokumentations fцrfalskningar och rasism pе Fцrsдkringksassan i  Malmц-Uddevalla och pе socialen i Uddevalla. Vдlkommen i Det moderna europeiska Sverige!

Vеrt fall visar tydligt i exempel nr 2 fr. under, att socialtjдnsten pе Invandrartдtta Dalaberg i Uddevalla medverkar fцr ett barnafritt samhдlle dдr i  dem barn-trцtta pensionдrernas tjдnst. Min verbala fцrmеga fцr att kunna berдtta skeendena i nеgorlunda kronologisk ordning, kallar soc fцr ”psykos och paranoja”. Men faktum дr faktum. Polisanmдlan mot G. Karlsson finns registrerar och befinner sig i polisens arkiv i Uddevalla.

Jag hittar inte pе ngt. Kalla fakta hдr och inga livliga vanefцrestдllningar – avtecknar sig bilden av en socialtjдnst som krigar mot mammor och barn och stцdjer stцkiga personer, barntrцtta denmenta, mentalt sjuka, rasister. Hur soc administrerade och hanterade vеrt fall kдnnetдcknar bara deras egen intolerans mot invandrarfamiljer och icke vдlkomnande av invandrarbarn. D v s hela fallet дr grundat i grund och botten pе Rasism och Apartheid.

ANNINA KARLSSON LARMAT om skumt kuvдr

”Nu skall ett barn tas ut ur Sverige utan att mamma fеr veta vilka synnerliga skдl man fixat pass med. Inte heller stеr det mer дn att tvееringen vill ha pass. Inte heller vilken polisstation som skitat brevet. Personen heter Mats Bergstrцm som fattat beslutet utan underskrift eller fцrdragning av pass handlдggare skrev under i denna Mats stдlle? Inga datum finns med pе kuvдr eller i handlingen? Fеr det gе till sе hдr? Ingen underskrift finns  frеn socialnдmnden. Vad дr det fцr konstigt kuvдr? Det skall stе Sverige porto betalt  i en ruta lдngst ut еt hцger. Andra bilden visar ett annat normalt kuvдrsom helt klart skickats med posten.  Pе det kuvertet stеr дven vilken polissom postatvilket inte detta konstiga kuvдr har.”

MIN EGEN KOMMENTAR

En tvееring enligt mig, kan tycka att ”pass” дr nеgon fin leksak eller godis som smakar sцtt. Vuxna brukar vдl bjuda pе sеnt tvееringar, det hцr till praktiken i vuxenvдrlden i den еldern. Sе mycket kan en tvееring fцrstе om pass i vuxenvдrlden och bestдmma. Egentligen. Dдrfцr verkar hela fallet absurt. Jag misstдnker att tvееring tog fel PASS med GLASS. Kan en tvееring цverhuvudtaget  ha kunskap om frеgan?

Vet mamman till vilket land och till VEM man fцr barnet, Annina Karlsson?

Det дr nog ingen konst att bestдlla och trycka liknande kuvдr privat. Tдnk pе att min soc sekr Katarina Roslund Larsson hon sдnde ett brev fyllt med lцgner och fцrtal mot mig att jag skulle vara aggresiv fцr omgivningen bara fцr att hennes lдkare hade fцrberett tre kraftigaste sjuksystrar att misshandla mig och tдcka min torso och bеda extremiteter med stora blеmдrken. Och tдnk pе att hon skrev det brev EFTER avslutat soc utredning i Sverige och дven pе sin FRITID. Alltsе hon var taskig privat. Och lдgg till det att hon sдnde sitt brev 1 vecka EFTER mitt polisanmдlan om att hon med fyra lдkarna fuskat bort vara labbprover med maskar fцr att idiotsera mig med falska diagnoser. Alltsе lдgg till personliga hдmnden. Sе mycket kan hдnda pе myndigheter. Lдgg till nu att pе FK min familjelдkare fuskade bort med stдmpel av datum pе kuvдr fr. Bulgarien och tack vore det FK lеt mig leva utan sjuksersдttning i mеnader i rad. Lдgg till sedan hur Kerstin Rezic, handlдggare pе FK i Malmц anvдnde sig av fцrsvinnande blдck och fuskade bort namnet pе FK-s egen psykolog dr Konrad Rozman, fцr att han inte trodde pе att kognitiv terapi kunde kasta mera ljus цver mitt tillstеnd eller i praktiken godkдnde mina lдkarnas tvе resevдskor med reumatiska diagnoserna fцr mig. LДGG till sedan med att 14 prover med maskar upp till еtta cm lеnga fuskades bort pе infektionskliniken hos dr Olaufr Steinum, en norman i Uddevalla och att han kallade dem fцr "negativt svar". Lдgg till att soc kallade min pedagogiska institut PIDU Vraza fцr "Mariyka дr en PEDO" och en lдrare цver en natt vaknar pedofil efter socialens angrepp fцr resten av myndigheterna, eftersom de samkцr registrar i en moderlig komputer alla vеra handlingar - sе alla andra myndigheter flytigt lдser deras skit. Lдgg till hur i sin helt fuskbaserad men gudsallsmдktig Vеrdintyg den misshandlande mig lдkaren fuskade bort alla vеra sjukjournaler fцr hela familjen pе VC Dalaberg i Uddevalla. Sе tдnk dig dе hur vara personuppgifter fцrvarras och vad som дger rum.Och att allt detta i slutдndan leder till barnarцv och barnafцrgiftande med tvеngsneuroleptika. vinst pе slaveri och isolation. tдnk pе det! Ni skall nog gцra filmer med sеdant fusk fцr folk och hдnga ut fanskapen. De skall fцlja lagen eller avgе!

 

2. DET LUGNA SAMHДLLET MED FINA OCH LUGNA BARNEN. DET BARNFRIA DALABERG UNDER SOCIALTJДNSTENS PROTEKTION

Socialten som skulle vдrna fцr barns frihet stдllde sig att vдrna fцr pensionдrens krav mot barn och fцr barnfria stadsdelen socialtjдnsten hade kontor med pе Dalaberg.

Annina Karlsson larmade дven om att socialtjдnsten idag tar barn som дr mera hцgljudda fr. familjer fцr att ha ett lugnt och fint samhдlle kvar efter konfiskerandet. Mina barn var inte speciellt livliga. Helt normala och trevliga barn, uppfostrade av naturen om inte av mig. Intelligenta av naturen.

 Jag hеller med Annina fr. ovan Fem falska socialtjдnstutredningar fцljde fцrsta falska. Varfцr restes det? Jo, fцr att sandlеdan pе Dalaberg dдr mina barn lekte, var belagt under balkongen fцr en rasistisk tant som hatade barn och ville ha barnfri Dalaberg och brydde sig ej om Hyresgдstens blandning pе barnfamiljer och pensionдrer som henne. Hon irriterades pе barna och uppmanade mina barn kasta bort pinnen som de rцrde med i sanden och еka hem till Bulgarien, fцrfцljde barna pе stegen mellan buskage runt pе i omrеdet, arrangerade skandal i tvдttstugan med falska anklagelser mot barna. Tills jag lдmnade in polisanmдlan. Bara en vecka senare fцljde fцrsta falska socialtjдnstens utredning. Skдlet var att jag hade klistrat folie i mina fцnster. Rasisttanten som brukade spionera kvдllstid fцr soc och fцr sig sjдlv fick plцtsligt ej insyn i min lдgenhet och bцrjade ringa pе min dцrr kl. 23.30 fцr att fе veta ngt mera om mig och vдckte mig. Hon kanske gillade vеra barns nakna rumpor klдttra uppe pе tvеnvеningssдngarna i barnrummet – utanfцr fanns det grillplats med bдnkar och folk. Vi bodde pе Bottenvеningen pе Huset pе Hyggestrеket 1, ett fint stдlle med konstigt folk. Socialen hade inte nдmnt еter ett ljud om mit tpolisanmдlan och skдlen bakom och stцdet barna och jag fick pе polisen i Uddevalla. Utan spinnade vidare. Kollade mitt matfцrrеd och lдgenhetsyta. Blev nцjda och lade ner efter att jag uppmande dem omdiriktera sina resurser och resa till Bulgarien istдllet fцr pengarna och kolla i fall de ser ngt hem dдr utan gardiner – att ringa mig.

Sе nдr allt kommer omkring och vi drar strecket sе visar det sig att socialtjдnsten дr emot barn pе Dalaberg och protekterar tanter-pensionдrer som дr fцr barnfria Dalaberg. Vi var helt nyinflyttade men ej vдlkomna och vi hade inte gjort ngn nеgot дn att jag fцrsцkte som mor protektera mina barn frеn rasistiska tillmдlen och цvergrepp och stalking och aggresion fr. frдmmande. Den tanten var дven konstig,, hon pratade fцr sig sjдlv och mumlade alltid hon gick fцrbi. Hon var дldsta hyresgдsten pе bostadsomrеdet – hade bott pе Dalaberg i цver 40 еr av sitt liv. Hon antagligen var en vдn eller vдn-informatцr еt Socialtjдnsten.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1182287
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930