Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2016 11:23 - Уютно за дома фолио върху стъклата на прозорците ми стана причина за социално разследване от социалните служби на Уддевалла
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 3675 Коментари: 14 Гласове:
1

Последна промяна: 01.12.2016 13:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

А какво става когато и ако (като в нашия случай), шведските социални служби протектират отново и отново ПРЕСТЪПНИЦИ. През 2005 година – протектират расистка преследвачка на децата ни, през 2007 година – укриващи червеите и заменящи физическа диагноза, доктори, а след 2007-ма година – заедно с коруптния персонал на социалната служба в гр. Монтана, България – те укриват заедно насилие у дома срещу мен.

И какво, за Бога, да сторим сега след всичко това, с ДОВЕРИЕТО ни към подобна обществена институция която против мен и против децата ни през годините, се е държала по-зле от мафия и от терористи, вместо да ни защитава от престъпниците?!?!? Това е като да срещнете викаща за помощ изнасилена жена в парка и групово да я изнасилите, е „помощта” на шведските социални служби, и то нееднократно, което аз тълкувам като расистка война.

 

Vad hдnder det nдr och om (som i vеrt fall) det svenska socialtjдnsten protekterar gеng pе gеng KRIMINELLA. Еr 2005 – protekterar dem rasistiska stalkare efter vеra barn, еr 2007 – maskgцmmande och fysiska diagnosfuskande lдkare, efter 2007 – tillsammans med korrupta personalen av socialtjдnsten i Montana – dцljer dessa vеld i hemmet mot mig.

Vad skall vi gцra med TROVДRDIGHETEN till liknande samhдllelig institution som mot mig och mot vеra barn under еrents lopp, uppfцrt sig vдrre дn mafia och terrorister, istдllet fцr att beskydda oss frеn dem kriminella elementen i samhдllet? Det дr som att trдffa en skrikande fцr hjдlp vеldtagen kvinna i parken och att gruppvis vеldtaga henne igen, istдllet fцr ”hjдlp”, det дr det ”hjдlp” vi fick av den svenska socialtjдnsten, och det ett flertal gеnger om, vilket jag tolkar enbart som ett rasistiskt krig.

 

Hemtrevlig folie blev anledning till social utredning pе socialtjдnsten i Uddevalla 2005
30 Nov, 2016, No comments

 

Hemtrevlig folie blev anledning till social utredning pе socialtjдnsten i Uddevalla 2005

 


Уютно за дома фолио върху стъклата на прозорците ми стана причина за социално разследване от социалните служби на Уддевалла

 

image


Mariyka K. Tomova-Kallmyr berдttar

 

ЕТО НАЧАЛОТО И СТАРТТА НА ВОЙНАТА НА ШВЕДСКАТА СОЦИЛНА СЛУЖБА КОЯТО ЕСКАЛИРА ВЕЧЕ 10 ГОДИНИ ПРОТИВ ЦЯЛОТО НИ СЕМЕЙСТВО.

HДR SER NI STARTEN PЕ SOCIALTJДNSTENS KRIG I UDDEVALLA SOM ESKALLERADE REDAN I 10 ЕR MOT VЕR HELA FAMILJ

.. Fцnsterfilm som enkelt insynsskyddar ditt fцnster. Fцnsterfilmen fastnar pе alla blanka ytor och дr lдtt att ta bort. Frostad film med grе katter. Tvе storlekar.
 
Finns i webbutiken www.kattkatt.se/shop    

MARIYKA K. TOMOVA-KALLMYR:

7 дни след полицейска моя жалба против расистката-преследвач на децата ми в кв. Доалаберй Г. Корлссон социалната секр Улла Линнел ми прави разследване по сигнал на Г. Корлссон, че притежавам фолио на прозорците.

Sju dagar efter mitt polisanmдlan mot G. Karlsson, vеra barns rasistiska stalkare pе omrеde Dalaberg, soc sekr Ulla Linnell gцr socialtjдnstens fцrsta sociala utredning mot oss, med anledning att jag har folio i vеra fцnster




  "Den fцrsta sociala utredningen mot mig och mot min familj var rest under hцsten 2005 i Uddevalla, fцr att jag hade klistrat liknande film pе alla mina fцnster, vi bodde pе Bottenvеningen pе Hyggestrеket 1, Uddevalla. En granne, som stalkade och trackasserade barnen med rasistiska tillmдlen att lдmna Sverige, G. Karlsson, hade signaliserad socialtjдnsten bara 1 vecka efter att jag hade lдmnat in1 polisanmдlan mot henne pе Polisen i Uddevalla och efter att barnen fick stцd dдr fr. jurist pе Polishuset. Och socialtjдnsten i Uddevalla tog gran- rasistens sida, och inte barnaoffren och klandrade mig fцr att jag hade ej insyn i fцnstren. Tydligt дr hдr att firman reklamerar sin folie utan att varna fцr konsekvenserna med automatiskt resta sociala utredningar pе socialtjдnsterna runtom i Sverige?

 


 

Сега, мога ли да знам дали Г. Корлссон действува по собствена инициатива или е агент на социалната служба. Шансът е 50 на 50. Шансът тя да е информатор към соц. служба се увеличава средно статистически и поради двата други факта. От първия факт, представен от шефа Андерсш Юанссон, че тази дама създава конфликти в целия квартал Доалаберй от дълги години насам. И от втория факт, представен под формата на заплаха в пералното помещение от самата Г. Корлссон, когато ме пита познавам ли този влиятелен мъж който тя беше довела да пере с нея долу. А аз не съм врачка. Но фактите са си факти.

 

Не съм и ментално болна само защото го разправям всичко това, както соц. секретарка Улла-та извъртя нещата в телефонния ни разговор от част 2 от 3. Жертвата никога не става ментално болна само защото има смелостта да разкаже че е жертва на нечий терор.

 

Nu дr det fцr mig omцjligt att vet om G. Karlsson agerar efter sin egen initiativ eller дr agent еt socialtjдnsten Dalaberg. Chansen дr 50:50. Chansen att hon skulle vara informatцr еt socialtjдnsten Dalaberg цkar rent statistiskt och p g a 2 andra fakta. Fцrsta faktum var presenterat av sjдlve chefen Anders Johansson, att denna dam G. Karlsson skapar konflikter i stadsdel Dalaberg sedan flera еr tillbaka. Det andra faktum kom frеn sjдlva G. Karlsson sjдlv i form av hotelse inne pе tvдttstugan, dе hon frеgade mig om jag nu kдnde denne inflytelserike man, vilken hon hade tagit dit med sig fцr att tvдtta dдr nere med henne och pе hennes tvдttpass. Och jag дr inte synsk. Men fakta дr fakta.

 

Jag дr inte heller mentalt sjuk, bara fцr att jag vеgat berдtta som offer vad jag varit fцr terror utsatt fцr. Vilket dock socialsekreterskan Ulla vred det hela till under inspellad av mig telefonsamtal. Offret дr aldrig mentalt sjuk fцr att offret fattat modet att berдtta om terrorn som offret varit utsatt fцr. 

 

Но Улла Линнелл взе страната на терориста, гонителя и преследвача на деца и не показа съчувствие към страданието на децата в гонещата от Швеция, ситуация. Което е странно, ако все пак вземем впредвид техния лозунг "За най-доброто на децата". (В конкретния наш случай обаче социалната секр. Улла действаше за най-доброто на съседката Г. Корлссон тук по време на принудителното й посещение у дома ми през 2005-та година).

 

Men Ulla tog terroristens, bortjoggarens och barnstalkarens sida och visade ej medkдnsla fцr barnets lidande i den uppkomna utdrivningssituationen. Vilket дr underligt om vi tдnker pе deras slagord "Barnens bдsta." (Hдr blev det grannen G. Karlssons bдsta Ulla agerade fцr i sitt tvеngsbesцk hemma hos mig 2005).

 

И къде отиде името на тероризираща и преследващата децата ми съседка Г. Корлссон, на расистката Г. Корлссон? Познахте! Името й липсва в първото ни социално разследване - социалните секретарки Уллите го укриха! И после да говорим за обективност и безпристрастие!

 

Och vart tog vдgen namnet pе den terroriserande och fцrfцljande vеra barn grannen G. Karlsson, rasistens G. Karlsson? Ni trдffade rдtt! Hennes namn saknas i vеr fцrsta sociala utredning - socialsekreterskorna Ullorna sopade bort det under mattan! Lеt oss prata efter det om objektivitet och opartiskhet!

Share ·  20 minutes ago   Mariyka K. Tomova-Kallmyr:  
  Ja, denna Lena Andersen glцmde bort att barnen дr G. Karlssons offer, pе sa



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. 1997 - Моля за уточнение
30.11.2016 12:33
Каква е връзката с фолиото на прозореца? Това ми е важно.
цитирай
2. latestnews - P S не бе приет развивам отговора тук да видим ще го приеме ли
01.12.2016 11:21
тази дама отсреща на Хиггестроукет 5, дето живееше срещу нас, г-жа Г. Корлссон, възрастна около 70 годишна шведка, бе малко дементна и смахната, агресивна. Тя бе най-стария наемател в квартала, 40-годишен, аз най-новата новонастанена така да се каже. И тя... Преследва децата из квартала. И им крещи от балкона си когато те си играят долу в пясъчника, който е разположен под нейния блок (под наем е целия квартал). „Яя хвърляй пръчката и си отивай в България”. И децата ми щурмуват хола мни и плачат, те не разбираха какво общо имаха с България защото бяха малки, и взе пак баща им е швед. И тази същата с лилаво от злоба лице, крещи в общата пералня, лъже, че децата ми чупях колективните перални. Хубаво, обаче сина ми влизаше за пръв път с мен в пералното помещение а още не бях го пуснала от ръка, а другите не бяха влизали. После излъга, че децата чупят едно дърво отвън, което по-късно се отказа няма и драскотинка по себе си (дървото). Наплю лицето на тогаша 6-годишния ни син, аз го уведох в тоалетната да го мия тя дойде и там да крещи над главата му, да съм погледнела мъжа с нея с който тя била спала в пералното помещение придружаващ я, един рус около 60-годишен мъж с мустаци и бели къси шорт, щяла да ми осинови с негова помощ децата. Аз й се изсмях и й казах да си гледа собственото семейство (бе разведена, защото мъжът й изнасилил общата им биологична дъщеря с която тя живееше).
В началото на новонастаняването ми в кв. Доалаберй тя бе любезна и ме разведе из улицата ни към 23.00 ч, щеше да ми помогне да поговорим с шведа с кучето-съседа над мене който без причина нощем ми чукаше по тавана (той ме сметнал за албанско семейство, оказа се това била акция против тях, след като поговорихме с нея и него). Същата нощ тя ми показа ми как в смисъл откъде, от кои места, къде тя стои и каза, че шпионира за социалните служби в квартала и се похвали, как знае всичко което вътре става във всеки дом.
Там те имат т. нар. „Отвореното общество”, т. е. не си слагат пердета или кафе-перде
цитирай
3. latestnews - Продължавам горния текст
01.12.2016 11:21
Там те имат т. нар. „Отвореното общество”, т. е. не си слагат пердета или кафе-пердета им викат, които представляват 25-30 см перде само горе на един корниз и толкова, и на лампа всичко можете да гледате отвън.
А и отвън пък имахме беседка с колективна скара. Там араби, си сдяха до късно, групово, а детската ми бе разположена от към тяхната страна, на партера бяхме. И реших като майка да покрия и заради тях, за да ми гледат отвън дупетата на щерките в нощници, понеже детските легла бяха двуетажни.
А пък тази дама съседката Г. Корлссон, искаше по едно врфеме да е интимна ту с мен, ту с Петер и аз постепенно й отклоних поканите, и въобще не желаех да си имам повече работа с нея, като разбрах, че е информаторка на социалните. Тя се вбеси и ми звънеше с някой парцал от колективната пералня в 23.30 за да ме пита „Дали е мой, дали аз не съм си го била забравила”. Даже мисля, че от къщи директно ми ги носеше тия парцали. Беше обсебена от нашето семейство. И от прозорците ми.
А иначе фолиото го продават съвсем законно.
Тъй като там съм само наемател, и живеем като на хотел, то имах и разрешение от наемоотдателната фирма „Уддвалла хйем” се казваше тя. Нищо незаконово не е ползването на фолио.
И тук идва връзката. Ключовата дума е моята полицейската жалба. Ако прослушате и знаете шведски език, на Downloads на ника, който съм си избрала да се казвам на Ютууба, Swedish Slave, там съм качила един звукозапис с разговор с шефа точно по повод на терора на тази дама Г. Корлссон с шефа на Уддевалла Хйем, г-н Юанссон, шеф на квартала. И той ни подкрепи, подкрепи децата и й написа лично предупредително писмо или да престане да ни тероризира или да си търси ново жилище в друг квартал и фирма и й го отнесе лично и й го пусна в пощенската кутия. Много любезен и най-важното, безпристрастен мъж. И той ме посъветва да си подам полицейска жалба ако тя продължи, и тя продължи да ги тероризира, по пътеките между храстите и те влизаха в къщи и ревеха разтреперени от страх.
И така, послушах
цитирай
4. latestnews - Отново продължение на горния текст
01.12.2016 11:22
И така, послушах шефа на фирма „Уддевалла хем”, г-н Юанссон, на наемодателната фирма и подадох такава жалба в Полицията в гр. Уддевалла, там съхраняват копие за проверка, че не си измислям цялата история (а и звукозаписа ми, качен на Ютууб с г-н Юанссон е същия тип доказателство, защото разни българи в Швеция говорят по Фейсбуук какви ли глупости за
мои и чужди версии, версията е една и тя може да се чуе на звукозаписа и да се прочете в полицейската ми жалба, която се пази в полицията). И там юрист от Полицията и останалите подкрепиха децата като тероризирани от расистка-преследвач.
Оказа се, обаче, че сме настъпили по мазола, така да се каже, грешно лице, или грешен адрес. Дамата Г. Корлссон била лична приятелка на социалните секретарки от кв. Доалаберй, или заплахата й че спи с важен политик вероятно от социалния съвет на градчето, се оказа вярна. Може би бе интимна с някой от шефовете там.
И само 7 дни по-късно 2 дами звънят на вратата ми и ми инспектират храната и площта, мебелите, почистването, а всичко ми бе ново и супермодерно вътре, останаха доволни и от пълните с храна хладилник и шкафове, аз пазарувах евтино и се грижех да не закъсвам имах си под ръка разни консерви и макарани и темподобни. Но в бумагите които написаха после нямаше и дума за терора на децата ни и за г-жа Г. Корлссон, нито за полицейскат ами жалба. Аз изтълкувах написаното от соц секретарка Улла Линнел в социалния й доклад като услуга за приятелкат аим Г. Корлссон, не беше споментато нито за терор към деца, нито за расистки обиди, нито за заплахите към семейството и децата ни, просто социалната служба атакуваше мен, майката на тия деца но укривайки расисткия терорист на децата ми.
Та от задействаното соц разследване се оказа само седем дни по-късно, че сигнал подала самата Г. Корлссон. Аз попитах Улла Линнбелл и тя сви палец и показалец под формата на „бинокъл” на двете си ръце, и го постави тоя бинокъл пред очи и заливайки се от смях посочи прозорците на кухнята отсреща на Г. Корлссон,
цитирай
5. latestnews - Трето продължение на горния текст
01.12.2016 11:23
Та от задействаното соц разследване се оказа само седем дни по-късно, че сигнал подала самата Г. Корлссон. Аз попитах Улла Линнбелл и тя сви палец и показалец под формата на „бинокъл” на двете си ръце, и го постави тоя бинокъл пред очи и заливайки се от смях посочи прозорците на кухнята отсреща на Г. Корлссон, че тя подала сигнала. Всичко се изясни по този начин. Следователно Г. Корлссон подала сигнал, че вече й била отнета видимостта на Отвореното общество в моето жилище.
Два дни по-кътсно, както отново можете да чуете от 2 звукозаписа с двете дами, качени на същото място на Ютууб, помолих соц секр Улла Линнелл и китайката й-практикант, които се изясни от телефониране с централния ни офис, от който получих имената ни, че са ми били двете посетителките, да си дадат парите за екскурзия до България и ако открият там поне един частен дом без перде на първи етаж или на партера да ми се обадят. Ден по-късно го закриха това им разследване в услуга да маскират расистката си приятелка-информатор.
В Малмьо бе различно, но просто тук фирмата смесва пенсионери и семейства с деца, и шведси и чужденци, шведите са расисти и не желаят нови чужденци в квартала им, а аз с три нешведски деца попаднах между чука и наковалнята, не се чувствах добре дошла. Те гонеха такива многодетни семейства, включая социалните. Даже ако имаше шведки в пералнята не ми отваряха вратата и студувах отвън. Аз нямах хора от България с които да пера в група, защото в пералнята бе етническо разделение, араби, азиатци и югославяни, всички влизаха вътре на групи поради враждуващите стари шведки от емигрантското гето, мястото бе благоприятно както виждате, с протекцияа на социалните служби расизъмът процъфтяваше, което също съм го казала през февр 2007 на следващото им социално фалшиво разследване пред принудително посетилата ме соц секретарка г-жа Катариина Розлунд-Лорссшн (тогава Раднрюп) и го записах с тайната ми ем пи тройка под якето ми, как й ги говоря тия неща и тя седи в дивана ми тогава.
цитирай
6. latestnews - Жалко, че машинерията на блог.бг
01.12.2016 11:24
не ми прие текста.

В противен случай, ако текста ми бе приет, щях да го свържа с връзки към звукозаписите ми директно до филмите ми-звукозаписи качени от мен на Ютууба за доказатеелство, за разбиращите шведския език, че не си измислям и звук, за да не ми приписват тия български групи на Фейсбуук чужди версии. Там всичко може да се чуе от собствените им уши, за да не лъжат устенцата им, че ми писнаха! Версията е една и я има на звукозаписи, и то не Един!
цитирай
7. latestnews - Каква е връзката с фолиото на про...
01.12.2016 11:27
1997 написа:
Каква е връзката с фолиото на прозореца? Това ми е важно.


Драги 1997,
Благодаря Ви, че питате!
Задохте много хубав въпрос, а без такъв въпрос и хиляда фалшиви групи да си отворят злобните към сънародниците си в Швеция българи, няма да стигнат до никъде, защото всичко се чува от звукозаписите, а те предпочитат да обиждат, а до сега никой не ме е питал вече осма година, но да разпространяват лъжи очевидно това българите там на Фейсбуук в Швеция дето уж живеели ги бива. Явно ми завиждат че съм преводач а те не могат да говорят шведски и благотворят и чуждопоклонничат в една държава за която и грам понятие си нямат те! Жалки същества!

Не че да съм разчитала на именно тяхната помощ на жалките им групички в които ги интересуват само лесни печалби, коли и материални придобивки а не да помагат на сънародници в беда. Аз лично като преводач съм спасила много български деца от смърт в Швеция без да се хваля, не желая да споменавам имена, но в работата ми съм била също като Ирина Сандлер, а те виждате и г-жа Алия Ошо ги описа и тя се беше възмутила от злобните им приказки и как нападат сънародник в беда в чужбина тя публикува тук в профила си в блог.бг "Те са демократите на съвременна България", ето ви и линк да я четете, нищо не измислям, всяка моя дума е подкрепена с документ или звукозапис, не е моя версията ми, а официалната която предлагам, тия които измислят са завистливите злобни българки в Швеция, социалните на швеция и коруптните социални от Монтана за да си защитават собствените престъпления, ето, четете я, http://latestnews.blog/politika/2015/07/21/te-sa-demokratite-na-syvremenna-bylgariia.1377712 им е описала жалките групички на Фейсбуук, те в групите с жертвите на шведските учреждения, които са стотици иначе не влизат, имат си собствени групички и се преструват на преуспели милионери там но да ти подаде българин в Швеция, ръка, малцина сме ние, броим се на пръстите и то наполовината на едната ръка. А иначе да ги чуете как говорят шведския, се тепкат и говорят с ужасен акцент, сричат направо, но иначе да те очернят преди да са поговорили с теб, са "експертки", предимно от женски пол са и мен за мен блокират клюкарските си фейсбуук-групи за да не чета какви измишльотини разпространяват и в момента даже.
цитирай
8. latestnews - ЛИНК СЪС СОЦИАЛНА СЕКРЕТАРКА УЛЛА ЛИННЕЛЛ
01.12.2016 11:41
Ето ви линка със звукозапис от моя собствен Телефонен секретар, в който се обяснявам на Улла Линнел, социалната секретарка, принудително гостуваща ни по сигнал на звънене на расистката-терорист на децата ни Ге Корлссон, и Улла Линнел смята, че Г. Корлссон не трябва да се вмесва как аз си мебелирам у дома. https://youtu/m8Lw0CcR1QY
Както може да се чуе, тя г-жа Линнелл е много любезна и приятна жена, спор няма. И ми обясни на следния ден в този записан от мен телефонен разговор какво е станало, чий е сигнала и в какво е "подозрението". Оказа се че било "гледането на деца вътре в жилището с фолио", като сумирам разговора и "бинокъла" при посещението направен от г-жа Линнел. Но бедата е там, че това социално разследване, ПЪРВОто ни подред, ОТМЕСТВА тежестта на събитията, и ретроактивно забулва случката с обижданите на расистка основа, преследвани и тероризирани из квартала наши деца от Г- Корлссон. И .. хоп, изведнъж жилището ми се оказва във фокус и прозорците и по-специално фолиото му. И нито дума за полицейската ми жалба, нито за писмото на г-н Андерсш Юанссон от фирма "Уддевалла хйем"!
цитирай
9. latestnews - ЕТО ВИ И ЛИНК СЪС ЗВУКОЗАПИС С ЛЮБЕЗНИЯ ШЕФ НА ФИРМА "УДДЕВАЛЛА ХЙЕМ" Г-Н АНДЕРСШ ЮАНССОН
01.12.2016 11:44
https://youtu/qK_dDF0yI5k
цитирай
10. 1997 - Благодаря за разясненията
01.12.2016 17:47
Разбирам колко страдате, че сте жертва.
Навярно трябва да намерите индивидуализиран подход както към шведите, така и към българите, а съобразявайки се с познанията ви за преводач, смятам, че го можете. Наистина ви съчувствам както за дългите нощи и студове, така и за не- своя социален климат. Дано поне предимствата Там са повече. Пожелавам ви по- добро отношение към вас и децата.
цитирай
11. latestnews - 1997,
01.12.2016 17:57


Благодаря ви и за благопожеланията.
Но аз от 2007ма не смея да припаря в Швеция, след като много грубо ме пребиха три яки медицински сестри в лекарския кабинет на непознат ми лекар който щял да замества уж джипито ми в местната ми поликлиника, на час за направление, и после ме тровиха 34 дни в Затворено отделение.

Там са само децата ми. Което не прави страданията ни по-леки. Взаимно.
цитирай
12. latestnews - Разбирам колко страдате, че сте ...
01.12.2016 18:02
1997 написа:
Разбирам колко страдате, че сте жертва.
Навярно трябва да намерите индивидуализиран подход както към шведите, така и към българите, а съобразявайки се с познанията ви за преводач,.


Подходът не върши, уви, работа.
Защото каквито и да са документите ви, фактите, звукозаписите, социалния съвет и съдилищата не ги четат нито ги прослушват а излизат с всякакви фантасмагории - могат да ви сменят биографията, пола, името, въобще така преиначават в съда случая ви, че вие не се разпознавате.
Сега са подхванали очернителна кампания против сина ни, който за всички ни в семейството е най-перфектния и най-добрия и възпитан, изпълнителен, чист и така нататъка, но социалните служби с присъствието си в училището му са го очернили до някакво Чудовище. Въобще те отварят постоянно нови войни, и законът им позволява да се гаврят с децата под 18, а под 16 без съгласието на детето, след 16-годишна възраст му причисляват несъществуващо ментално страдание и пак го конфискуват, но вече на тази основа. Това им е праксиза.
цитирай
13. latestnews - А и да ви кажа, човек не учи 36 години и ...
01.12.2016 18:08
А и да ви кажа, човек не учи 36 години и не повтаря образованията си в новата държава за да е жертва. Непризнаването идва от Ю Хо Вйе в Стокхолм, комисията за оценяване на образования по света, която не приема български образования на педагози, аз в основата съм детска учителка, не защото съм такава или онакава, а защото уж нямали контакти с нашето министерство на образованието за да контролират предметите в дипломите ни и съдържанието им. Аз само за пилот не съм учила, имам толкова професии и компетенция, че е срамота да ме изритат заради един ревматизъм от държавата си и да ме щамповат като "правен корабокрушенец", или политдисидент, само защото 17 години ги молех в шведската НЗОК да ми регистрират правилно ревматизма, и това е основа социалната служба после да ви тероризира три поколения наред доживотно - те просто не понасят никакви коментари, молби, камо ли молби за корекция на администриране на диагноза в НЗОК. Въобще, трябва да си благодарен, тих, кротък, възпиан и да им благодариш непрекъснато дори да те бият, тровят и ти крадат идентитета и биографията и данните. В противен случай започват да тероризират семейните ти членове до гроб. Това го е описала социоложката изритана като мен от Швеция, г-жа Лисбетх Линдборй, която казва, че "В никоя друга демокрация учрежденията не те гонят като мишка до дупка, до горчивия край". Значи до гроб. Аз вече погребах родителите си заради болести от притеснения - майка получи тежък диабет точно когато ме измъчваха и изтезаваха вътре в Затвореното отделение. Аз пък получих епилептичноподобни удари когато изтезаваха децата ми пет месеца в детския дом за Разследвания на семейства (подобно на концлагерите на Гестаппо) Атенагоурден. Тъй че, индивидуален подход с фашисти и расисти аз трудно намирам, което е много зле ако си на тяхна територия, там има немалко скрит под красива риторика за децата садизъм.
цитирай
14. latestnews - Страдам преди всичко
01.12.2016 18:14
защото не съм си виждала две от трите деца вече шеста година ... ((
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1173603
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031