Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2016 14:31 - Скръбна вест! Издъхна Ивелина Драгнева, чиято дъщеря трогна всички
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Samuil Bulgarian преди 12 мин. ·   

Тва е от европейското развитие, а 2016а я мраза откровено
 

Скръбна вест! Издъхна Ивелина Драгнева, чиято дъщеря трогна всички

 

 

image   28 Декември 2016, Сряда



Отиде си Ивелина Драгнева от Варна, чиято дъщеря трогна всички. За съжаление не само чудеса стават по Коледа, става ясно от съобщението, публикувано от "Петел".
Ето и пълния текст на писмото;

"Здравейте, скъпи приятели, близки или непознати, които се включихте в кампанията в помощ на болната от рак Ивелина Драгнева и на нейната дъщеря Стела. Всички заедно направихме не малко, но понякога съдбата предприема други ходове, които не зависят от човешките ни желания.

Ивелина Драгнева почина и пиша това по молба на Стела - благодарност към всички добри хора за огромната финансова и морална подкрепа в тяхната трудна битка. Обявяваме по молба на момичето кампанията за прекратена. Моля, нека да уважим скръбта на Стела и брат й."

Ето каква беше историята на Стела и майка й преди седмица, когато всички се надяваха на чудо по Коледа:

17-годишната Стела Петрова от Варна сама се грижи за онкоболната си майка. Двете живеят в остра нужда от средства, за да посрещнат най-належащите си нужди.

Стела Петрова и майка й Ивелина живеят в сутерен под наем в центъра на Варна, който плащат роднини, съобщава БНТ. Бащата ги е оставил много отдавна и двете живеят с мизерната пенсия на майката и детските на момичето. Стела учи в гимназията по текстил и моден дизайн във Варна, но вече по индивидуален план, за да бъде близо до майка си.

"Преди две години ми казаха, че имам киста, но не се налага операция. Направиха ми пункция, спряха ми цикъла, и изведнъж през декември 2015 г. се случи най-лошото. Гърдата ми наедря, бях в Св. Марина и от там почнаха големите ми мъки. Искаха ми се пари, нашето здравно положение е такова, че не платиш ли, трябва да умреш. И ако не е дъщеричката ми, направо умирам, само заради нея живея", разказва през сълзи Ивелина. "Искам просто да я видя пълнолетна".

"Докторите не постъпиха правилно, когато тя се разболя. Бавиха я пет месеца, като казваха, че е киста, но после се оказа, че това е злокачествен карцином, лъжиха ни, мамиха ни. Социалните и те не ни помогнаха.

Заради тежкото заболяване Ивелина е инвалид първа група с 267 лв. пенсия. Разходите й са много по-големи.

"Лекарствата ми са около 300-400 лв., за болките лепенки, течна храна, но аз вече дори не ги вземам всичките. Искам дъщеря ми да живее спокойно, всеки ден ме разкарва с количката и ми казва, че никога няма да ме остави, че ще се молим и се молим.

Намират се добри хора да помагат, но това не е достатъчно.

Ива и Стела се опитват да не губят надежда, колкото и да е трудно това.

"За Коледа искам само да съм жива и да съм до нея. Искам поне още една година да съм жива", допълни Ивелина.


 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1173266
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031