Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2017 14:42 - socialtjänsten i uddevalla ställer till för slaviska familjer, ett offer till,berättelse
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 506 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.02.2017 16:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  socialtjдnsten i uddevalla stдller till fцr slaviska familjer, ett offer till,berдttelse February 4, 2017 at 2:07 pm, No comments   imageinnan jag kommer fram,till detutlovade skype meddelandet till ett av mina barn, bцr jag dela med mig ngt heltannat.

era politiker ljuger om solidaritet pе er tv.men sann solidaritet hittar ni hдr imin blogg.

solidaritetmed andra offerisamma sits.

Jag bliroftakontaktad av andra offer fцr socialtjдnsteniuddevalla.Har slutat rдkna dem.

Eftersomdet finns sеmеnga invandrarfamiljerfцrstцrda av socialtjдnsten dдr, sе lovar jag er att publicera дven deras berдttelser hдr,imin blogg.

hдr дr enman fr Polen,kopierad ordagrant.Lдs hans berдttelseoch begrunda likheternamedmin egen,och med andraoffer frеn uddevala.

det enda tycker jag дr syndattmin ex stдller sig intepе barnens och hustruns sida, som den hдr mannen fr Polen, utan fjдskar med sina bцdlar och spelar kompis med dem mot barn och hustreuljuger hasan hela tiden i pakt med Djдvulen pе soc i Uddevalla.

image

Hallе dдr jag sеg en trеd om socialtjдnsten i Uddevalla om en viss vidrig kдrring Ulla Britt den hдxan minns jag.

soc sekr ulla-britt kдrnberg дr jдvligast mot invandrarfamilkjerna i uddevalla. fick massiv kritik av oss 2 hдr

17 jan 2017

Hallе dдr jag sеg en trеd om socialtjдnsten i Uddevalla om en viss vidrig kдrring Ulla Britt den hдxan minns jag. Lеng historia men jag har haft en del problem med ett gдng fega myndighets personer tack vare denna vidriga kдrringen. Jag funderar pе att dra Uddevalla kommun infцr domstol skaffa bra journalist dom borde betala fцr allt skit dom har utsatt mig fцr. Du behцver inte svara om du inte vill. du kдnner inte mig. Jag kunde inte kommentera i trеden. Sе jag skriver hдr дven om trеden var frеn 2014 ha det bra.

Ok tack fцr informationen. Var kommer du i frеn? Ukraina? Jag дr sjдlv invandrare sе jag fцrstеr vad du menar jag дr polack. Nдr jag har tid sе kan jag skriva mer. Att man inte fеr hjдlp i Sverige det vet jag redan.

image

Skulle uppskatta om du kunde lдnka artikeln med advokaten.

Man har gjort utredningar om mig pе falska grunder u flera еr,

Mitt ex kцrde massa lцgner sе nu tror dom pе allt och trakasserar mig.

om jag var svensk skulle dom skita i det hela.


image

Jag skiter i dom. Dom дr ingenting ett gдng fega nollor. Problemet дr att man skadar barnet nдr man utmеlat den ena fцrдldern pе detta viset.

man mеste stoppa sеnt skit. Sе inga fler drabbas.

Dom har hotat mig dom har gett sig pе min familj dom har anvдnts sig av rasism mot mig.

I Sverige blir det svеrt man mеste dra svinen MIT Europa domstol dе finns det chans att vinna.

Om det finns Gud och straffar svinen sе tдnker jag flytta frеn landet som jag bara haft otur i.

image

Jag mеste skaffa lдkare pеgrund av alla psykiska problem jag fеtt Pеgrund av den sjuka kvinnan som har gjort sе mycket ont
Inte i Uddevalla hдr fеr man ingen hjдlp


Man har hеllit pе med utredningar 3 еr nu jag har fеtt allvarliga psykiska problem pе grund av det. Varje dag дr det helvete jag blir sе arg av allt цvervakning krдnkning jag utsatt fцr och utsetts fцr. Fega avskum hur ska man tro pе Gud nдr man utsetts fцr sеnt psykiskt tortyr?

Familjen mеr riktig dеligt av det. Jag дr en offer hon sjuk kvinna ingen hjдrta

Det stдmmer de дlskar spela goda fast det дr bara skеdespeleri. Falska mдnniskor. Det дr lungt fцrhoppningsvis kam jag flytta frеn denna skitland.

image Jag sitter hдr och undrar hur jag ska straffa dom hдr jдvla grisarna, Vi fеr se

 

Mycket ilska inombords egentligen дr dom inte vдrda det. Dom дr ingenting.

Dom дr hjдrtlцsa avskum man spottar pе sеnt skit utanfцr lilla skitlandet Sverige dom дr ingenting.

Jag skiter i dom terrorist svinen. Ska ta semester snart frеn denna kommunist landet skцnt trдffa normala mдnniskor inga robotar som i Sverige.

Sе grisarna fortsдtter med sin terror fega дckliga anti polska svin Fцr att jag дr polack Dдr har du Sverige hur dom ger sig pе viss mдnniskor Dom svaga i samhдllet

 

Gцr dom psykisk sjuka Fцrstцr deras liv 4 еr av tortyr Psykiskt tortyr

 

Dom fattar inte hur mycket dom har skadat mig.

Jag undrar om det finns Gud skulle han se vad alla mдnniskor gцr mot mig och min familj skulle han stoppa det hela.

jag sitter och funderar hur man ska visa vilka fega svin dom дr

Jag kommer forsoka ta kontakt med polskt journalist dom kommer skriva mycket snabbare om dom. Polacker ar inte svenskar dom kommer gуra nat

Jag tanker inte lata nagra svenskar rasister eller nagan i detta land jevlas med mig. Jag ar polsk medborgare

Det дr svеrt dock om man дr polack i detta landet

Nдr jag har tid tдnker jag skriva dom ska uthдngas deras identitet

 

image Jag vill att folk fеr veta hur jag har behandlats

Yep viдr andra sortens medborgare fцr dem dom дr fцr fega erkдnna dock fцr svenskar дr dom fegaste folket som finns



Share Tweet No comments



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1173529
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031