Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2017 14:49 - Българският слугинаж с наританата камериерка от великошведа в Слънчев бряг
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 459 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.06.2017 14:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Bulgarian autorities in EU nowadays are so nice so nice so lovely... so You can in Bulgaria today beat women, children and steal children no probleme they even help you. Just move to Montana. No even Bulgarian newspapper writes about it, this from above is excluded from the common rule. Swedes use to beat us and the Bulgarian autorities, police and courts are protecting them as usually. Our local Bulgarian judges protect the domestic violence and do not write a single word about it in their judges. This finds its explanation if you find as me on your table in the citchen a little message from the Swede, that he bought china services for coffee and tea and gifts to the autorities. I think but that he paid also 60 000 Bulgarian leva to all those keeping his domestic violence and abuse against women and children, Bulgarian autorities. Since his own lawer never declared some income or honorar from him in the court MRS in Montana 2011.

по повод на новината от Слънчев бряг и Слугинажа който ЕС и Швеция ни приписаха и прикачиха и ни притиснаха в ъгъла да го признаем. Значи намират се Тома НЕверници като мене дето не сме съгласни на слугинаж и които си имаме десетилетия основание за това. И значи не само на Слънчака е така. Аз пищя от 2011 година насам, аз и две от трите ни деца сме жертва на ДОМАШНО НАСИЛИЕ. Нито думичка на свидетелските показания на майка ми, Галена Йосифова Томова, се появиха обаче в документите на МРС Монтана за домашно насилие. КСУ и ОЗД Монтана помогнаха на побойника и изфабрикуваха цял чувал с фалшиви социални доклади и фалшиви показания в съда МРС че съм била лоша майка, излъгаха че съм невменяема, значи а аз владея пет езика и съм с 36 год образование и с няколко полувисши и професии от България и Швеция, сама си отгледах трите деца десет години. Когато шведа си замина, защото беше окупирал жилището и колата ми и ме остави отвън заключена на квартира, с помощта на КСУ Монтана, намерих бележка на кухненската ми маса с почерка му. Там стана ясно, че е купувал порцеланови сервизи за чай и кафе и подаръци на социални служители, полицаи (бяха оставили сина ми да проспи разпита си на дивана им и съдията не го разпита при кой иска да живее, появи се млад мъж от ОЗД Монтана Росен ли беше, който излъга съдия Колев, че сина не знаел българския език, а той беше в трети български клас тогава, и съдията го изгони в коридора и вместо него интервюира сестричката му Розита.

Днес много се наговорихме за Петер Каллмир, бил жена и деца-българи и за пребилия с як ритник камериерка в Сл. бряг.

Но имаме и трети швед, докторът др Лундберй, който организира три от най-яките медсестри на поликлиника Доалаберй, копиращи полицейско-военната пребиваща техника от Абу Граиб и Гуантанамо бей. Отново с пострадала българка - моя милост, и най-кофтито е, че ме пребиха болна, обезводнена след три месечно повръщане и диария. НА профила си побойникът-лекар-поет и гордост за шведските учреждения, д-р Юнас Лундберй се гордее с извършеното от него, като го смята заедно с шведските бели болнични плочки за "шведски стандарт"!! 

https://youtu.be/1Xg0Nbw-CRc

Това е моя група, Vi, som blev slagna frеn myndigheterna i Sverige, за жертвите на НАСИЛИЕ, упражнено от шведските учреждения. Моля, заповядайте, групата е на шведски език. (Аз самата съм една от жертвите му и вече напразно 10 години чакам да ми бъде поднесено официално извинение. Но те мълчат като посрани, а както виждате никакви медии не пишат за това от което много жертви в групата ни страдат, и сами се налага да си правим филми и блогове)

https://www.facebook.com/groups/640905799299239/?pnref=story

Швеция е една от държавите която оглавява листата на брой домашно насилие на глава от населението. "Женските журове" се намират там във всеки град и село, където подложени на домашно насилие жени и деца могат да намерят временно настаняване, подслон или поне да бъдат изслушани (психическа подкрепа), или съвет как да продължат живота си след това. Този сайт Уницон е един сборен сайт на който може да се намери информация за много женски журове.
http://unizon.se/

ето моите филми на шведски и на български език под "Downloads" на ника ми, който съм избрала да се казвам "Swedish Slave", на един подобен "турист", сега е на Филипините да си развява коня там, биел ме е, деформира ми окото с макинави, душел ме е, тровел ме е последно бях седем дни в безсъзнание 1999 г в инфекциозното на системи от отровите му в Бйелско бяла, преби 2 от децата ми а 6 години неглижира до анорексия и до кожа и кости сина ни с новата си филипинска приятелка. Водя блогове но някой ги блокира. медиите в Швеция и България не се интеревсуват от такива като мен, напротив, когато бяхме три месеца обезводнени след три месеца хелминтоза и повръщане, ме пребиха три яки сестри и укриха хелминтите и ме затвориха на отрови и на психотерор в шведско скрито (затворено) отделение. А вие тука го пратете на Павел Баня или на Хисаря. Видях в Монтана в КСУ и ОЗД колко порцеланови сервизи приеха и дори съдията укри блестящите свидетелски показания на тогава с три инсулта майка ми от съдебните си драсканици. Да ви имам държавата дано, окупира ми жилището, изгори ми колата, напълни ми балкона с угарки. Да ви пикая на РАзградения двор, той ако е в Швеция за 15 минути полицията затваря на 40 дена шибане с принудителни инжекции и после следва съд.

Този ако е в Швеция, там полицията пипа до 10-15 минути и без никакви разследвания го вкарва в Затворено (ментално)
отделение, където го боцкат 40 дена с разни инжекции и след което има съд в коридора на лудницата. Знам, защото мен ме пребиха по време на тримесечна хелминтозна инфекция, ротавируси и херпесова ангина, хванати от диарично куче на Поморие, и ни укриха пробите след идентификация в 2 лаборатории, и ме пребиха зверски три шведски медсестри организирани от един умопобъркан расист-шведски доктор. Но за това никой не ще да разследва нито да пише, аз си водя блогове, записвам ги с телефонния ми секретар и с ем пи тройки, те ме трият и блокират, но както виждате, уважаеми, истината рано или късно излиза наявее. жалко е че 16-годишния ми син сега ще заплати с живота си вашите шведски откачалки които ги дондуркат властите и полицията и съдилищата в шведска Уддевалла и в Българска Монтана. Докато вкарват нас, емигрантите на боцкане, които сме жертви. После ми говорете и за Разградени дворове и за Расизъм. Вземете се в ръце, аз няма да спра да доказвам и да ви компроментирам. Само чуйте как доктор Лундгрйен се кефи на побоя заедно със сестрата, веижте под Доундлудс на ника ми на ютууба Swedish slave организира три от най-яките си медсестри които 30 минути ме биха, но къде са нашите медии да разследват и да пишат за това, защо трябва 10 години да разследвам сам-сама, а? И защо никой шведски борд и съвет не ми поднесе официално извинение? Защо мълчите като посрани, уроди неродени?

За тия българи дето обичате да се ровичкате интервюирайте моля, г-жа Malticro Aurora, има профил тук. Тя също е пребита от шведската полиция.
И децата й - 2 момченца са откраднати и настанени в неизвестни домове, там ги дрогират насилствено, едното май е починало. Аврора има и група тук Безследно изчезнал мисля, че се казваше, на шведски език! Хайде, на работа! Като сте казали А, трябва да кажете и Бъ!


REKLAMA

От този
САЙТ можете да си поръчате книгата "Асандж от игла до конец" - сборник статии, електронна книга, на Мария Томова-Каллмир. 

 






Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1182725
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930