Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2018 10:23 - Аннина Корлссон: възпитателното семейство открадна вещите на умрялата ми дъщеря
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 315 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аннина Корлссон: възпитателното семейство открадна вещите на умрялата ми дъщеря August 22, 2018 at 2:15 pm, No comments   Мария Томова-Каллмир поделилась публикацией. 3 мин. · 

Jag blev bestulen mobler for halv miljon, skor klader bocker ordbocker familjefotoalbums barna mina CVer och diplomer, rubbet for att tvinga mig underground!

(ПРЕВОД): На мен ми откраднаха мебели за половин милион крони, обувки, дрехи, книги, речници, семейни фотоалбуми, децата, моити Си Ви-та и дипломи, всичко, за да ме принудят ъндергроунд!

image image image Annina Karlsson 9 ч.

Аннина Корлссон:

(превод от шведски Мария Томова-Каллмир):

Възпитателното семейство открадна неща когато дъщеря ми умря.

Ботуши за яздене на кон, велосипед, голямо огледало, компютър...

Fosterfamiljen stal saker med nдr min dotter dцtt.
Ridstцvlar cykel stor spegel dator....

De var ju sе frдcka att de vдntade pе att hon skulle dц sе vad kan man inte gцra om man kan underlеta att еka till sjukhus och istдllet ljuger om att man дr pе sjukhuset i ett kцr men еker pе travbanor jobbar med hдstar och ordnar fest istдllet?

Те бяха тъй нагли, че само я изчакваха да умре, какво не може да се направи ако можете да не пътувате до болниците и вместо това да лъжете хорово, че сте били в болницата но сте пътували до състезателни места с конете и сте си устроили празниче след това?




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1179265
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930