Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2018 23:29 - Швеция като република на чай и чесън
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 1301 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Йержи Донус бог да го прости писа един шедевр, "Швеция като бананова република". Гениален! Не се хареса на цензурата в блог.бг който го блокира и изтри.Горкия гений Йержи! Аз ще пиша обаче за Швеция на чай и чесън. Не съм сигурна дали ще оцелея. Макар да съм на светлинни години политически прозрения от Йержи! Бог да го прости.

Не само децата... и моите хора не срещам... аз имам роднини там, колеги, състуденти

Целта на модерната шведска държава е разбиване на семейства с цел контрол

При нашия случай и шведската и българската соц секретарки се срещаха тайно с мъжа ми

(Те проституират обикновено с таткото, ако не са лесбийки, разбира се...)

"За най-доброто на децата" е само изтъркано клише, копирано от Хитлер. Фасада зад която правят мръсни сделки и мафиотски диагнозопподмяни, и ползват документите и свидетелствата ви за тоалетна хартия.

Шведските социални служби днес подкрепят слабия и страхливия родител. За да се доберат до децата му. И това Уула Ерикссон от Северния Комитет по Човешките Права ни го обясни преди години тук

Шведските учреждения са като брънки на верига с цел да печелят пари от грижата за децата. Източват държавната хазна. Нигерианска пирамида. Мафия в държавата.

Да, източват парите на данъкоплатците които отиват в джобовете на техните приятели и роднини

В моя случай аз идвам новообучен журналист с тайни микрофони и им записвам всичките свински фашистки лъжи в малката дупка. И те не бяха готови на това. И ми забраниха въпреки Хартата по човешките права да ползвам технически пособия и да чета. Какво мислите Вие за това?

На мен соц секретарка се оплакваше че съм видите ли им била ама тъй ужасно прекалено вербална, и видите ли то си било чисто ментално заболяване това да е начетен  или учен един емигрант в техния северен градец. Тъп и глупав било нормалното. И как тя видите ли имала правомощие да заповядва диагнозите.

Изпрати на място да ми внушават "безпокойство" което нямам и да ми забраняват да чета. След 36 години образование е малко трудно да им спазвам забраната!


Ами те и в българското ми село се подиграват, че съм се върнала от Швеция. Те са тръгнали за там, откъдето ние с охота се връщаме. Нищо не разбират от свобода. Имат я само в парите и вещите.


В една модерна Швеция където болния не го лекуват а го отпращат с възпалена цялата глава на чай и чесън, с шефове в шведската каса които се смеят на болките му по телефона, има ли какво да се прави в такава? Наистина ли?


Бедната Уддевалла, изгуби корабостроителницата си, свекър ми работеше там. висока местна безработица. колективни апартаментни за влудени от принудителните им отрови политдесиденти. С отнети деца. Тройно бинго за Нигерианската мафия, макар и оказала се полу-румънска,  и с полско и норвежко участие водена от лекар-поет-некрофил!

 



Тагове:   Швеция,


Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1183794
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930