Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2019 17:08 - Българският проблем - кучешките тении и шведския учрежденчески расизъм
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 313 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.03.2019 08:53


Ами това ни се случи и на нас, на моето семейство. Разболяхме се след един следобед къпане на плажа в Новия Град Поморие. След обяд аз с почуда установих, че един мъж използваше същото плажче за изхождане на кучето си, което бе диарично. На следната сутрин адът под небето започна.
 

Три месеца се реехме между живота и смъртта с 8 вида червеи и 4 вида тении, рота-вируси, и бактерии-убийци.

Но аз с всичкия си мозък да взема да заведа децата за Швеция, в самолета стюардите ни препичаха филийки, като ме видяха с увисналата от липсата на калий и микроелементи, шия и висящич език.

Уви бях надценила медицината на Швеция, където ме преби до инвалидност некрофил-лекар-поет, отровиха за да откраднат необезпаразитените до края деца (получиха втори пристъп от тении). После се оказа че шефа на инфекциозното отделение е в борда на международна компания по органи. Моите призиви за един литър Рингер който да облегчи предсмъртния шок от обезводняване на тогава малката ми една дъщеря, социалните нарекоха че съм "лоша и опасна майка" и "майката е хипохондричка". Адвокатката ми адв Оуса Ерландссон ми писа Е-мейл от Швеция когато се прибрах с децата в България едва оживяли и ми каза че идвала от среща, където социалните щели да плащат персонал за да подкупват български лекари из лекувалите ни болници в българия, за да унищожат всички следи от хелминти. Ако посетите "качените филми" на ника ми "Swedish Slave" който съм аз на ютууба, ще чуете таен звукозапис с един непознат мъж представил ми се за "д-р Юанссон от Жълтата къща в Уддевалла" и желаещ да ме посети със същата цел още когато живеех в Уддевалла, да унищожи доказателствата за хелминти като му дам документите ни от болниците в България. Диагнозофалшификацията и диагнозоподмяната в Шведските социални служби е факт. А тяхната принудителна евтаназия на цялото ми семейство, на децата ми, оставени без инфекциозно заболяване - социалните нарекоха "За най-доброто на децата"


Извадили са го от белия дроб. Ами има не само тении, но и хелминти, например двадесети ипет сантиметровите "аскари" в чийто цикъл на развитие влиза човешкия бял дроб. Цикълът на аскара преминава през човешкия бял дроб и черва. Аз повърнах такъв в тоалетната на Бърза помощ в Болницата в Уддевалла, чаках там цяла нощ, но ми отказаха помощ и ме изпратиха много изтощена да си вървя. На 27 юли 2007 година изпратих бащата и дъщеря ми Розита с едно бурканче заедно с 25-сантиметровия аскарис отделен от Дъщеря ми. Какво ли не бе моето учудване, когато сестрата на полякинята, Д-р Йева Юанссон, бе изписала в лекарския й журнал точно обратното: "Майката се обади да ни каже че ще изпрати бащата с едно празно бурканче с дъщерята". Получаващото шок от обезводняването от до 10 воднисти диарии и непрекъснати повръщания умиращо дете бе описано като "бодро и весело". В крайна цел се оказа, че диагнозоподмяната до ден-днешен се "дърпа" от лъжесоциалните доклади на социалнта служба в кв. "Доалаберй" едно гето за пришълци в гр. Уддевалла, Швеция. Аз самата бях пребита до инвалидност и тровена 34 дни докато бащата кри децата у къщите на приятели в съседно градче.

image Мария Томова-Каллмир до Sweden, Free Mimmi, Rozita and R



До ден днешен лекарите и социалните служби ми се надсмиват и подиграват. Наричат ме "болен мозък", "развинтена фантазия" и "хипохондричка". Шефът на инфекциозното отделение към болницата в Уддевалла, норвежеца д-р Щайнум, нарече 14 проби, идентифицирани в двете му лаборатории, "негативен резултат".  Напразно го гоних с рошави шаващи осемдесетсантиметрови гадости в еднолитрова кутия от сладолед, подигах капака й но той извръщаше глава - гоних го с кутията чак до столовата на болницата в Уддевалла, където той се затвори. Отказа ми да ми даде копие на медицинските ми журнали. Наложи се да действувам зад гърба му, като си поръчах копие от най-главния шеф на болницата. Тези копия помествам във филми и блогове. Там собствените му инфекциозни лекарки са описали "килограми с червеи", "липса на калий" и т н. Но в Швеция документите на пришълеца важат само за тоалетна хартия, не стигат никога в съда и съдилищата изслушват и приемат единствено клеветите и лъжите на социалните служби, докато мен подминават като страна в процесите си, лъжат че нямам родителски права. Всичко с крайната цел кражба и конфискация, идиотизация на децата ви като многодетна майка, които да ползват като лабораторни мишки в лекарствените си експерименти.
В Швеция нямало рота вируси
В Швеция нямало бактерии убийци.
В Швеция нямало хелминти и тении.
В Швеция нямало бездомни кучета.
Швеция не съчувства на българския проблем. Швеция не съчувства на народното здраве на туриста. Да си е седял у дома.

И на последно, но не на най-маловажното място: за кучешката тения науката и медицината още не е открила лекарство. Нито в Швеция. Нито в България

image tickle-news.com Заради бездомните помияри на Бойко: Извадиха кучешка тения от белия дроб на 6-годишен в Пловдив

Моля, подпишете тази петиция! Please, sign this Petition! v g och underteckna denna Petition! https://secure.avaaz.org/en/community_petitions/Swedish_Social_Departement_Sweden_free_Romen_Kallmyr_to_his_Guardian_and_mother_in_Bulgaria/publish/?new




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1180857
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930