Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2019 12:52 - Жив ли е недохранения ми син в Швеция? - Флагман: Само важното
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 296 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.05.2019 12:54


Мъчат българче в Швеция, майка му моли за помощ  
image Дa спрем шведския холокост! Плакат с този призив завладя фейсбук. Лицата на три българчета, които български съдии подариха на швед, стоят на него. 17 Декември 2012, Понеделник, 04:22 ч.
Марийка Томова – Калмир: Дъщеря ми отслабна с 15 кг, развива анорексия заради психотерора в сиропиталището в Уддевалла Една българка, лишена от правото да вижда децата си, се моли за закрила от държавата. Мимми, Румен и Розита живеят в Швеция, а тяхната майка - Марийка Томова-Каллмир в ада, наречен България, в който подкупните магистрати даряват българчета на чужденци. Раздават ги дори и когато е доказано, че те ги използват за боксови круши. Оказва се обаче, че има още по-ужасен пъкъл и той се нарича Уддевалла. В сиропиталището на този шведски град гасне Мимми. Тя е на 14, но животът й свършва когато един български съдия решава, че тя няма право да живее при майка си в България и момичето отлита за Швеция с баща си, брат си и по-малката си сестра. След 3 опита да удуши майка им, да я прати на заточение в лудницата и да й отнеме имотите, Темида приема, че шведът Бьорн Петер е по-добър родител и превръща децата в негови жертви. От 1994 година 120-килограмовият шведски каратист тренира бойните си умения като използва жена си и децата им за боксови круши. Травмирана и пенсионирана след мъченията, жертвата търси закрила в България, но вместо подкрепа, корумпираните служители в социалните служби в родната й страна помагат на насилника да отведе децата в Швеция. Марийка е сама в битката за справедливост. Трите й деца живеят на хиляди километри от нея и тя чака с месеци да й се обадят, за да разбере поне дали са живи. Наскоро тя разбрала, че са затворени в сиропиталището Атенагоурден в гр. Уддевалла. «Не съм говорила, нито виждала сина си от май 2012 г. А дъщеря ми Мимми е стопила 15 кг от теглото си, развива анорексия, говори само, че иска да умре, и въпреки Детската конвенция и Закона за училището (скууллооген) в Швеция, от 1-ви септември 2012 г са й забранили да посещава училище. Тя се страхува за живота си и търси помощ отвън. Не й позволяват дори да се раздвижи, свалили са я от някакъв спортен уред, за да я държат депресирана, да няма повод да си вдигне настроението. Има право да се среща само с един куратор и психолог. Забраниха им от 1-ви дек 2012 г. и телефоните. Изолирани са», споделя Марийка Томова- Каллмир. Получихме нейния зов за помощ във вид на открито писмо и се надяваме той да достигне до съвестта на тези, които могат да й помогнат. Тя моли Министерството на външните работи да се намеси и български дипломат да посети сиропиталището в Уддевалла, защото според нея, децата й са под психотерора на криминална група, ръководена от престъпна и злоупотребяваща с власт социална служителка.
«Името й е Катарина Рандрюп и тя е ангажирала отново, както и в случая с мен от 2007 г., мрежа от сътрудници и куратори, и психолог, внушаващ психическо нездраве – тероризират детето още от първия ден в учището Рамнерьоедскулан. Училищният куратор й вменява, «че не й е добре» на училище. Когато се скарах с Петер заради това, че не се грижи за дъщеря ни, той ми каза, че тя има труден характер и че иска да се отърве от нея. Той впрочем ще се жени за млада филипинка», уточнява дамата, която воюва с бездушния си екссъпруг за собствените си деца
«Мимми, Румен и Розита са с българско поданство. Прекарали са 90 % от живота си в България. Матерният им език (първият, на който проговориха) бе българският. Изпратих формуляр за отказване на децата от шведско поданство от Бюрото за емигранти в Стокхолм, но баща им Петер Каллмир само в началото бе съгласен децата да се откажат от шведско гражданство. Решил е да се пресели в Норвегия с новата си жена. Независимо дали той сътрудничи на престъпната групировка и какви точно са намеренията му, животът на децата ми е най-важен», добавя Марийка Томова. Дъщеря й е вече повече от 100 дни затворена в скрито отделение. «То наподобява повече на социално заведение, което има функцията да чисти неудобните на режима. Тези места са в най-затънтения ъгъл на болниците, опасани с железа. Там се водят такива хора, от които семействата им искаха да се отърват. Шведите имат традиция да се наговарят против някой, вкарват го в лудницата и му вземат имуществото», уточнява жената, чието дете гасне в подобен затвор.
«Физическото й оцеляване е въпрос на дни. Страх ме е да си помисля, че ако не бъде изведена скоро от този ад, няма да издържи», пише в откритото си писмо Каллмир. Тя е пенсионер по болест, защото съпругът й я мятал в стената с карате захват, при което пука прешлен. После развила полиартрит и «Синдром на Сьоегрен». Била съм 8 месеца неподвижна на легло. Движех се с патерици, споделя Марийка. Въпреки нечовешките изтезания, тя от обич търпяла болката. Посрещнала го дори с любов миналата година, когато дошъл в България уж да види децата. От благодарност гостът окупирал гарсониерата, която жената купила с много лишения и завел три дела срещу нея. С надеждата да присвои жилището, той обжалвал решението от бракоразводното дело и същевременно се опитал да я изкара луда, за да отнеме децата й. Помагат му т. нар. социални служителки от Кризисен център в Монтана, към които Марийка се обърнала със зов за помощ заради побоите на две от децата - на Мими и Румен. Розита му е любимката и на нея не посяга, уточнява майката. Вместо подкрепа от българските служби, жертвата на домашно насилие и децата й, са очернени в 20 страници формат А4 като "неадекватни", с нисък интелектуален потенциал (въпреки високите дипломи и на четиримата). Колко е адекватна очернената или по-точно колко са лъжливи (не)социалните служителки става ясно скоро, след като Мария лъсва в националния ТВ ефир. В 40-минутно интервю с водещия на «Диагноза» по Евроком Георги Ифандиев г-жа Каллмир разказва за одисеята си в Швеция и за подкупните български служители, които вместо да защитават жертвите, помагат на насилниците. При жива и любяща майка, България даде три българчета на Швеция за боксови круши и за научни експерименти. Живеем в Абсурдистан, където детското робство е задължителна част от най-модерната и най-демократическа българска социална политика. Жертвата бива двойно и тройно социално-колективно изнасилвана. Районният съдия ръкопляска и праща жертвата на психологическа експертиза. На престъпника подарява жилище да се шири в него. Социалните дами подобно на папагали клакират (поправят) други решения на съда, които не им уйдисват. Закон и документация трева да пасат. В Абсурдистан с нея си трият задниците.

 

Една майка, лишена от правото да вижда децата си, се моли за закрила от държавата. Нейното открито писмо е публикувано във фейсбук и може да го прочетете тук.


image image
......................................................................
Румен Каллмир Сегодня, 12:11 2 файла

Здравейте!
Благодаря за телефонния разговор  днес към преди обяд с господина ви.
Първо искам да благодаря на госпожата-ваша журналистка от Фейсбуук която поднесе най-вярната версия в българсктие медии за случая ни. Вие най-вярно се ориентирахте в ставащото тогава и показахте най-сериозно отношение сред всички останали медии за което съм Ви безкрайно признателна. Тогава имахме контакт с някаква госпожа на Фейсбуук сред приятелите ми там, но за съжаление днес не я открих и затова ви пиша.
Касае се за този случай с трите българчета подложени на глад в Но Вйе Бйе-дома "Атенагоурден" в Уддевалла, Швеция 2012-13-та година "Мъчат българче в Швеция, майка му моли за помощ"  от този линк https://www.flagman.bg/article/41528 

Днес животът на брата на Мимми е застрашен. Най-вероятно 18-годишният Румен ще почине от глад. Моята адвокатка юрист консулт Рюби Харролд-Клаессон от Северният Комитет по Човешките Права и аз подозираме предумишлено убийство от престъпника-баща-рецидивист по същия начин по който той е опитвал чрез мои 2 отравяния 1987, 1999 година в България и Полша  и боксиране бременния ми стомах в последните месеци на бременността през 1998 година за да предизвика смърт без да бъде заподозрян в убийство и да получи милиона от животозастраховките ни, като избегне правно наказание.  .
Румен Петров Томов-Каллмир изчезна малолетен зад гърба ми на майка и настойник през месец фев-края на м март 2019 година, първо от чата и телефона си, а след което от петъчните "Седмични писма с присъствия или отсъствия" от тайното си училище в гр. Уддевалла, Швеция. Обявих го за национално издирване за изчезнал в шведската полици. Два месеца живях в крайно безпокойство без да се храня и спя. Най-сетне полицейски комисар г-н Микаел Руус ми писа, че има отговор от ректора на училището (Все още тайно) и че Румен е жив  и че живее в "групово общежитие" (все още тайно). Назначих адв Рюби да следи отново тя случая , тя им помогна да излязат от Атена и през 2013-та години, ,когато Мимми избяга и се укри в килер на приятел на бащата за да се нахрани с пица и се спаси от гладна смърт.
Рюби ми звънна в края на март. Изпрати ми звукозапис на телефонен секретар с контактното лицде на Румен с гжа Кристиина Еплинг от соц служба на гр. Уддевалла. Еплинг ме канеше на пет места да заминавам веднага и да го прибирам като законен настойник и родител. Аз веднага заминах и там по телфона ме обявиха за крайно опасна майка-Рамбо или майка-Тарзан, която съм била "отвличала деца в Странство" без да съм се доближавала на по-малко от 950 метра от дома и без да съм влизала в него или имала очен контакт със сина си дори, просто се появих на 29 март защото му грабнаха телефона от ръцете когато той ми искаше адреса и телефона в Швеция, и защото той бе много настоятелен "Обещай ми, обещай ми, обещай ми че ще дойдещ да ме прибереш от тук". Искаше да го водя в Япония.
И така те веднага по телефона от соц служби като се оказах пред дома смениха в афект доброволния закон СуЛ на принудителния еЛ Вйе Ю, параграф 6, после седем, после девет. после 11 после параграф 12. Като се прибрах в хотела си намерих злъчно писмо в което всячески ме обиждаха.
Не смеех да отида на срещата с Еплинг на 02 април 2019 сама за да не ме прибият отново. ПРез август 2007-ма година когато соц служба и 4 лекари укриха 12 проби с всмуквателни и камшичести червеи след идентифицирането им в Трописк лабб и в Уддевалла лабб, може да се чуят лаборантките на Заредени филми/Downloaded movies на ника Swedish Slave който е с мои звукозаписи от 2007-ма година, относно диагнозофалшификациите и диагнозоподмяната на тройната ни инфекция хваната от диарично куче на плажа в новия град Поморие юни 2007 г., извършени от техните 4 лекари и соц секретарка Катариина Розлунд-Лорсшон която установи тогава тайни срещи с бащата на децата и той започна след тях да лъже с децата че не са имали тройна инфекция (рота-вуриси, осем вида хелминти и 4 вида тении, и бактерии-убиец с треска над 40 градуса и гнойни топчета в гърлото ни). Да но рецептите и документите от инфекциозното здравеопазване на УДдевалла и България доказват днес обратното, Катарина бе опитала да изпрати служителки да подкупятд-р Събчева и спешните отделения за да се доберат до архива ни и да го унищожат както пребилия ме до инвалидност некрофил-нацист-лекар-поет др Юнас Лундберй стори с трите си най-едри над 100-килограмови сестри в местнагта ми поликлиника Доалаберйс Воурдсентроол в гр. Уддевалла през м август 2007 година и сега съм пенсионер по болест заради това и пишкам на всеки половин час, заради прекършен гръбначен стълб и наранен нервен център в кръста от побоя който е копиран от американската армия в затвори като Абу Граиб и Гуантанамо и е записан от мен в същия сайт отгоре, заглавието на филма започва с After abuse...и отляво виждате на фотоколажа д-р Лундберй с рогата поставени му от мен а от дясно съм аз млада и красива по това време. Аз не познавам д-р Лундберй и той не бе мое джипи. Моето джипи бе д-р Йоан Михок, румънски гинеколог който този ден бе излязъл в пенсия. И това бе клопка. Др Михок обичаше да ме съблича гола на всеки преглед, пишеше ми картички и ми помагаше с антибиотици и с противовъзпалително за ставните пристъпи за ревматизма ми, което бе забранено от Касата им на лекарите защото съм чужденец и като чужденец аз молех напразно Касата им 17 години да ми погледнат килограмите с лекарски документи за ревматизъма, но те изкривяваха без да ги гледат измисляйки си нещо ментално. 
Самият Румен е оживял на втората заповед на втория принудителен мой аборт от г-жа Гунилла Бюребратт чиновничка към Каса Русенгоурд в гр Малмйо. Защото гинеколога към болницата МАС не пожела да вземе и моя живот.
Социалната служба в Уддевалла, соц секр Улла-Бритт Шернберй бе бясна през м януари 2007 когато я извиках защото ПЕтер искаше да се самоубива и вместо телефон за мен да говоря с дъщеря ми и да ми намести откъснатите кабели, от вратата ми се караше защо румен е жив и не е абортиран. Аз не съм ментално болна нито епилептичка и те нямат правото да го искат мъртъв. Той се събуди и беше на 6 години тогава и дълго плакка защо никой не го иска жив.
В момента съм подала полицейска жалба за 33 страници социален доклад, пълен с лъжи и Здравен план в който съм подписана и където лъжат че съм дала съгласието си за него.
В доклага си соц служителка Еплинг лъже че Румем чувал гласове и е склонен към самоубийство, че страда от атипичен аутизъм и от посттравматичен синдром и т на.
Имах среща с Румен на 2 април 2019 пред дома Атенагоурден. Той дойде много блед и на скелет още по-слаб от това което видях на камера през януари 2010, с екземи на ръцете си в летно яке на минус градусовия студен северен плярен вятър, без ръкавици, шапка и шал. Трепереше, отдолу бе с Тениска с  къс ръкав. Изгуби баланса си като ме прегръщаше, адв Рюби бе фотографа. Срещата бе строго охранявана и само 10 минути.
После имахме 2 дни заедно по ресторанти и в сладкарнца. Румен ми се изплаха в пицерията в края на втория ден, че персонала на училището го малтретирал няма спокойствие нито да учи там нито да се храни, умишлено го бавят в развитието му. В България е изкарал трети клас с отлична диплома от Осмо СОУ в гр. Монтана нормален клас. Той е самоук. На три години се научи сам програмиране, астрофизика на звездите и английски. Те както и праз 2012 година с глад и с това училище се опитват да го забавят в развитието му като го пращат само на шведски но това е само привидно. В същност го провозират за да му извикали линейка за шведската психиатрия БЮП. Където да му измислят ментални диагнози.
В Дома Атена той е хранен само с разредено кисело млеко основно и жалки сандвичи с тънки резенчета кашкавалче. Никаква протеинова диета.
Аз пищя от 2016 година за протеинова диета, от месо, риба, яйца, боб пред Бащата, мога да покажа куп Емейли с Петер.
Бащата не ми отговаря нищо. Ако отговори той пише само за наводнената ми къща на село в България, а на тази на Румен в същото село от 15 години не плаща данъци.
Аз ги плащам.
Впечателението ми е, че Румен го държи заложник за да ме изнудва за къщата и глада е главния механизъм дали ще поддам или не.
Петер е спрял децата 2 срока в Монтана без училище с фалшиви здравни бележки. Подкупил е с бутилки Уиски и с порцеланови сервизи, намерих сама бележката му в кухнята ми, адвокатите, полицаите и соц служителки, спал е с Боряна Тодорова от КСУ и шефката й от ОЗД Монтана. Това го установи инспекция на Калин Каменов от ДАЗД. Че сигналите ми се оказали коректни.
За да прикрие домашното насилие към мен с юмруци в главата лятото 2010 и към Румен и Мимми мятане с карате захват по стените над 25 минути по стените на хола и кухнята ми в гарсониерата ми в Монтана.
После разбрах от като бяха стигнали на Летище Амстердам, че Румен е отвлечен за втори път през есента на 2016 на Филипините бягат от Ел Вйе Ю-процес в съда в Гйотеборй Швеция по море през Услу.
Шокирах се от снимката по-горе от рождения ден с тортата и заминах веднага за Филипините. Три седмици не дадоха никакъв резултат издирване с Интерпол, Специални сили, шведско посолство, Миграционна служба. Затворих се в хотела на мантри за моя бог Кришна да ми прати силен и добър ангел. В шестия ми джийп който хванах по погрешка ме заговори Алили, възрастна дама, която ме заведе право у кмета г-н Нелсън Веласкес. в Кметството в село Санта Мария Барангай до Дас Мариняс, изпрати мъжете си да го изведат. Никой съсед не знаеше че вътре на едно легло гасне Румен на ориз над компютъра си.
Аз се ужасих от вида му а също и адв Рюби веднага написа Реквест фър асистанс оф минор да бъде изведен незабавно от полицията им но те не изпълниха заповедта й искаха да минавам на съд с който така и не успях да установя контакт, не ми отговаряше. Храних го 4 дни. Бащата лъже че Румен има проблем с ензимите, но с мен е имал 11 години нормално тегло сама го гледах и там наддаде 1 кг само от закуските. Арлин Такахаши го оставя нощем на компютъра без храна а през деня спи без храна, няма режим. Нехае за него. Тя има малки деца, кърмеше две бебета на Петер, нови.
И така Румен остана и получих нови снимки от г-н Константин Димитров от Червения ни кръст от София чрез колегите си от Манила, Румен бе много зле с теглото си продължаваше да е скелет. Само аз го водих там на лекар който установи липса на витамини, мускели, малнутришън, недохранване.
Изписа му протеинова диета и витамини, детето нямаше шорти, ходеше със заръкавени дънки от швеция в 55 градусовата жега.
Имах желание да му помогна да оцелее до нормално тегло но бащата ме заплаши да напусна Филипините веднага.
Дори поканих адв Елизабет Делос Сантос платих й за да я закарам там на адреса на Арлин Такахаши в село Санта Мария и тя писа напразно до съда ни МРС до съдиите в Монтана и до президента и полицията на филипините но никой не му обърна внимание. И девете адвокатки настояваха за незабавна хуманитарна екстрадикция под моите грижи у гастро-ентеролог в България.
Днес Румен е отново укрит. Ректор Леннартч Холм прати Микаел, учител да ми крещи в афект за да ме предизвика, за да покани полицейска кола и да ме приберат отново на бой и отрови някъде, както процедират, защото без да искам сама се бях озовала в тайното му училище Маргретегеертсскуулан. Успях да промъкна само една бележка с телефоните ми. Днес ректор Холм не желае да ми отговаря дали Румен учи там. А може би ще отговори на вашия вестник.
Бащата му е промил мозъка и лъже че аз и баба му и дядо му сме ги биели и дращели но имам там филм където бабата макар и с няколко инсулта разбира въпросите ми и дементира това да е истина.
Румен вярва че има бъдеще в Швеция.
Но баща му го е дал в този дълъг 33 страници соц доклад за Ел Ес Ес-здравеопазване, значи за мишка за лекарствени ексеприменти отровни и с дроги, невролептични от които се препитава в "грижи" за децата на неудобните за учреждеенията, каквато съм провъзгласена, може да се чуе във филма на д-р Дорин Борота пред Петер още от ав 2007-ма година аз, Д-р Борота бе зет на д-р Михок, у него преживях отравяне на пипрения ми сос и шпрейове нощем, защото отказах респирдола им, бяха едно респирдолено отделение за неудобни за учрежденията и семействата им от които се освобождаваха вътре с фалшиви ментални диагнози, на мен др Борота ми даваше някаква книга да я чета и да си внушавам авг 2007 че имам безпокойство., което нямах по друг начин освен че соц служби прекъснаха товгава животоспасителната диета за червата с чаена лъжишка пилешка супа-булйон на децата ми, която трябваше да им давам след три месеца до десет воднисти диарии и повръщания на ден, принудителната си евтаназия и играенето на Руска рулетка с не обезпаразитените тогава с обещания им но непредписан и нераздаден Юмезаан, наричаха в соц служба "Майката е хипохондрик, привиждат й се червеи" и "за най-доброто на децата". Аз не мисля че принудителната евтанази я е за най-доброто на децата и не се срамувам. че сама спасих живота им без един литър Рингер за който се молех целия юли-авг 2007 с до три писма по факса на ден!
ТА УДдевалла е град-концлагер, пристанището му го закриха през седемдесетте, препитава се от колективни апаратаменти. Петер е работил през осемдесет и седма година нощна смяна им раздаваше отровните хапове като ментален работник аз идвах с него. Фикс-идеята от 4-те му дела на ищев 2011 в Монтана бе да вкара майка, татко и мен в затвор или психиатрия и да ни стане "кръстник", тоест да ни прибере къщата и пенсиите. Това е много шведски начин от Уддевалла на самоиздържане, затова ме и наричаше 20 години до 40 пъти на ден "идиот". Аз бях трафикирана, въоразявах си че имам нормален брак а то било да му плащам наем, сметки, Ямаха спортен мотоциклет, караванки, фирмен фалит, студетнски заем, да го мебелирам 3 пъти всичко това по 300 000 крони на нещо тогава разполагах с пари от децата.
Този мъж създава деца да се издържа от детските им които ме осъди в Монтана да плащам. Сега като Румен е навършил на 12 април 2019 пълнолетие, Петер го изхвърли като чифт смръдливи долни гащи, коети и предсказах на Рюби предварително. И го е спазарил зад гърба ми на настойник по закон и майка, на тайните си срещи с Еплинг още през февруари 2019 да бъде лаб мишка и в карйна сметка да иде за органи за Ел Ес Ес-грижи от които живее безработното население на УДдевалла.
това се чете от доклада.
И училището където провокират до плач Румен е избрано без моето съгласие, Маргретегертсскуллан. Аз настоявам да обясните на ректор Леннарт Холм че не желаем и двамата с Румен той да продължи да бъде унижавам и провокиран там от персонала вместо да му се предлага истинско споойствие за обучение и храна в столовата!
Еплинг имаше тайнио приказки с Петер на срещата ни с Рюби на 2 април 2019 в офиса им на ул Юногоотан 9. И тя му даде безплатен съвет по родителска алиенация, която е забранена из цял свят. как с едно натискане на коп4е да из4езна от живота на Румен завинаги.
Безпокоим се с адв Рюби че Румен ще умре. От звукозаписа ми с него от 27 март 2019 се чува че той е много уморен, повтарям му прост въпрос по 20 пъти и не го разбира. Не може да говори, няма сили. Татко ми умря след 1 година неедохранване с това тяло. Румен е герой и изкара осем години.
Детето е пленник за изнудване за къща и животозастраховка при смъртта му. Помогнете!
Моля установете контакт с училището и вземете интервю от ректор Холм!
Къде е Румен сега, жив ли е, къде живее, защо отново изчезна от чата си????

Баща му каза, че ще дойде през лятната си ваканция в България не знам не съм сигурна.

Изпратих му първото му зимно яке в пакет от пощата в Монтана миналата седмица, пристигнало ли е, той е студувал осем години!!!

Госпожа Велева, консул в Стокхолм, твърди, че Румен е жив и здрав и няма причина за безпокойство, но аз съм гледала болен починал от схъщото и смятам че Румен се намира в последна фаза на недохранване и оттам няма никакви гаранции дали тялото му ще се пребори или не. Краят може да настъпи внезапсно, Три лекари и линейка отказаха помощ на татко и му даваха още време но той почина със същото тяло.
Имам мои звукозаписи в хронологичен ред на Заредени филми на ник Mariyka Tomova www.youtube.com 
В иконата е снимката на Румен, заповядайте!
Марийка Томова, майка, Монтана
 

image

Който желае може да подпомогне юридическите разходи от 10 400 Евро за извеждане от Хо Във Бе-дома на 5. май 2019 на изгладуваното и там дете Румен на: PayPal.me/RomensJuridicalCosts Всички дарения ще публикувам в групата на децата на Фейсбук. .,..,..,....,....,.,,.......,.......,... Банков превод/Banktransfer: На банкова 4/Att bankaccount: BG46UBBS80021032276340 To/До SWIFT/BIC: UBBSBGSF Събираща средствата за адвокат на Румен, име в банката ОББ/ Receiving the ammount for a lawyer for Romen, names in the bank UBB: Mariyka Krasteva Tomova/ Марийка Кръстева Томова Цел/Purpose: (You have 32 signs free text, for example: "Juridical costs for Romen")./ Вие разполагате с 32 знака свободен текст, например: "Юридически разходи за Румен". Внимание! Всеки превод ще бъде публикуван в групата на Румен на Фейсбук "Sweden, free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr"!/Attention! Every transfer will be published in the group, belonging to Romen at Facebook: "Sweden, free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr"! Предварително благодаря! Thank You in advance! ...,...,..,...,...,....,.,..,.....,....,.,..,..,...




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1181173
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930