Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2019 22:37 - Скандинавския геноцид против младите и българските розови очила
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 535 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
September 19, 2019 at 10:25 pm, No comments Мария Томова-Каллмир 1 hr ·

Паяжина и #педофилия? Какво общо имат те?
В тази история те с срещат и двете.

Този път не го казвам аз.
На мен ми се откачи чейнето да повтарям от 2007-ма година насам. (Най-много да ми изтрият още един блог и да ми блокират още спомени с още някой филм. Като си пееш Пенке ле, кой ли те слуша!???).
Но за вас по-важното е че такива неща вече ги говори Би Би Си-то.
Това за вас е вече нещо.

Аз обещавам единствено да не бягам като Сесилия от филма, за да се "успокоя". Нито да забравя.

Забрава не обещавам на палачите на деца и юноши в #Швеция, която е милиони пъти по-страшна и по-геноцидна от вече изложената на показ, #Норвегия. Затова съм видите ли, била ужасно мноого страшна за много хора в две шведски общини. Затова се страхували от мен, разбрах от докторите им.

Страхът за собствената кожа води до още по-брутални престъпления. До гражданска война. До още по-брутални лъжи.

До фалшиви акции. Чиито жертви са непълнолетни деца. Затова те гладуват до смърт сина ми и го тровят с отрови. Затова го държат да студува зимата без дрехи и да се мъчи без лекарства и с жълти зъби.

Защото на мен ми действат обратното. На мен ми пада пердето и започвам да разказвам всичките им гаври. За мен разказа е терапия. Аз, уви, не мога да бягам като Сесилия за да ги забравя.

А заслужили ли са забрава и мир? - Държавните мафиоти, детеубийци и терористи не заслужават забрава, нито къщичка на филипински или тайландски остров, която ги очаква ако всички мълчим за престъпленията им към децата ни.

Всъщност нашата история е много по-брутална от сладникавите истории във филма. В нашата история борбата е на живот и смърт. Престъпниците са готови да отнемат живота на децата ми за да ме спрат да разказвам, за да не видят собственит им престъпленията дневна светлина.Принуждават ме да махам, да трия
!!! В държавата-информационно общество чиито политици се бият всяка вечер по гърдите си в телевизионните студия, твърдейки че Швеция, която на мен ми забрани да чета и ползвам телефон, била водеща в света по "свобода на словото"!?!

Децата ми са техни военнопленници, те са тяхното оръжие и щит.Децата са и техните лични и частни военнопленници.

Деца-еничари с промити мозъци, треперещи ден и нощ и страхвуащи се за живота си под диригентстовот на малката шведска общинска шайка, препитаваща оглозгания от безработица градец с една специална индустрия чрез побъркване на деца и младежи, с изолация, с принудителни невролептици и електрошокуване, с глад и вадене на органи.
Ето пред какви "прелести" си затварят очите шведските и българските журналисти, нали? Според българските ми познати изкарваме със семейството си поредната серия от сериал на ужасите. Такива филми на ужасиите шведските и българските журналисти обаче не "пипат"! Страхуващи се за собствената си кожа и топло местенце под покрива на вестника си и от гнева на редактора!
В техните вестници истинските новини са фалшивите а фалшивите - истински!
Сложете си розовотие очила и продължавайте да четете за НАТОвски учения, за Шведския тигър,за Волво, Абба, Сааб и петрола и мечтайте за висок шведски стандарт.
И утре ще погребваме невинни млади хора!

Един българин или една българка по-малко или повече какво всъщност значение има, та България е обезлюдена и оглозгана отвсякъде, Разграден Двор. А Скандинавските служби макар и фашистки се борят да асимилират всяка чужда душица.

И не разпознават методите си на асимилация. За много хора те приключват в количката за миене на трупове в отделението или дома им където са ги подбрали пребити и отровени (почти както се почна с мене).

За останалите, късметлиите, които наистина имат късмет се приклюва в инвалидната количка или под патериците и бастуна.

Но за вас, местните българи, разбира се, най-важното е Норвегия да ни построи нов затвор и да ни раздаде щедри подкупи на няколкото ни министерства в София,

какво тук значат някакви си детски жертви-личности?
Вчера Вапцаров и Смирненски. Днес ние, Дума-та и Биволъ.

А утре?Утре може би ще дойде ред на твоите собствени деца и внуци и ти ще си еднакво учуден и шокиран какво лошо и неправилно си сторил че целият ти род се оказвате изведнъж под прицела на Мафията.

image -23:08   42,308 Views Бойко Никифоров May 16

Това е в Норвегия. Експерт педофил, взема децата на хората заради една паяжина и един шамар. Не ние го казваме - казва го БИБИСИ !

... .... ...

Всичките ни материяли са свободни за копиране. Нещо повече, благодарна съм ако ги разпространявате, това важи за всичко, моите записки, анализи, документацията на семейството и звукозаписите ни във вашите медии и конференции и ги преведете към всички световни езици. Не забравяйте да препращате с линк към блога!

филми

заредени филми вътре в никовете на Ютууб

Swedish Slave

Mariyka Tomova

 

If owr family story touched You, You can set in a little amount of money on my paypal wich I will use to meet my children on a secure place in Scandinavia. You can pay to paypal.com on E-mail mrmrs1@mail.ru If name is necessary use then Mariyka Tomova. Thank You in advance so much to make us meet after 8 yrs!

You feel to put some money you can do it on paypal at paypal.me/RomensJuridicalCosts

Du kan hjдlpa Romens juridiska kostnader till advokatfцrsvar i Sverige pе
paypal.me/RomensJuridicalCosts

купи и дари, дарението ще отиде за адвокатската защита за извеждане от морбидния Хо Вйе Бе-дом на социалните служби в гр. Уддевалла, Швеция:
Описание Сума
Дарение за покриване на юридическите разходи по извеждане на Румен от неглижирането му с глад и без грижи в шведския HVB-дом на 05 април 2019 40 BGN
 
Плащането се осъществява чрез ePay.bg - Интернет системата за плащане с банкови карти и микросметки

Банков превод/Banktransfer: На банкова 4/Att bankaccount: BG46UBBS80021032276340 To/До SWIFT/BIC: UBBSBGSF Събираща средствата за адвокат на Румен, име в банката ОББ/ Receiving the ammount for a lawyer for Romen, names in the bank UBB: Mariyka Krasteva Tomova/ Марийка Кръстева Томова Цел/Purpose: (You have 32 signs free text, for example: "Juridical costs for Romen")./ Вие разполагате с 32 знака свободен текст, например: "Юридически разходи за Румен". Внимание! Всеки превод ще бъде публикуван в групата на Румен на Фейсбук "Sweden, free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr"!/Attention! Every transfer will be published in the group, belonging to Romen at Facebook: "Sweden, free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr"! Предварително благодаря! Thank You in advance! ...,...,..,...,...,....,.,..,.....,....,.,..,..,... En annan Bulgarisk sait som skrivit igen om oss. Случаят “Румен Томов-Каллмир”. Писмо на майката до българския консул в Стокхолм https://www.eurochicago.com/2019/04/r. .. ...... KУПИ И ДАРИ https://obsluzvane.bazar.bg/
Вие можете и да си купите някоя моя СНИМКА, с които средства също подкрепяте благотворителната ми акция тук: https://www.picfair.com/users/Mariyka



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. shtaparov - Всичко това обаче си има плюсове и то ...
08.10.2019 02:25
Всичко това обаче си има плюсове и то огромни,от които нашите власти трябва да се поучат и да вземат пример как се пази държавата на коренния народ от неканени натрапници!
цитирай
2. latestnews - огромните плюсове от кое?
28.11.2019 01:27
shtaparov написа:
Всичко това обаче си има плюсове и то огромни,от които нашите власти трябва да се поучат и да вземат пример как се пази държавата на коренния народ от неканени натрапници!

Извинете ме много. Аз не съм мазохист.
За мен геноцида никога не е равнопоставен със знака "плюс"
цитирай
3. latestnews - Всичко това обаче си има плюсове и то ...
28.11.2019 01:29
latestnews написа:
shtaparov написа:
Всичко това обаче си има плюсове и то огромни,от които нашите власти трябва да се поучат и да вземат пример как се пази държавата на коренния народ от неканени натрапници!

Извинете ме много. Аз не съм мазохист.
За мен геноцида никога не е равнопоставен със знака "плюс"

Тия от вас така наречени "неканени натрапници" са им добре дошли да им работят мръсната злеплатена работа обаче. Но когато се касае да ги обслужат по учрежденията или да им изпишат хапче за глисти вече се интересуват от детски органи и от дрогиране на деца под фалшиви ментални диагнози. Не виждам плюсове в отношението на една нация към невинни деца и младежи по този начин. Може би съм глупава. не знам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1183524
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930