Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2020 19:26 - 10 литра вода на екс в плен на шуробаджанашката докторска мафия в Уддевалла
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 436 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2020 23:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мария Томова-Каллмир разказва

Пребилият ме д-р Юнас Лундберй, некрофил-лекар-поета-неонациста, да той е само под-изпълнител. Главният тартор или поръчковият убиец е доктор Йоан Михок, бивш гинеколог от Румъния и който ми беше джипи и ме събличаше гола всеки път за локални прегледи. И ми пращаше куп с картички на адреса ми. Аз му бях само благодарен пациент защото той престъпи пръв забраната на Касата да ми изписва противовъзпалително за възпалените стави. Касата от 16 години не искаше да погледне двата куфара с лекарски документи за ревматизъм може би от 30 доктори, въпреки че им ги пращах на съвета им на Касата в препоръчани колети които ги получаваха срещу подпис, не ги поглеждаха, а си измисляха стрес, фибромиалгия, болезнен синдром. Питаха един техен психолог д-р Конрад Руусман, може ли когнитивна терапия да помогне и той писа че не може да хвърли светлина върху състоянието ми и те от яд там чиновничата Черштиин Резич го зачеркна цялата му колона от интервюото барабар с името му е затъмнила с Типекс или е писано с изчезващо мастило, едно от двете. Та след като ме насиниха и прокървиха цялата тия трите яки сестри, двама полицаи, полицайката бе жена и шофйер и те ме подкараха в неизвестна посока. Без никакво полицейско разследване. Тя триумфираше все едно караше слон трофей от ловджийска хайка по африканско сафари. Нали съм емигрант. Аз си мислех че ще ме провесят под някой мост и ще ме застрелят. А те ме затвориха в отделението на д-р Дорин Борота, който бе шеф на затворено психиатрично отделение номер 67 в общинската болница НЕЛ в гр. Троллхетан. Може да си представиш с какъв страх се оказах вътре. Мислех си че Михок и Лундберй ще идват да ме изнасилват. Месец преди това сънувах как добричкият д-р Михок, ми дава някакви лекарства от които се задушавам и умирам. После отказах Респирдоола, били сме едно психозно отделение, било психоза да ги моля за Рингер преди това 2 месеца за умиращите ми деца, нали укриха червеите им преди да ме прибие Лундберй, принудителната евтаназия на соц служба обаче била "за най-доброто на децата" (просто Бог бдя над тях, войната бе без инфекциозно лечение при тези ежедневни шокове от обезводняване ние с Розита да умрем, Петер отказа да я закара в Бърза помощ и се укри и каза, че в Швеция само работата и парите са важни, за такива като нас имало линейки. Аз виках линейка, за мен идва и ми преливаха Рингер и Глюкоза 3 пъти целия юли. За децата - никога. РАзвъдиха 4 вида тении до 70 см рошави гадости, Розита и аз повърнахе по 25 сантиметрови аскариси, Бърза помощ укри моя, този на Розита, Петер и полякинята д-р Йева Юанссон го изхвърлили и после писаха в журнала й обратното "Майката се обади да каже че ще изпрати бащата с празно (?) бурканче. Изкараха умиращото тогава дете живо и здраво. Д-р Щайнум дето после от автобиографията му се оказа че седи в борда на фирма за органи, не пожела да хвърли един-единствен поглед на рошавите еднометрови тении в еднолитровата кутия от сладолед. Само да понечех да отворя капака и се чукаше с палец в слепоочието: "Признай си, че си Идиот, Марийка". Гоних го с кутията до столовата на Болницата в Уддевалла. Там, вътре, той се укри. Преди това ме прие някаква млада жена д-р Пеернбру, тя ме атакува от вратата, "Признай си че си глупава в главата". Искаха признание. И ако им отвърнеш с присмех или ирония го приемат буквално и вадят молив и хартия и ти пишат "Воурдинтииг" - Пациент си признава че е глупав в главата. Благодарение на касйорката в КОНСУМ местния в Долаберй уживяхме, защото пуснаха малолетната тогава Мимми да пазарува с банковата ми карта Провива. Ние живеехме три месеца от Кока-Кола, Провива и рядка супа. Без хляб, само на препечени филийки. Та този сън с отровните хапове на д-рМихок станавътре реалност. Три пъти на ден расистките-лелки се гавреха с мен с количката с респирдола и по три пъти им отказвах. Накрая ми сипа отрова в пипрения сос и ми шпрейосваха стаята с нещо което мирише на кравешка тор нощем. Пиех по 10 литра вода на екс за да спря огъня от фалангите на пръстите в посока гръкляна.

Знам. Недоумявате. За какво става на въпрос. 
Разбираемо е. 

 става въпрос за тройна инфекция хваната от диарично куче от мен и от децата ми след един следобед къпане на едно уединено плажче в новия град в Поморие юни 2007. Чак вечерта видях че един мъж го ползваше за тоалетна на диаричното си куче. Ние бяхме в умиращо състояние още на другата сутри, с по 10 воднисти диарии и повръщане на ден. Тройна инфекция, рота вируси, 8 вида червеи и 4 сорта тении и бактерия-убиец (стрептокок) с гнойни топчета и с над 40 градуса треска. В Монтана д-р Събчева се справи с рота вируса,, за останалите неща искаше да ни прати за София. Аз с целия си мозък с изплезен език от липсата на калий и минерали и паднал врат, като спагети натъкмих децата с една торба лекарства за Швеция, където докторите, социалните служби и бившия ми укриха червеите и ме изкараха ментално болна и луда, въобразяваща си червеи, за да откраднат децата ми с подобни измислени ментални диагнози с които днес атакуват изгладувания ни син. Дразнеше ги факта, че разполагам с лекарски епикризи от двете държави и адвокатката ми Оуса Ерландссон ми писа през октомври 2007-ма когато прибрах децата в България, че била на среща със социалните и че Катариина Розлунд- Лорсшон, същата с тайните срещи с мъжа ми още преди това, смятала да изпрати екип от службата да посети болниците в България, да подкупи лекарите и да унищожи всички следи в епикризите и другите бележки за червеи. Идиотизация по шведски с цел кражба на деца, тоест всички физически заболявания, състояния или пътни катастрофи се укриват, и остават само менталните им измислици за да се доберат до децата ти,

Става въпрос за новото им старо, или за старата им песен на нов глас. На всеки 2 години гадовете се сплотяват като хайка хиени, за да се гаврят с нас, отвличат или мен и децата или само децата, и ни прибиват до инвалидност преди това, бащата и "здравеопазването" по поръчка на социалните им служби от 2004-та насам. Отмъщават си на нас, че Шведската каса не ни уби и двамата по плана на Касата с принудителен аборт. 

Това е просто ЕДНА от акциите им. Мен ме атакуват от момента на забременяването или от 1997-ма насам. 16 години само обжалвания на фалшивите ментални диагнози на Касата и незачитане на лекарските епикризи. Документи за мен и за децата не важат там, дори си назначиха свой преводач по време на първото отвличане на децата с баща им от социалната служба и затварянето им в Атена гоурден или есента на 2012-та когато ги открих с припева на песента на Щурците "Прощаване", та адвокат Рюби първа с Гугъл Преводача откри че грешният им поръчков превод в Данъчната служба на Гйотеборй открадна родителските ми права в погрешен превод. Аз като бивш преводач потвърдих. Всичко по поръчка на моят бивш за да укрие домашното насилие към мен към Румен и едната му сестра. С другата отношенията им са много сложни, например къпеше я винаги сам заключен в банята, там и бог не би разгадал какво става

image

Имаше преди 2 години предаване по шведското радио, което е най-разкрепостената им шведска медия днес. И там дадоха един случай сходен с нашия. Като започнат да воюват с едно семейство или род, то няма спиране. Например всичко започнало с една бременна коза на острова на бабата на децата ми - западно от Уддевалла, там е родена тя и като млада булка е била задирвана от един полицай. Това е било през 1954-та година, свекърва ми я отровиха с кортизон основно в болница. И после карат наред целия род. Вече чичото на децата е бил електрошокуван като войник, защото си е тананикал химна на съветския съюз, или свиркал по-точно. И сега е на Абилифай инжекции принудително в дупето от които той твърди че е станал импотентен и той е толкова зле психически след като ту го пускат ту го затварят в затворени отделения, че обвинява мен, която от 2007-ма не живея в Швеция за тия инжекции и за минали случки, когато и където аз не съм присъствала, за да оправдае акцията с брат си, или бащата на децата ми за настаняване с фалшиви ментални диагнози на сина ми в Ел ес ес доживотно за да му взимат после инвалидната пенсия. Моят бивш е и бивш ментален работник който нощем им раздаваше отровните хапове и е обсебен от идеята да живее лек живот от нашата животозастраховка или от инвалидизирането ни в най-добрия случай, просто копира държавата и учрежденията в града им който се препитава от Ел ес ес. И затова той е нарочил децата и лъже че децата и аз и всички в българия двата ни рода сме луди, в 4 дела в МРС цялата 2011-та, за да ни вземеше пенсиите с моите родители и техните, и къщата им, там и земя, гори, каквото имаха. Това е схемата. Затова е боксирал Розита в напреднала бременност в стомаха ми 1997-ма година и ме изнасилваше в напреднала бременност за да предизвика спонтанен аборт и смъртта ни, и да вземе милиона от животозастраховката. Аз покупката на вилата му дори я предсказах във филмите ми, но сбърках държавата само, очаквах я да се появи във Филипините, а не северо-източно от Уддевалла. Престъпниците от общината се съюзяват с частни босове и мутри. И действат в комбина, мафия, на всеки 2-3 години удрят и лекарите им са само подизпълнители, БЮП също и само изпълняват фалшивите ментални диагнози спуснати от социалните които са любовници на моя бивш в сексуален план. И в КСУ имаше такива според инспекция на г-н Калин Каменов от ДАЗД в края на 2011 които потвърдиха сигналите и подозренията ми.

Ние, пострадалите майки, не видяли децата си 9 години заради великошведската гавра на бащата-швед и путетата в КСУ и ОЗД
 Монтана и големата млеконадойна кърмачка-социална секретарка Еплинг от социалнта служба в Уддевалла от полицайката Гуннел негова бивша и бивш съсед от Берйхуген. ние дето сме жертви страдаме от разбити сърца, много хора - родители, бащи от Швеция умряха млади пред очите ми тук, страшно е! мои приятели от фейсбуук. Много отговороно повтарям: фашизмът в Скандинавия и в Швеция по-точно никога, ама никога не е свършил. И няма и да свърши! Хитлер никога не си е тръгвал от германските държави от тия географски ширини. .Менталитетът му е пропил поколенията и всички социални прослойки. Този менталитет е гордост за тях. За тях ние не сме пълноценни хора. Нещо което да идиотизират и убиват. И децата ни. Днес заблудени подкупени души като Шикерова и Сачева внедряват една архаична система против която се бунтуват народите на Скандинавските държави, запращайки я в Музеите на Холокоуста. За много пари те копират един архаизъм, отхвърлен с цената на 100 000 жертви годишно само за Швеция и 1 000 убити деца от социалните служби на Норвегия само по врме на мандата на Ерна Суллберй в Норвегия - скелетите от мръсните им гардерови трудно излизат наяве поради нежеланието на медиите им да помагат и пишат за жертви-емигранти на престъпници-чистокръвни скандинавци, те предпочитат обратната схме и тогава са много активни. Затова помощта е самопомощ и ние, болните жертви поемаме и тяхната работа, както преди не бяхме обслужени от учрежденията, здравеопазването и социалните им служби, то днес да ни обслужи отказват и медиите и адвокатите им. Затова помощта е равна на самопомощ за нас. Самопомощ или смърт. 

Моя читателка писа: "
да си призная не бих издържала да съм пукнала не бих могла да се боря с тези чудовища". Просто нямаме избор.Нямаме Външно нито Посолство които в другите цивилизовани държави като Индия и Русия се борят вместо набедените жертви за своите граждани и особено за деца и млади хора извеждайки ги от Скандинавия.  Много мои приятели които срещнах на Фейсбуук, родители в сходна ситуация вече починаха от синдрома на "спуканото сърце". Но те са толкова жестоки и разполагат с милиони ресурси и време и гаврата ако им я позволя им е гарантирана. Имам дни в които мисля че ще пукна. Особено когато не знам сина ми жив ли е, както в момента. От три месеца моля полицията да го издири, след заплахите от чичо му Тумас през ноември че ще го дрогират в психиатрия само и само да не живее у мен, ами ще иде в групово жилище, и час на доктор незаконово зад гърба му резервирали за целта. Но полицията им е няма. Явно и тя се гаври с мен като с чужденка, Съчувствие за майчини чувства не очаквайте и от нея. И те са дял от същата верига. Гарван гарвану око не вади.. В Мафията те просто си подават по едно рамо,

Опитвам се да оцелея някак си. Бащата много умело  използва трите ни изгладувани, изолирани и занемарени от към храна и дрехи, и образование, деца, за собствени военнопленници в частната си война на живот или смъртта ми - с мен. През 2016-та имахме кореспонденция, аз настоявах за кантар и седмично мерене за сина, а той след месец кореспонденция настояваше да му отстъпя къщата на село (една вече притежава чрез сина ми в същото). Изнудваше ме и не се трогна от критичното му недохранване в последна фаза от 2012-та година насам. Чак сега на срещата със социалната на 5 април 2019-та заговориха за диетист за гастро-ентеролог. Та аз пищя буквално в Е-мейли от 2016-та година през ден за такива. Държали го на кисело мляко с летно яке без четка и паста за зъби с жълти зъби и екзема в Атенагоурден и го водят ли водят на психолог, а да не им хрумне нито за предписаната от Филипините още протеинова и витаминена диета, нито за кантар, нито за диетист. Изведнъж "се сетиха" на срещата за тях. Когато през май 2017 във Филипините баща му заплашваше да ме убие, че съм подписала заедно с новата си филипинска жена Договор за седмично мерене, социалните и кмета ми били любовници, плашеше с война чрез президента, убийството ми, ако не напусна държавата и го храня още 4 дни за да не наддаде още 1 кг тегло.

Но като учрежденията и полицията дори подкрепят престъпленията му и ги тиражират дори, защо да не воюва? Войната им е обща периодически с надеждата им да има трупове, детски трупове за тях е върховното наслаждение и награда, без да преувеличавам, защото освен изклюително престъпни тези хора са и изключително перверзни и си обменят сексуални и парични услуги по време на войнствените си агресивни нападателни акции.

Да, и през най-дивите ми фантазии не е ми минавало през ума, че лекари ще укриват червеи в мафии и ще се интересуват вместо да лекуват децата, да ме използват сексуално жива и като труп в моргата на зет му.
аз избягах още 2007ма година, но дойде бащата и подкупи КСУ, ОЗД, полиция, за да укрие домашно насилие, хвърляне с карате по стените на две от децата и изстъпленията си над мен, и ги взе докато им свършиха детските, аз нямах и намерение да подпиша за червен паспорт щото шефът на полицията в Монтана бе издал забрана до митниците децата да напускат България с трафикант като баща им, но той ме заплаши че ще ги нареди на кревата и им даде отрова ако не подпиша, така заминаха.

И аз съм се питала също, откъде е тази висока продуктивност у моя бивш, тоя хъс да твори зли дела, човек ли е или рептил, дявол в човешка кожа. Да но чатът ми сега през ноември във Уотчсъп с девер ми ми разкри че Злонамерениците са двама души. Като прибавите и приятелите им от мафиотската констелация на полицията и социалната служба и някои техни доктори из Уддевалла, продуктивността се увеличава, защото срещу нас, майка с три нещастни изстрадали деца, продуктивността им да воюват се преумножава десеторно, все пак това са учреждения и инстанции с неограничени ресурси и расизмът и продиктуваните от моя бивш швед 33 страници фалшив последен един от седем или осем социални доклади им дават допълнителен хъс и сипват още олио в мотора на воюващия им "танк" и започват да мачкат всичко живо нас, всички наред, без съвест, без морал, без етика, без чиновническа отговорност, като целта е една, трупове и смърт, те са като в делириум докато не я постигнат, това е обяснено във фотоколажа ми с думите на социолога Лисбетх Линдбеборй спасила се сама в Берлин, че няма друга страна по света която да последва индивида и семейството с такава ожесточена саморазправа до гроба, до трагичния край като Швеция. Срещу мен и децата ми, срещу Румен имаме двама психично болни мъже, чиито ментални свидетелства никой не се сеща да иска, макар и единият да бе пуснат от Лудница с психични диагнози сега през Ноември 2019 от не друг, ами от самия намесен лично д-р Борота който е замесен чрез баща си и моето бившо джипи д-р Йоан Михок който  ме събличаше гола и поръча пребиването ми до инвалидност. през август 2007 в кабинета си, зает тогава от некрофил-лекар-поета-неонациста д-р Юнас Лундберй. 
Мафии с много продуктивни луди, които учрежденията подкрепят. Нали имат само някакви си "таттаре"
 насреща, за кого да се стараят. Трупове и инвалидни колички отварят нови работни места. Здравите и живите харчат държавни помощи - е мисленето. 

Моята адвокатка алармира нашата г-жа Консул Надя Велева от 2016 година насам с SOS-Емейли. Тя разполагаше с Параграф 1 дете в риск, представлявайки нашите институции в Швеция, но не пожела да го приложи, престори се на църква, заговори за вяра, изгуби ми две-три седмици на хотел по 150 лв на нощ докато синът ми на 12ти април 2018 стана пълнолетен и мафията си отдъхна че няма да им се търси отговорност вече. Велева ме изпрати на полиция. Трети месец полицията им мълчи все едно не са получили 30 крайно тревожни Е-мейла от мен, преструват се на невидими, може би, кой знае. Аз съм си в България от 2007-ма насам, но сега когато телата на Румен и Розита приличат повече на скелети от концлагер отколкого на хора и поведението на сестра им също ме тревожи, не съм по-спокойна, все едно съм оставила децата ми в кланница. това е чувството. Не зная Румен жив ли е днес. След 10 октомври не е влизал в чата си а чичо му го заплашва с "дрогиране в психиатрията и живот в общежитие не у теб". Чичо му е замесен в убийството на 17-годишната Вилма, убита от гаджето си-мюсюлманин през ноември мин година заради телефонния номер на мъжа с възраст 60 плюс.












Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1173223
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031