Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2020 15:19 - Активисти пращат служителите на Борневернет в Ада заради самонараняването на затворниците си-деца
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 317 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.01.2020 15:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Христина Рунтова сподели връзка. Администратор · 13 часа

"Хайде Генке...оправдай действията на барневерн за това дете което иска да се върне при родителите но е във затвора наречен барневерн ? https://norgesavisen.no/__trashed-49__trashed/ това е от норвежкия вестник! Който споменава че барневерн трябва да гори в Ада!!! Или ти Генче Грантче мислиш че това е за “доброто на детето”? 🤔"
* коментар на Darina Sofronieva - член на НГ

  image NORGESAVISEN.NO   Deler bilder av selvskading blant barnevernsbarn -aktivister mener at ansatte i barnevernet mе brenne i helvete | Norgesavisen.no

Превод на заглавието
от норвежски

Споделям снимки със самонараняване сред децата на Борневернет - активисти смятат, че служителите в Борневернет трябва да изгорят в Ада

МОЯТ СОБСТВЕН КОМЕНТАР
Много бих желала Гинка Шикерова да се срещне с дъщеря ми и с други такива деца и младежи дето са пострадали от лъжливите й филми и да им обясни защо им взима живота с пропаганда и лъжи!

Едната ми дъщеря много тежко преживя 2012-та глада и изолацията след тайното им отвличане в Атенагоурден в УДдевалла, Швеция. Тя избяга да се нахрани с пица. Вътре е правила същото. После си обръсна косата, аз си я обръснах също. Тя си направи пиърсинги по цялото тяло. вече не искам да имам нищо женствено. Интересува ме само самоотбрана. С нея нещата са по-сложни. Нея мнооого я разстроиха, а тя бе абсолютно невинна.Социалната служба на Уддевалла и политичките им на града, локално, си отмъстиха на нищо виновните ми деца за блоговете ми и за полицейската ми жалба 2007-ма година за укриването на червеите и незаконовото Ел Пйе Те, не помня вече дали обжалих пребиването ми до инвалидност в поликлиниката. Напомням ви цитат от социолог Линдеборй изгонен от Швеция в Германия: "Няма друга държава която да преследва така ожесточено до гроб, до самия край"



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1181728
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930