Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2020 23:56 - За корона-вируса, 5-G, лъжицата и Матрицата
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
0



 моят коментар към долното четиво
Аз когато съм в града съм винаги болна. Подуват ми се очите, сливиците и всички кухини на главата. На 300 метра от жилището ми има няколко 5-Джи-антени. На село ми няма нищо. Ако ти кажа че джипито ми ме бе попукала от най-тежките антибиотици, докато осъзнах че онова нещо от покрива ме разболява. Съсипах си само червата

източник
Фейсбуук
image     Maya Devi Dasi е в компанията на Благовеста Костова. Вчера в 14:05 ч. ·  YouTube  ·   

Една уникална сцена от култовия филм "Матрицата".
Детето казва на Нео:
"Не се опитвай да огънеш лъжицата. Това е невъзможно. Опитай се да осъзнаеш истината."
"Каква истина?" - пита Нео
"Няма лъжица" - отговаря детето.
Вчера приятелка ми пусна една муха, че няма и никога не е бил изолиран вирус. Не само модерният, никакъв вирус. Първо не повярвах, защото аз БЯХ ВИЖДАЛА вирус под електронен микроскоп. С очите си, като част от учебна задача...
Но следвайки вечното правило всичко да поставям под съмнение, разпитвах и четох цяла нощ. Да, вижда се НЕЩО под микроскоп. Но се оказва, че изолиран вирус няма и никога в историята на лабораторните изследвания не е имало. Има реакция на клетките на определен дразнител. Но този дразнител е на толкова микроскопично ниво, че той би могъл да е и форма на вълна - радиовълна, някаква честота, някаква вибрация (извинете ме за липсата на правилна терминология). Освен това, вирусите имат склонността да образуват в клетките подозрително правилни геометрични фигури, прекалено симетрични за проявения в спектъра на видимата светлина биологичен свят.
Само припомням, "вирус" идва от гръцки и означава "отрова".
И все повече си мисля, че няма "вирус" като микроорганизъм, че вирусът не е ОРГАНИЗЪМ, защото не е ОРГАНИЧЕН.
Има отрова - химическо и радиационно отравяне.
А за ваксините се изнесе достатъчно информация, оказва се, че те са направени от биологически материал на животни и химически отрови, тази гадост, инжектирана, се предполага, че ... трябва да ни предпази от болести?!
Няма да коментирам в биологичен план, но в духовен план това е замърсяване на Божествената същност на човека с животинска и единственото, до което такъв метод може да доведе е деградиране на божествената част у нас до животинска, събуждането на Звяра у човека, вместо развиване на Бога у човека.

"Истината е, че няма лъжица!"

The Matrix movie clips: http://j.mp/1uuZTz5 BUY THE MOVIE: http://bit.ly/2c8JJpy Don"t miss the HOTTEST NEW TRAILERS: http://bit.ly/1u2y6pr CLIP DESCRIPTION:... image YOUTUBE.COM   There Is No Spoon - The Matrix (5/9) Movie CLIP (1999) HD   The Matrix movie clips: http://j.mp/1uuZTz5 BUY THE MOVIE: http://bit.ly/2c8JJpy Don"t miss the HOTTEST NEW TRAILERS: http://bit.ly/1u2y6pr CLIP DESCRIPTION:...      


Тагове:   матрица,   лъжица,   корона-вирус,   5-g,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1183052
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930