Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2016 15:10 - Марийка Томова: Шведската НЗОК посреща новородените си бебета с книжка - а моите: с принудителни аборти и наказания с глад!
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 458 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Касата посреща новородените си с книжка за деца. А нас - с принудителни аборти Автор: latestnews Категория: Политика Прочетен: 490 Коментари: 0 Гласове: 1 Последна промяна: 13.04.2015 13:21 Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Mariyka Tomova: Kassan bemцter sina nyfцdda i Malmц med en bok, men oss - med tvеngsabort Марийка Томова: Касата посреща новородените си в Малмьо с книжка, а нас - с принудителен аборт Марийка Томова по повод статията "Унищожаването на един народ започва с унищожаването на жените". Mariyka Tomova med anledning av artikeln "Fцrintelsen av ett folkslag startar med fцrintelsen av kvinnorna" (pе bulgariska) повече на www.istinata.ucoz.ru www.genocidesweden.ucoz.ru www.theswedishmafia.mozello.com ******EDIT ALERT***** This is a REAL picture of a REAL child who was born ALIVE. He was NOT aborted. ~ Hunter Folks, I"ve come to believe that we have lost .. .the fight. I did not reach this decision lightly - in fact, I didn"t think we"d lost until I saw this picture. This is a 19-week-old fetus, otherwise known as a human BABY. Take a good, long look. How *anyone* can deny the humanity of this baby is utterly beyond me. Does this really look like it"s just a "blob of cells"? Why does a *human being* deserve less protection and concern than sea turtle eggs, a rare frog habitat, or a fish? America has become jaded to the value of human life, and that, to mе , is the biggest reason we, as a country, are where we"re at. Until we can turn the tide and bring this to an end, we will NEVER win this fight. As it stands right now, I don"t think the nation we grew up in, the land we love, will ever grace the planet with her presence again. ~ Hunter Source-Kдlla: Facebook Mariyka Tomovas kommentar (pе FB): • ◦Denna bild vдckte starka kдnslor hos nеgra just ◦ svenska kvinnor pе Facebook. Kanske ◦simbolyserar den folks dеliga samvete och de ◦ hдftiga lцrdagsdiskofдsterna i Sverige. Kanske ◦ krдnker den deras sexuella frihet att fе gцra ◦ som de vill, nдr myndigheterna дr pе deras ◦fria abort-sidan. ◦Mariyka Tomova i samband med intagning av Estrela av ◦ Euro-parlamentet kommeterade": • ◦"Jag дr upprцrd цver denna Estrela-raport som Europarlamentet ◦ skall rцsta den 10 dec 2013 enormt. Utan minsta information ◦eller diskussion i samhдllet. Men vеgar inte uttala mig. Allt ◦eftersom jag blev i samband med publiceringen av min ◦material (intervju) till istinata.ucoz.ru om mina 2 tvеngsaborter ◦ i Malmц 2001 blev fцrfцljd fr. grupp till grupp pе Facebook av ◦3 svenska grupper, Vilka дr abortbeskyddare, Visade det sig. ◦ De fick medlemmarna pе FB i olika grupper tycka synd om ◦ deras kдnslor f;r att de stцtte sig pе bilder som denna pе foster ◦ fr. ovan De hade aldrig sett ett foster i sitt liv men gjorde ◦aborter! Men ingen tyckte synd om vad jag upplevt under mina ◦ 2 stycken tvеngsaborter i Malmц! Ack, nej! Inte minsta intresse ◦ eller visat medkдnsla fцr min trauma fцre och efter ◦tvеngsaborterna och fцr dem kroppsliga smдrtorna som de ◦ fцrorsakat mig (jag har ont i livsmodern sedan dess men дven ◦ i urinblеsan!)! Men talar lцgner mot mig och fцr ngn sort ◦ kampanj nonstopp i 48 timmar ibland hдr pе FB. Sе jag vill inte ◦ komma in i deras intriger genom att kommentera SJДLV ◦ Estrela eller protest mot aborter - som Ni ser via stalkning ◦och hotelser och fцrolдmpningar av okдnd person som jag дr ◦ fцr denna grupp kvinnor har de lyckats tysta ner mig hдr! ◦Synd att flera kvinnor i Sverige idag - mammor som rеkat ut ◦ som mig som Saga, Sara och Myriam i Sverige - alla vi дr offer ◦ fцr tvеngsabort fr. soc och FK skall tystas ner fr. denna gдng ◦ pе annars virtuella Facebook dдr inga svenska journalsitiska ◦ regler om foto-publikation bцr ta цver - de fцrsцker fцrsvenska ◦ journalistiskens regler ute i vдrlden, vilket дr tragiskt ◦ hyperpatriotiskt beteende och aggresivt, fцrstеss, nдr ◦liknande bilder publiceras t ex i media i mitt hemland utan ◦att FB har blockerat. Sе jag avstеr fr. kommentar. Som tur ◦ det дr sе дr omvдrldens reaktion mot aborter och tvеngsaborter annorlunda. ◦Otrevligt eller ej, sе just pе det viset ser det ut ◦ den 19 veckor gamla barnet i mammans mage ◦, just pе det viset! Alltsе ingen "anhopning av ◦celler" som medicinen och vеrden har ljugit ◦fцr oss i decennier! Och jag var minst 4,5 ◦mеnader gravid, dе jag besцkte FK Rosengеrd ◦ efter att vi - bеda fцrдldrar kallades dit att fе ◦hцra underliga genocide-aktiga цnskemеlet ◦frеn en kraftig tjдnstemannakvinna dдr. ◦ ◦Gunnilla Bjurebratt frеn Fцrsдkringskassan ◦sдnde mig еr 2000 pе tvеngsabort, pе min son, ◦ eller pе mitt tredje barn. Fast jag дr inte ◦mentalt sjuk. Sе de behцvde fе hjдlp av ◦socialtjдnsten еr 2007 fцr att gцmma 14 lеnga ◦maskar fцr mig och vеra barn, nдr vi led av ◦livshotande helmintos-infektion fцr att ◦tillskriva mig "maskfobi, sjuklig ◦fцrestдllningsfцrmеga, och schisofreni", Jag ◦skulle minsann pеhittat om helminterna, och ◦de fцrstцrde 3-еrig lдkararkiv fцr mig och ◦barnen pе min lokala Vеrdcentral fцr att sopa ◦ner alla behandlingar om maskar dдr och ◦socialsekreteraren hotade sдnda personal till ◦ att muta pе bulgariska sjukhus цverta deras ◦ vеrdarkiv ockjsе dдr i fцrstцrande syfte. Kassan bemцter sina nyfцdda i Malmц med en bok, men oss - med tvеngsabort Mariyka Tomova om artikeln "Fцrintelsen av ett folks bцrjar med fцrintelsen av kvinnorna". "И в Швеция е същото. Мен се опитаха да ме стерилизират (насилствено) 2000 г. Когато детето го родих, спряха детските на трите деца и болничните ми и останах практически на улицата. "I Sverige дr det likaddant. Mig fцrsцkte de med att sterilisera mig (via tvеng) еr 2000. Nдr jag fцdde barnet, de stoppade barnbidraget till alla dem tre barnen och min sjukpenning och jag hamnade, i praktiken, pе gatan. Разбира се, българските американо- и западноугодни медии не пишат за жертвите на Запада. Само на изтока.Men, naturligtvis, bulgariska vдnliga till USA och vдst mediier, skriver inte om offren till Vдst. Bara om offren till Цst. Gunilla Bjurebratt, foto FB Гунилла Бюребратт, снимка Фейсбуук За новородените книжка за добре дошъл на света. За нас спиране на всичките пари. 2001 г. в Малмьо. И това го извърши една дама, г-жа Гуннилла Бюребратт, 200- килограмова, от офиса си в Държавната здравно-осигурителна Каса в кв. Руусенгорд (емигрантско гето) в кв. Русенгорд, Малмьо Швеция.Till dem nyfцdda liten bok om vдlkommen till vдrlden. Till oss stopp av alla pengarna. 2001 i Malmц. Och detta utfцrdes av en dam, av fru Gunilla Bjurebratt, 200- kilotung, pе hennes kontor i Fцrsдkringskassan i stadsdelen Rosengеrd (emmigrantghetot) i Malmц, Sverige. Без писмена заповед. Без документ. Само ни държа с баща му 4 часа конско. 2003/2004 г. аз се оказах с 3 деца заради загубата на всички държавни помощи на улицата.Utan skriftlig order. Utan dokument. Hon bara lдste i 4 timmar moral till mig och barnets far. 2003/2004 jag hamnade med 3 barn pе gatan p g a fцrlusten av samtliga statliga bidrag.Сега. Направих историческо проучване. Знам, че критериите на евгенетиците по учрежденията в Швеция са ментална болест, епилепсия, алкохолизъм или злоупотреба с наркотици или др. злоупотреба. Но аз не бях никое от тях. Притежавам свидетелство за психично здраве - никой не ми го поиска. Според резултатите от над 80 часа медицински и психологически тестове у магистър психолог, притежавам високо IQ. Бременността ми вървеше чудесно. Както винаги наддадох тегло за да родя едно здраво бебе (бях родила вече 2 бебета с тегло над 4,5 кг всяко няколко години преди това). 3 броя Детски Здравни Централи пишеха само позивитни неща за моето майчинство (сравнете с отричането на майчинството ми от моя бивш и от соц. служба днес в гр. Уддевалла, въпреки дебелите папки от тях в гр. Малмьо!). Fцr mig och fцr mitt mцdrarskap konsulterade, helt enkelt, Fцrsдkringskassans tvеngsabortkrдvande representant fru Bjurebratt, ej sina BVC-ers anteckningar, pе exaklt samma sдtt som hela BVC-arkivet uteslцts дven pе socialtjдnsten i Uddevalla flera еr senare - under еr 2007-2012 dе socialtjдnsten falskt idiotiserade mig och mina barn, och fцrnekade mitt perfekta trippla ensamstеende mцdrarskap i/under hela 14 еr fortlцpande цver vilket jag har inget att skдmmas alls. Tvдrtom - kan bara vara stolt som mamma, och mitt fotoalbum med fotografier fr. den hдr monseriserade av socialtjдnsten perioden дr цppen i barnens grupp pе Facebook som bildbevismaterial. За мен и за моето майчинство обаче, изискващата принудителен аборт представителка от Държавната застрахователна Каса - г-жа Бюребрат, не консултира своите Бйе Вйе Сйе-записки, по абсолютно същия начин, по който целия архив на Бйе Вйе Сйе бе пропуснат и от социалната служба в гр. Уддевалла няколко години по-късно - през периода 2007-2012 -та година, когато социалната служба фалшиво идиотизира и мен и децата ми и отрече моето перфектно тройно самостоятелно майчинство по време на цели 14 години продължило от което нямам нищо от което да се срамувам, и моят фотоалбум със снимки от този монстеризиран от въпросната служба, период е отворен в групата за децата на Фейсбуук като снимков доказателствен материал. Nu дr det sе hдr. Jag gjorde historisk undersцkning. Jag kдnner till, att kriterierna hos eugenetikerna pе myndigheterna i Sverige дr mental sjukdom, epilepsi, alkoholism eller missbruk med narkotika el. liknande. Men jag var jo inget av dessa. Jag дgde intyg om psykisk hдlsa - ingen bad mig uppvisa den. Enligt resultaterna frеn цver 80 timmar med medicinska och psykologiska tester hos magister psykolog, jag innehеller ett hцgt IQ-vдrde. Mitt havandeskap gick fram utmдrkt. Som vanligt gick jag upp i vikt fцr att fцdda ett friskt barn (jag hade fцtt 2 babysar цver 4,5 kg varje nеgra еr innan). Tre stycken BVC-er skrev bara positiva saker om mitt mцdrarskap (det дr bra fцr Er att jдmfцra med dagens skriverier hos ex-maken och hos socialtjдnsten i Uddevalla, vilka fцrnekar existensen av BVC- ernas tjocka pдrmar i Malmц).Посещавах отделенията с детска храна в супермаркетите все едно бях в музей. Гледах, гледах шарените етикети и се връщах у дома да мачкам варени картофи. Jag besцkte avdelningarna med barnmat i snabbkцppen som om jag befann mig pе museum. Jag tittade, tittade pе dem fдrgglada etiketterna fцr att еtervдnda hem att mosa kokt potatis. Детето израстна хилаво не без основание, за което разбира се ме обвиняват днес мен самата. Изгубихме 3-стайния ни апартамент, който бяхме тапицирали сами с разкошни френски луксозни тапети.Barnet vдxte upp smalt och inte utan anledning, om vilken de, naturligtvis startade med att anklaga mig istдllet. Vi fцrlorade vеr3 r o k, vilken vi hade tapiserat helt sjдlva med vackra franska lyxtapetter. Оказах се на улицата. 1 година ядохме консервите в дървеното вилче на свекърва ми жива по това време която се смили над нас.Jag hamnade pе gatan. I 1 еr еt vi konserverna i min svдrmors stuga vilken levde pе den tiden, och vilken fцrbaramade sig цver oss. Днес обаче синът на госпожа Бюребрат се е самоснимал с усмирителна риза на Фейсбуук. А не моите, те такива снимки не правят. За които мои деца обаче шведската социална служба лъже, че са луди, но не ще да им чете здравните свидетелства от българските лекари и дипломите им от българските им училища. Idag ser jag att fru Bjurebratts son har sjдlvfotograferat sig med tvеngstrцja iklдdd pе Facebook. Men inte mina egna barn, de gцr inte liknande kort. Om vilka barn dock den svenska socialtjдnsten ljuger att de дr tokiga, men vill vore sig lдsa deras hдlsointyg frеn barnens bulgariska lдkare, eller deras diplom frеn deras bulgariska skolor. Gunnilla Bjurebratts ena son - дr taxichauffцr. Det дr hans bild fr. hans facebooks profile. Единият син на г-жа Бюребратт е таксиметров шофьор. А това е снимка от профила му по Фейсбуук. През януари 2007 г. когато потърсих помощта на соц. служба по съвсем друг повод, то соц. секр. г-жа Улла-Бритт Шернберй от вратата вместо да ми донесе мобилен телефон започна да ми се кара защо не съм абортирала сина си. Решението на гинеколога от МАС в Малмьо приписаха на мен.Under mеnaden januari 2007, dе jag sцkte hjдlpen av socialtjдnsten av en helt annan anledning, dе socialsekreteraren fru Ulla-Britt Kдrnberg, frеn min lдgenhetens trцskel istдllet att medtaga en mobiltelefon, startade med att brеka och anklaga mig varfцr jag ej aborterat min son. Gynekologens beslut pе MAS i Malmц tillskrev hon еt mig.Той се събуди от гюрюлтията и застана до мен да слуша. Като социалните си тръгнаха започна да плаче и да ме обвинява, че никой не го иска жив. Отне ми много месеци да му разясня, че не аз, ами лелите го искаха мъртъв като именно мое дете.Sonen vaknade frеn brеket och stдllde sig bredvid mig att lyssna. Nдr socialdamerna gick hem han bцrjade grеta och att anklaga mig, att ingen цnskar honon levande. Det tog mig mеnga mеnader fцr att fцrklara fцr honom, att inte jag, utan tanterna цnskade honom dцd, som just mitt barn.И шефът на Затвореното отделение в Троллеттан, (където ме затвориха след като ме биха и покриха със синини на 17 авг 2007 г. моля, отворете mp-3-записа, ме обвини в същото: http://youtu.be/nKsnR3pGeGQ Дven chefen fцr Sluten avdelning i Trollhдttan (dдr de lеste in mig efter att de slog mig och tдckte mig med blеmдrken den 17 aug 2007, v. g. цppna mp-3-inspellningen: http://youtu.be/nKsnR3pGeGQ anklagade mig om detsamma. Горното бе от серията "старо, но златно". Да не се забравя никога, че принудителната стерилизация в Швеция се върши и днес, както и че се затварят в принудителни псевдопсихиатрии политдисиденти и неудобни за Новия Световен Ред, журналисти! Като норвежката журналистка Синовйе, писала за НСР в Норвегия. Освен това е време на българските историци и общественици да обърнат внимание и на ПРИНУДИТЕЛНАТА ИДИОТИЗАЦИЯ извършвана днес против неудобните и политдисидентите си в Затворените отделения. Аз съм основала група на жертвите й на Фейсбуук. Моля, не се свенете, заповядайте, просвещавайте се! Питайте - ние отговаряме, затова сме жертви.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1172986
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031