Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2016 09:48 - След война за Източна Европа Евро-атлантическите Дракули ще чипират малцината оцелели
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 1020 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 02.07.2016 09:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Чакайте тръгненето на органи.
Което е факт, случва се днес всеки божи ден с принудително Конфискуваните деца на емигрантите в Скандинавия. С децата на неудобните и на родител-емигрант, от смесените бракове 
. Изнасиленото финландско-иракско дете Доня Хасан умря със зашит гръден кош, а в.моите деца социални плюс инфекциозна клиника оглеждаха осем вида червеи до 15 сантиметрови аскари и до 75-см рошави тении. За какви "свободи"бълнува авторът, нас с г-н Чолаков ни блокират всяка посетена Българска страничка по нета, а соц служба спи пред вратата ми и ми инсталира камери, една от които срещу спалнята ми да гледа как се ебъ/мастърбирам, децата ми бяха пет месеца изолирани без училище, телефони и разходки, свалили дъщеря ми от лентата за раздвижване за да не умре от анорексията до която я докарали като я лишавали от храната която яде. С оня хранели с половин круша от компот на ден. . На мен  докато ме тровеха и малтретирана ментално и физически в същата изолация, ми записваха всеки мой звук, добре дошли ако сте журналист и политик като мен в Швеция! Искаха да ми спрат навън Интернет и го спряха, защото бях против оргазмите на шведските политици за б о М б и за децата на Балканите 
Каква "свобода" за Бога ми бълнувате още полицейската патрулка ме взе жертва пребита от три най яки сестри на още изтезания и тровене без съд, нито полицията разследване. Вие луди ли сте да очаквате свободи, пригответе се за мобилните крематориуми на Е С!
ЧУДОВИЩЕТО КЕРИ поиска ЧИПОВЕ за всички в ЕВРОПА, като в концлагер. Във всеки един момент ще знаят къде си, какво…. Това е НОВАТА ДЕМОКРАЦИЯ, без грам СВОБОДА и Автор: vlajniochi Категория: Други   image 
Прочетен: 362 Коментари: 1 Гласове:  15  
  imageimage
 ОТ ВАЛЕНТИН ВЕЛИКОВ · 19.11.2015  

Чудовището Кери поиска чипове за всички в Европа. Като в концлагер. Във всеки един момент ще знаят къде си и какви ги вършиш. Това е новата демокрация, без грам свобода и лично пространство. След като демократичният тероризъм на империите Америка и Европа отне икономическата свобода на всеки от нас, сега искат да ни отнемат и личната свобода. Идеята е стара и се търсят поводи за да я повдигат постоянно. Помните „Русият ангел“ – циганското българче в Гърция. Тогава веднага заговориха на всяко новородено да се слага чип. Сега отидоха още по-далече – на всеки европеец да се сложи чип, така терористите нямали шанс. Ето затова Америка създава терористи, за да обслужват личните и интереси във всички сфери на живота. Представи си, ако имаш чип, ти човек ли си вече или животно, което следят всяка една секунда. Даже не можеш в тоалета да отидеш спокойно, да се изпикаеш или пръднеш. Да не говорим, че трябва да забравите за изневери, кражби, далаверии. Ще крадат и ще крадат само техните хора, които държат на верижка. Това е свободата на 21 век.
image
Снимка Интернет
Свободата на 21 век е Чудовище, което те следи какво правиш във всяка секунда.

http://youcomments.com/2015/11/19/%D1%87%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BA%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87/

  Нагоре Източник 
 


Тагове:   НАТО,   чипове,   ес,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. zaw12929 - Той иска и ще го направи
02.07.2016 15:10
Той иска и ще го направи
цитирай
2. latestnews - Защо
04.07.2016 16:21
Защо подобен без подобен фатализъм? Докато сме живи можем да се противопоставяме, бог ни е надарил със свободна воля, още повече, че сме си на наша територия, а краварите са на чужда, и после кой е той за да контролира по-благородните от него?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1181761
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930