Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2016 13:46 - Hur jag tog hand om 3 ungar med bar 1 hand Как отгледах 3 деца с 1 ръка
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 230 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2016 13:48


Hur jag tog hand om 3 ungar med bar 1 hand

Как отгледах 3 деца с 1 ръка

Нашият случай касае укрити от учрежденията в Швеция и в гр. Уддевалла с 4-ма техни лекари-мафиоти, червеи, за мен и за децата ми, диагнозозаместване и прибиването ми, както и тровенето ми в тяхна „лудница” през 2007 г. Но освен това касае и укрито от учрежденията на гр. Уддевалла заради контактите на Петер Каллмир, домашно насилие, както и от властите на Монтана 2011 заради подаръците им.

 Vеrt fall handlar om gцmda fr. myndigheterna i Uddevalla tillsammans med fyra deras lдkare-mafioter, maskar, fцr mig och barna, diagnosutbyte och min misshandel, sеvдl som deras fцrgiftning av mig pе deras dеrhus еr 2007. Men dessutom handlar det om дven gцmd fr. myndigheterna i Uddevalla p g a Peter Kallmyr kontakter, vеld i hemmet, och дven fr. myndigheterna i Montana еr 2011 p g a hans presenter dдr.

Годината е 1998. Семейството ми е на гости на родителите ми в България. Петер Каллмир и баща ми пият вино в кухнята. Аз приспивам бебето Мимми. Бебето се буди от звуците в кухнята. Отивам и правя забележка на Петер Каллмир да говорят по тихо. Той хваща над масата дясната ми ръка с двете си ръце и стиска колкото има сили. Ръката ми висва. Осем години след това ръката ми висва от само себе си. Отглеждам трите бебета и в предучилищна възраст с лявата ръка. И днес имам периоди в които дясната ми ръка „висва” и отказва да е нормална.  Тук не се касае за една, две  или три стави ами за всички счупени стави в ръката ми. ВНИМАНИЕ! Случката не бе обжалвана от мен в полицията! Така и никой не е разследвал дали под влияние на алкохола или не, Петер Каллмир се възползва от насилието. Днес Петер Каллмир спортувал по учрежденията в родния си град да лъже, че не мога да гледам деца. Но аз съм отгледала три деца по това време през което той тренираше карате с любовниците си 14 години, а той не е  купил нито дрешка, нито 1 обувки за своите деца. Отгледах ги с една ръка, освен това!

Днес живея под риск за живота ми – от м. юни 2011 г. Петер Каллмир е заплашил да „ме убие, когато най-малко го очаквам”.

След това ще последва  бременност след поредица изнасилвания с второ дете, с дъщеря ми Розита. Тогава Петер Каллмир в напреднала бременност бие бебето с боксови удари с пестници в корема ми. В тези случай той ме изнасилва и в напреднала бременност. Имах три трудни бременности с повръщане от първия до последния ден, тъй че не ми беше никак лесно. Освен това Петер Каллмир не присъства на раждането на нашето дете Розита. Такива неща са важни да й бъдаят обяснени, защото днес тя е особено очарована и привързана към баща си, поради странни за мен, причини.  Тъй че пиша тия неща най-вече заради нея.

 

Hur jag tog hand om tre ungar med bara 1 hand

Еret дr 1998. Min familj hдlsar pе mina fцrдldrar i Bulgarien. Peter Kallmyr och min far dricker vin i kцket. Jag  fцrsцker fе babys Mimmi att sova. Babyset vaknar fr. ljudet som kommer fr. kцket. Jag gеr ner och gцr anmдrkningar еt Peter Kallmyr att tala tystare. Han gripper цver bordet min hцgra hand med bеda sina hдnder och pressar sе gott han har krafter. Min hand bцrjar hдnga ner. I Еtta еr eftereеt hдnger min hand ner av sig sjдlv. Jag tar hand om tre  babysar och upp till skolеldern med vдnstra handen. Idag finns det perioder dе min hцgra hand bцrjar ”hдnga” av sig sjдlv och vдgrar fungera.  Och hдr handlar det inte om ett, tvе eller tre ben. Utan om alla brutna ben i handen.  OBS! Hдndelsen blev INTE p olisrapporterat! Ingen har utrett Peter Kallmyr under alkoholens pеverkan eller ej har brukat vеld. Peter Kallmyr idag ljuger pе myndigheterna runt om i sin fцddelsestad att jag kan inte skцta tre ungar. Men jag har tagit ensam hand om tre barnen under tiden som han trдnat karate med дlskarinnor i 14 еr, och han har inte kцpt ett klдdesplagg eller 1 par skor еt sina barn. Med en hand, dessutom!

 Idag lever jag under risk fцr mitt liv – sedan mеnaden juni 2011 har Peter Kallmyr hotat mig att ”mцrda mig, nдr jag minst vдntar pе det”.

Efter det kommer det att fцlja en nдsta graviditet efter en rad med vеldtдckter dе jag blir gravid med barn nummer tvе, med vеr dotter Rozita. Peter Kallmyr slеr babysen i magen nдr jag дr i sen graviditet med boxslag med knytnдvar rakt i magen alltsе. Han vеldtager mig vid dessa tillfдllen hцggravid. Har haft tre jobbiga graviditeter med krдkningar frеn fцrsta till sista dagen, sе det har inte varit lдtt fцr mig. Dessutom nдrvarade ej han vid baby Rozitas fцddelse. Det дr viktigt att fцrklara fцr henne, dе hon дr idag vдldigt fцrtjust i sin far, av nеgon konstig anledning. Alltsе skriver jag dessa saker framfцr allt fцr hennes skull.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1183059
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930