Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2016 16:35 - Антония Андонова: бяхме досущ затворници, само тичахме наоколо, жужехме като мравки, нищо друго не правехме с децата
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 2010 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 01.12.2016 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image Antoniya Andonova Само тичахме наоколо и жужехме като мравки, но нищо друго не правехме, защото някак си беше трудно да поемеш инициатива с персонал, който ти се вре в ръцете. Направо отвратителен период, макар че града ми напомняше на родния ми град и леко уж ме успокояваше, хич не беше лесно да бъдеш естествен родител на децата си там, където другите ми се бъркаха в работата и ме лишавха от отговорност.
Освен това, бяхме досущ затворници и не ни пускаха да излезем навън когато нямаше персонал свободен, а децат ами не изържаха в този хаос и олелия, много се стресираха и поведението им се обърка на това място, там.
Аз се чувствах професионалист до тези нищо компетентни младоци и лелички, но ха иди им го кажи, да те разберат неразбраните!
След няколко укори, които изяде персонала от мен, си извоювахме "къса свобода" да обикаляме около къщичката, но не на повече от десетина метра разстояние, и то с много умоления го спечелих това нещо, защото им обясних, че децата ми не се чувстваха добре да бъдат само затворени и да следват работното време на персонала, което беше ограничено и не съвпадаше с техните нужди.
Освен това, имаше и деца с разклатена психика там, които се биеха един другиму и налитаха с бой върху моите момичета. Заради това много се карах с персонала, но те не ми обръщаха внимание и нараняваха децата ми. След това ме описаха в съда като да съм неврозна.
Да съм неврозна, това сама си го казвах, но заради това е грешка да ме съдят.
Останалото си е психичноболно, понеже не разбира каква опасност се крие когато осъдят травмиран човек.


Харесвах си повече обикновения и скромен живот в България, ако можех предварително да знаех, че ще ми отнемат децата, нямаше да дойда. Да съм неврозна, това сама си го казвах, но заради това е грешка да ме съдят. Останалото си е психичноболно, понеже не разбира каква опасност се крие когато осъдят травмиран човек. Защото мъжа ми не разбира характера ми. Изглеждам му глупава и виновна.
С децата бях по-щастлива. Признавам си!
Майната им на всичките световни пари, че не струваха повече от децата ми!
Невинна съм. Не е въпроса да сбъдвам мечти, апо-скоро до факта, че ми отнеха по неправилен начин несправедливо децата
.
image

 


Тагове:   антони,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. latestnews - Антония Андонова се нуждае от вашата помощ, измислете нещо, помогнете й да си върне децата
01.12.2016 18:16
Децата й са отнети неправомерно от шведските социални служби.
цитирай
2. latestnews - Аз дори не познавам целия случай, но
01.12.2016 18:18
но тия фрагменти, които откривам на Фейсбуук от време на време от профила й са ужасяващи. Тука една дама вчера, г-жа Георгиева от група Българи в Швеция излъгала наш приятел от родителните групи на ФБ че случая на Антония и моя бил различен. Но аз не съм съгласна. Ние двете дажe правехме много общи интервюта но жалко че някой унищожи целия блог който ги публикуваше www.istinata.ucoz и аз нямам копия за доказателства, а те какво ли не лъжат останалите българи вместо да ни помагат. Жалка картинка!
цитирай
3. latestnews - Ето още от профила на българската майка в Швеция Антония Андонова от ФБ
01.12.2016 18:22

Antoniya Andonova Samo tichahme naokolo i jujahme kato mravki, no nishto drugo ne pravehme, zashtoto nqkak si beshe trudno da poemesh iniciativata s personal, kojto ti se vre v rucete. Napravo otvratitelen period, makar che grada mi napomnqshe na rodniq mi grad i leko ujen me uspokoqvashe, hich ne beshe lesno da budesh estestven roditel na decata si tam, kudeto drugite mi se burkaha v rabotata i me lishavaha ot otgovornost.
Osven tova, bqhme dosusht zatvornici i ne ni puskaha da izlezem navun kogato nqmashe personal svoboden, a decata mi ne izdurjaha v tozi haos i oleliq, mnogo se stresiraha i povedenieto im se oburka na tova mqsto, tam.
Az se chuvstvah profesionalist do tezi nisko kompetentni mladoci i lelichki, no ha edi im go kaji, da te razberat nerazbranite!
Sled nqkolko ukori, koito izqde personala ot men, si izvojuvahme "kusa svoboda" da obikalqme okolo kushtichkata, no ne na poveche ot desetina metra razstoqnie, i to s mnogo umoleniq go spechelih tova neshto, zashtoto im obqsnih, che decata mi ne se chuvstvaha dobre da budat samo zatvoreni i da sledvat rabotnoto vreme na personala, koeto beshe ogranicheno i ne suvpadashe s tehnite nujdi.
Osven tova, imashe i deca s razklatena psihika tam, koito se bieha edin drugimu i nalitaha s boj varhu moite momicheta. Zaradi tova mnogo sekarah s personala, no t ene mi obrushtaha vnimanie i naranqvaha decata mi. Sled tova me opisaha v suda kato
цитирай
4. latestnews - А ЕТО ВИ СЕГА СЪЩИЯ ТЕКСТ ТРАНСКРИБИРАН НА КИРИЛИЦА
01.12.2016 18:28

Antoniya Andonova
Antoniya Andonova Само тичахме наоколо и жужехме като мравки, но нищо друго не правехме, защото някак си беше трудно да поемеш инициатива с персонал, който ти се вре в ръцете. Направо отвратителен период, макар че града ми напомняше на родния ми град и леко уж ме успокояваше, хич не беше лесно да бъдеш естествен родител на децата си там, където другите ми се бъркаха в работата и ме лишавха от отговорност.
Освен това, бяхме досущ затворници и не ни пускаха да излезем навън когато нямаше персонал свободен, а децат ами не изържаха в този хаос и олелия, много се стресираха и поведението им се обърка на това място, там.
Аз се чувствах професионалист до тези нищо компетентни младоци и лелички, но ха иди им го кажи, да те разберат неразбраните!
След няколко укори, които изяде персонала от мен, си извоювахме "къса свобода" да обикаляме около къщичката, но не на повече от десетина метра разстояние, и то с много умоления го спечелих това нещо, защото им обясних, че децата ми не се чувстваха добре да бъдат само затворени и да следват работното време на персонала, което беше ограничено и не съвпадаше с техните нужди.
Освен това, имаше и деца с разклатена психика там, които се биеха един другиму и налитаха с бой върху моите момичета. Заради това много се карах с персонала, но те не ми обръщаха внимание и нараняваха децата ми. След това ме описаха в съда като да съм неврозна. Да съм неврозна, това сама си го казвах, но заради това е грешка да ме съдят.
Останалото си е психичноболно, понеже не разбира каква опасност се крие когато осъдят травмиран човек.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1173150
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031