Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2018 09:39 - Невидимият шведски геноцид за българия и Българите
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 268 Коментари: 0 Гласове:
0



 Антония Андонова, по повод коментара ти, дано ме прочетеш:

Като "#БЪЛГАРИ" мила, то звучи много гордо на софрите и хората на Гинес, но нямаме нито #посолство в #Швеция, нито #Външно, нито #Институции, които да ни защитават, по-скоро тея гледат да стане трагедия за да се отърват от една отговорност по-малко, а когато се намери след сто милиона години някаква организация заради бедствено положение като тази на Валентин, виждаш че и тя воюва с нас. Все не е разбрал. Все не са разбрали, след стотици часове обяснения и препратки към блогове и профили с филми и след стотици коментари тука в социалната им мрежа и група. Явно е в кръвта на българите да воюват с жертвите и да се гаврят с тях. Сензацията и гаврата ги интересуват. И ти казвам това от личен опит защото на децата ми оказа помощ жена от Ямайка и от Филипините, а на мен от Финландия. Това е! И ти говоря не за финанси, а за помощ от хуманитарен вид, защото ние с теб сме били в ужасно бедствено положение, и все още сме, без никакви човешки права, ние сме по данни на ООН под терор и изтезание, аз пребита и тровена и принудена да живея ъндергроунд, без да съм виждала децагта си осем години, а ти с по твоя мижав 4ас на три месеца свиждане, са ти го дали колкото да те дразнят как от4уждават децата ти! Ние с теб сме просто за посмешище даже от хуманитарните организации. Виж им ъкъла на всичките, сами да си помагаме аз от деветдесетте години насам! Шведите се кефят ако са екстрадирали поредния емигрант от Швеция и знаеш че там е последното място където човешките права да са на почит, но нашите дори борци за човешки права си седят на джапанките и все не са разбрали за геноцида който ставал в Швеция днес. Превеждам им от двайсет години насам, но те не разбират моля ти се. Който иска разбира а който не иска си намира основание и причина. Нали е така, българи?




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1173228
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031