Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2019 16:12 - Момичето зад "бронираното стъкло" - опасното момиче на Швеция
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.03.2019 07:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тъй бе създадено най-опасното момиче на Швеция което било пласирано 33 пъти след едногодишната си възраст по разни здравни отделения и домове из Швеция и сега се охранява зад бронирано стъкло. 
От 9-годишна възраст я описвали като "опасна". 
Решението на Общината: Да я местят до една къща която е обезопасена тъй че да живее зад бронирани стъкла с осем санитара. 
Kommunens lцsning: Att flytta henne till ett sдkerhetsanpassat hus dдr hon skulle bo bakom pansarglas med еtta vеrdare.
За съжаеление тя не издържа повече. Юсефиин се самоуби през един неделен ден, един месец преди 15-годишния си рожден ден. 
(превод от шведски: Марийка Томова)
https://flickanbakompansarglaset.story.aftonbladet.se/
https://www.facebook.com/RFHLSverige/posts/1740341059341657

Тероризиран. Поставен в изолатора. И желанието да бъде момче доведоха до самоубийство Едва 14-годишен. И ни остави това писмо
  image   Detta skrev han innan han tog sitt liv   Jag ska ta sjдlvmord blir bara 14 Av Linnea/Linus Lundqvist - 2017-07-03 08:39

Hej jag heter Linnea/Linus 
Jag bor i Eskilstuna och tar mitt liv dдr ocksе.
Jag skulle fyllt 15 nu i oktober.
Jag дr transexeuell skulle ha fеtt bli kille 
Men sе blir det inte fцr i dag sе tar jag sjдlvmord.
Pеgrund utav att jag bli sexeuellt utsatt pе internet och sociala medier av nеgra killar.
Dom tvingade mig skicka videos och bilder m.m ...
Och dom mobbar iдll mig 
Jag orkar inte mer med det hдr livet fцr socialen hvbhemmet och bup som aldrig hjдlper bara fцrvarar mig hos dem.
Alla har rдtt jag passar inte in hдr pе jorden hoppas erat problem дr цver fцr det kommer en eventuellt live video.Jag har planerat mitt sjдlvmord i natt och det дr igenom tдnkt. 
Lдs mer om mig pе Aftonbladet och pе youtube 
Flickan bakom pansarglas 
Sveriges farligaste flicka
Sе hдr ser jag ut fett ful och alla andra saker ni kallar mig

http://leksakmedtvillingsoul.se/2017/september/mobbad-satt-i-forvaring-och-viljan-att-vara-kille-ledde-till-sjalvmord-14-ar-gammal.html

Моля, подпишете тази Петиция.  Please, sign this Petition Var god och underteckna denna Petition https://www.peticiq.com/swedish_social_service_free_romen_kallmyr_to_his_guardians_by_the_law#form



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1172986
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031