Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2019 01:22 - ВЕЛИКОШВЕДСКИЯ САДИЗЪМ И НЕХРИСТИЯНСТВОТО ПО КОЛЕДА
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 391 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ВЕЛИКОШВЕДСКИЯ САДИЗЪМ И НЕХРИСТИЯНСТВОТО ПО КОЛЕДА

ИЛИ КАК ЩЕ СЕДНА ДА СИ РАЗПЛЕТА ЧОРАПИТЕ В БЪЛГАРИЯ

Късна есен, на 2012-та и трите ми деца "изчезнаха". Изпариха се безследно. За някакви там пет месеца. Открих ги случайно по духовни канали заради една напористо посещаваща ме песен (по-скоро припев с послание-текс на група "Щурците"). Писала съм за това в блога си www.genocidesweden.ucoz.ru Престъпниците се оказаха социалната служба на Уддевалла. Първото от две до сега отвличания на децата ми с последици още по-голям глад и занемаряване на биологическите им нужди и потребности, спиране от училище.
Обаче на кое искам да обърнете внимание аз? Моля ви отново обърнете внимание на навремевата линия. Навреме за Коледа. Отвличане точно за Коледа
Бащата-престъпник и детеубиец с глад също така не спазваше никога Схемата за Контакти на Съда МРС в Монтана между Коледа и Нова година.
Отвличанията навреме за коледа се оказват един местен локален специалитет на социалната служба на гр. Уддевалла. Тъй са успешни те, че биват копирани от родителите в частен план и успешно практикувани.
Справка с полицияата относно сигнала ми че малолетен бе подложен на глад у баща си (телефонът съм го записала за доказателство и качила в "Качени филми" на ника ми Mariyka Tomova на Ютууб резултира само във вдигане рамена в недоумение от полицайката. Според нея си бе напълно в реда на нещата да си държите дете-роб гладно у дома в Швеция. Можете да я чуете и вие там.
Въобще става една НАДПРЕВАРА с отвличане на деца и юноши по Коледа в Уддевалла, Швеция тя е на дан и почит!
Престъпната община в констелация с престъпния родител се надпреварват помежду си в тази "игра" за Коледа. Кой ще съсипе пръв майката и бабата и дядото и родата в България за Коледа? Ха ха ха.
Уважаеми Съсипвачи на по-малозначителни от вашия арийски велик етнос. С респект към целия ви великогермански САДИЗЪМ, искам да ви съобщя две неща които не сте взели под внимание въпреки педантичната ви култура: номер 1) В България не съм отрасла с празнуване на Коледа, а само на Нова Година 2) Това днес не ме засяга, защото обаче аз дори не съм християнка!
Проблемът със СЕМЕЙНИЯ САДИЗЪМ следователно си е лично ваш.
На мен ще ми разплетете чорапите!
Аз си пускам топлите дрехи които липсват на децата ми и тази зима за Коледа, а дали ще се върнат те по пощата и дали отново няма да ми се благодари, вече съм свикнала и на тези садистични обработки.

 

ВЕЛИКОШВЕДСКИЯ САДИЗЪМ И НЕХРИСТИЯНСТВОТО ПО КОЛЕДА
ИЛИ КАК ЩЕ СЕДНА ДА СИ РАЗПЛЕТА ЧОРАПИТЕ В БЪЛГАРИЯ

Късна есен, на 2012-та и трите ми деца "изчезнаха". Изпариха се безследно. За някакви там пет месеца. Открих ги случайно по духовни канали заради една напористо посещаваща ме песен (по-скоро припев с послание-текс на група "Щурците"). Писала съм за това в блога си www.genocidesweden.ucoz.ru Престъпниците се оказаха социалната служба на Уддевалла. Първото от две до сега отвличания на децата ми с последици още по-голям глад и занемаряване на биологическите им нужди и потребности, спиране от училище.
Обаче на кое искам да обърнете внимание аз? Моля ви отново обърнете внимание на навремевата линия. Навреме за Коледа. Отвличане точно за Коледа
Бащата-престъпник и детеубиец с глад също така не спазваше никога Схемата за Контакти на Съда МРС в Монтана между Коледа и Нова година.
Отвличанията навреме за коледа се оказват един местен локален специалитет на социалната служба на гр. Уддевалла. Тъй са успешни те, че биват копирани от родителите в частен план и успешно практикувани.
Справка с полицияата относно сигнала ми че малолетен бе подложен на глад у баща си (телефонът съм го записала за доказателство и качила в "Качени филми" на ника ми Mariyka Tomova на Ютууб резултира само във вдигане рамена в недоумение от полицайката. Според нея си бе напълно в реда на нещата да си държите дете-роб гладно у дома в Швеция. Можете да я чуете и вие там.
Въобще става една НАДПРЕВАРА с отвличане на деца и юноши по Коледа в Уддевалла, Швеция тя е на дан и почит!
Престъпната община в констелация с престъпния родител се надпреварват помежду си в тази "игра" за Коледа. Кой ще съсипе пръв майката и бабата и дядото и родата в България за Коледа? Ха ха ха.
Уважаеми Съсипвачи на по-малозначителни от вашия арийски велик етнос. С респект към целия ви великогермански САДИЗЪМ, искам да ви съобщя две неща които не сте взели под внимание въпреки педантичната ви култура: номер 1) В България не съм отрасла с празнуване на Коледа, а само на Нова Година 2) Това днес не ме засяга, защото обаче аз дори не съм християнка!
Проблемът със СЕМЕЙНИЯ САДИЗЪМ следователно си е лично ваш.
На мен ще ми разплетете чорапите!
Аз си пускам топлите дрехи които липсват на децата ми и тази зима за Коледа, а дали ще се върнат те по пощата и дали отново няма да ми се благодари, вече съм свикнала и на тези садистични обработки.

  image Мария Томова-Каллмир to Sweden, Free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr! December 22 at 10:27 AM

ВЕЛИКОШВЕДСКИЯ САДИЗЪМ И НЕХРИСТИЯНСТВОТО ПО КОЛЕДА

Късна есен, на 2012-та и трите ми деца "изчезнаха". Изпариха се безследно. За някакви там пет месеца. Открих...

See More         Мария Томова-Каллмир to Sweden, Free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr! December 22 at 10:27 AM

ВЕЛИКОШВЕДСКИЯ САДИЗЪМ И НЕХРИСТИЯНСТВОТО ПО КОЛЕДА

Късна есен, на 2012-та и трите ми деца "изчезнаха". Изпариха се безследно. За някакви там пет месеца. Открих...

See More        



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1173377
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031