Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2020 00:54 - "Занимават се с това, с което Хитлер се занимаваше"
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 267 Коментари: 0 Гласове:
0



  "Занимават се с това, с което Хитлер се занимаваше".

Мария Томова-Каллмир 2 минути · 

Жители от провинция Турнедоолен в Норботтен в Швеция сравняват геноцида на държавата: "Занимават се с това, с което Хитлер се занимаваше".

(А в нашия случай с мен и с децата ми продължават да се занимават със същото, но вече не на провинциална, а на етническа основа!)
...
I vеrt fall fick min ex дven klдmma mig pе huvudet och kommentera. Fick kalla mig idiot 50 ggr om dagen. Kanske p g a huvudets form. Sе traditionen дr hцgst levande. Inte minst utanfцr hemmet, pе institutionerna, i socialtjдnstens falska journaler, dдr maken dikterar еt dem sina falska mentala diagnoser pе mig och barna. Och inte minst pе skolan, dдr skolpersonal mobbar och provocerar min son pе uppdrag av socialtjдnsten. Och inte minst pе sjukhusen som dolde sig vеra maskar och trikinermot och gav mig gift i pepparsеsen och pе sprajflaska nattetid och inte minst att bеde i hemmet och pе vеrden misshandlade de mig till invaliditet

  image Мария Томова-Каллмир до Sweden, Free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr! 13 часа  

Жители от провинция Турнедоолен в Норботтен в Швеция си спомнят: "Занимаваха се с това, с което Хитлер се занимаваше".

(А в нашия случай с мен и с децата ми пр...

Вижте повече Kravet pе en sannings-och fцrsoningskommission har fеtt tornedalingar att vilja prata om de krдnkningar som de blivit utsatta fцr. image SVT.SE   Tornedalingar talar ut om statens цvergrepp: ”Sеdant som Hitler hцll pе med” Kravet pе en sannings-och fцrsoningskommission har fеtt tornedalingar att vilja prata om de krдnkningar som de blivit utsatta fцr. Kravet pе en sannings-och fцrsoningskommission har fеtt tornedalingar att vilja prata om de krдnkningar som de blivit utsatta fцr.       Харесване Коментар  



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1181703
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930