Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2022 11:11 - Не съм Ви избягало ви от Кремениш диво ваше прасе за колене
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 146 Коментари: 0 Гласове:
0



 Признания на пленени украинци......   Украински пленник: Западът обучаваше ВСУ да воюват в градове от 2016 г.!!!   "Американски и британски инструктори са обучавали украинските военни да водят военни действия в градове още от 2016 г., когато е трябвало да се разреши ситуацията с мирни средства въз основа на Минските споразумения, заяви майорът от морската пехота на Украйна Николай Мищенко. ""Когато служих в центъра за оперативна бойна поддръжка, беше 2016 г., ВМС на Въоръжените сили на Украйна, военноморските сили, това подразделение не е бойно, тогава там пристигнаха инструктори от Великобритания, проведоха занятия по тактическа военна медицина, а в центровете за обучение, например, в националният център в Лвовска област, в централния городок, имаше американци, британци и много военни от други страни, това беше международен център", каза той. Според военнопленника западни инструктори са обучавали украинските военни как да щурмуват сгради, да прочистват и да водят бойни действия, Бла Бла Бла..."   P.S. Ако това признание не е ясно на някои, то е редно да им се разясни или да се махнат от политиката, която призовава към съпричастност и едва ли не , към любов, към "украинските страдалци"! Нещо като нашия случай където двама престъпни шведи вместо да гризкат решетки в шведския затвор си поръчват пожари, наводнения, източване на мои сметки и вандалщина на двете ни къщи в с Драганица и гонитба от колите, джипа и мотоциклета на кметското семейство на моята личност по главната улица на с Драганица община Вършец все едно съм избягало им от Кремениш върха над тях  диво прасе:   Радвам се, че ДОКУМЕНТИРАНЕТО по Интернет разчупи САМОУВЕРЕНОСТТА на основаните върху подкупи и секс мутренски и шуробаджанашки престъпни структури и групировки, протектирани от РПУ #Вършец и #Уддевалла и Прокуратурата в #Берковица и Съда в Уддевалла:   Касаещо основно общините Драганица, Вършец и Уддевалла, #Швеция за международната шведско-българска селска банда от хиперпрестъпните и хипер-пропадналите: село Драганица община Вършец България и град Уддевалла Швеция източващи и мен като дъщеря на Кръстьо и Галена Томови като второ подред поколение  на адреса ул "Първа" 59 в с Драганица (по сметки за ток, вода, нови покриви на запалени къщи и закрити източени мои еврови сметки за да жматурат те вечно ненаяли се и недостатъчно пияни все на наш джоб.  Родителите ми вече починаха, умориха ги: съсипаха ги вече, а татко убиха конкретно с глад и жажда с добри съвети към асистентката да не ми работи а само да ми вземала парите.    Интернет до Бога я влудява селската им криминална шайка която масово се е заела в момента с ПРЕСЛЕДВАНЕ на моята личност по главната улица "Първа" на с Драганица, на прибирането от автобусна спирка на вечерния час на автобуса от гр Берковица (Сицилианската и албанската мафии трева да пасът!) с помощта на вечерните им координационни събрания в Пенсионерския клуб на с Драганица и седнали на сигурност вътре самите те управляващи огромната им армада техни ЛИЧНИ превозни средства и возила, явно ме мислят за  оня сгазения български журналист г-н Милен Цветков и знаят от телевизора как се действа по Гангстерско-кметски от кметството на с Драганица, управлявано задкулисно от Заплашителната ми съседка в протритата й роля на вечната кметска любовница и женена в кметските семейства "роднина"/една от семейството) :    с колите им, джипове както и на крак да заплашват живота ми по улиците на с Драганица за да ме накара Заплашителната ми въоръжена с джобно ножче моя съседка на която те се кланят като на бог Ра:    да МЛЪКНА завинаги (само защото знаят че са протектирани като сътрудници и колеги на РПУ Вършец и като такива им изнася да не им се връщат в Съда изядените и изпити на мой гръб и гладно гърло 34 000 лв!).   Вече не Ви е толкова ЛЕСНО да ни газите с колите, да ни източвате картите и убивате децата ни, общинари- убийци!   Поне можем да си изкрещим Безсилието на Ваши криминални роби тук публично по Интернет за помощ,    макар и да разбирам, че не съм давала дупка нито анална нито вагинална за да получа благословията и нормалния шведски сървиз на местната полицейска протекция Вършец-Берковица в Северо-западналия Резерват на държавата ни Разграден двор.   Подробности във филмите в трите ми канала на Ютууб. Следете филмите ми моля!   (За съжаление не смогвам да кача всички филми, където съм записала селските престъпници-хитреци в дивите им и луди ЕКШЪНИ в действие.)   Интернет и Фейсбук не им отърват на жалките демонски престъпни душици.  А гнилите мозъци са винаги изключително продуктивни с нови серии от заплашителни геройства: родната полиция ги пази, като престъпността им е ненаказуемост защо да не се забавляват на воля с нови филми на ужасите спрямо мен?!   Ако можеха биха го праснали на парчета и удушили тоя Интернет с кървавите си касапски ръченца!   Но като не могат предполагам че следващата им стъпка е централният престъпник ял кебапчетата отново да ме сгащи в гръб промъкващ се незабелязано за да ме души като следващ техен селски подвиг и геройство протектирани от прокурор Мария Соколова от Берковица.   12 месеца съм дивеч на лова на кметските коли и мотоциклети и джипове нагоре-надолу по главната улица Първа на с Драганица и все си затварях очите и запушвах устата и им прощавах извинявайки ги че са някакви бавно развиващи се и деца. Но втори кметски мандат на върха на тази дейност не е никое от двете!   А аз не съм нито диво прасе или свиня, за да бъда гонена до дупка до зад катинара на портата си в с Драганица,  избягало от резерват в гората нито луда избягала от Лудницата което Прокуратура Берковица го е купила вместо да го проветри там имат една коруптна прокурорка която ми открадна новата бетонобъркачка преди 15 години прокурор Макаров Соколова която замазва очите на окръжна Прокуратура Монтана с второ свое Лъжепостановление

рпу Вършец, Петер Каллмир, Тумас Каллмир, Туумас Каллмир, Иван Каменов, кмет, Драганица, Вършец, Мария Соколова



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1181743
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930