Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2023 14:50 - Огнените вендети в Монтанско и местната корупция
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 203 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2023 15:23


 image

"Прекрасните" хора от нашия край през #Демокрадцията. Човекът/#Пострадалият сам си е #гасил колата си. От снимката виждате как другите "стоят и "гледат" около него".

И започват личните ми асоциации. Все пак живеем в един и същи край на България. Забравения й край.

.(Не че нямахме сходни 2 (цели два броя за 2022-ра година) случая на серия от 2 (два) горски пожара: пожар 1) от 31 януари 2022 година от местността "Дудовете"/"Под Китката" и пожар 2) от 7 април 2022 с потърпевш Кокошарника и почти къщата на съседката ми г-жа Верка в Горния край на улица Първа в Драганица, макар и да са целели къщата на сина ми Румен Каллмир в Драганица
image

На снимката синът ми Румен Каллмир по време на опит му за убийство тайно родителски отвлечен във Филипините снимката е от рождения му ден 2017 и аз като майка в неведение я прихванах благодарение съвестта на сестрата на отвляклата го мащеха благодарение на публикацията й от Аналин Кабарогияс. Румен е малолетен на нея. А аз съм родител настойник според съдилищата в Швеция и Монтана


- това по местна средна статистика изброени са шести и седми номера на пожари за през последните 9 (девет) години изброено там;    не че не чух и нови заплахи от/с нов пожар ("Само една клечка Господи - Повече НЕ!") от Заплашителната ми съседка от 30 юли 2022 г от улицата (включително И за които НЕ бях разбира се от РПУ-то Вършец-Берковица разпитвана. - Ама разбира се, какво друго и да очаквам от тяхното РПУ: срещите с него са смешни и нямат нищо общо с нормалните полицейски разпити!!) където и двата пъти само кака Верка е гасила и се намираше сама геройски на мястото).    Като потърпевша от 3 (три броя) пожари  на ул "Първа" в с Драганица (2012_2013 г)  в двете ни #къщи (атакуваха и на двете места #покривите) в село #Драганица област #Монтана (а неотдавна там изгоря един мъж в #къщата си, "водели полицейско разследване по случая" вервайте им: ха-ха! :))) то аз от собствен опит мога да предположа, че жертвата/пострадалият е получил полицейско разследване само поради късмет: защото колата му се е оказала все пак на територията на град Монтана, а НЕ във #Вършец или вече и в #Берковица (РПУ Вършец е преместено в Берковица от лятото на 2022 г, (където скалъпят #фалшиви полицейски разследвания и #прокурорски решения на поточни линии:    в нашите случаи примери бол от #бандата им от село Драганица: местните и #полицията там са толкова #наплашени от тая #банда, може би след като вече полицията намира и #оръжие из тая банда пролетта на 2022 г, (а пък за това писаха местните вестници,значи няма как и това да е мое "въображение", кмете Каменов!)   че предпочитат да не ме разпитват въобще и изобщо и в Прокуратурата си в Берковица да губят моите документи/Сведения и #свидетелските ми показания, оставени от #свидетелите ми,    укривайки ги умишлено пред #Прокуратурата Берковица и да си останат гъсти с бандата от Горния край/ул "Първа": тоест да са й първи и най-добри приятели/любими/любовници/кумци и кръстници/роднини и Бог знае още какви).   Имам филми и снимки от опожарените покриви, хората от селата Драганица и Слатина и от София имат спомени и те идва бригада от тия села и от столицата да строи нов покрив на мястото на изгорелия : ще ги откриете в един мой фотоалбум под профила ми Мария Томова-Ксллмир тук   но според новия кмет на Драганица г-н Иван Каменов пред полицията РПУ Вършец в #лъжесвидетелите му показания лятото на 2022 г:    нито заплахите от въоръжената му с джобно ножче приятелка и моя Заплашителна съседка, отправени пред моя приятел #ГеоргиАлексиев февруари 2022;   нито завардванията на бандичката (сред която самият кмет и сестра му с колите си (юни- декември 2022 г имам филми и снимки от периода) " не съществували";    нито тези истории и доказателства не съществували,   а ми моля Ви се, се касаело  единствено, за какво ли друго, освен за мое собствено #въображение и че съм била "подлудила селото" (въпреки че с мои съселяни де факто НЕ съм в пряк физически контакт от години нито са ми приятели по телефона или на Фейсбук).    И без това кметът е бил на възраст "пишкане под масата", когато приятелите му са ме опожарили, вероятната липса на негови спомени от тоя период за него е "въображение на жертвата" и така си остават добри и си пият кафетата всяка сутрин заедно.   Филмираните ми доказателства трева да пасат!   Да ми затъпите устата със заплахите, колите и с оръжията си из село Драганица е лесно, но по Интернет няма как да стане това, уважаеми въоръжени бандитки от Горния край на ул "Първа" и "15-та"!   Организираната Ви престъпност от раждането Ви насам била внедрена в местните властови структури на община Вършец-Берковица -  разказват ми пък местните. И....  спасение нямало.    С други думи: #Демокрацията те тълкуват там като пълна #безнаказаност , основана на #корупция и #връзки.   И каква е връзката с шведа Петер Каллмир ще попитате?????   Връзката я има черно на бяло архивирана за областния Съд  Монтана, а не в главата ми като мое "въображение":    има я  в писмо, подписано от мен самата да се прочете там, изпратено от мен до Полицията Монтана по иск на адвокат и заведено под входящ номер 7777 в МВР Монтана юни 2011 г:    в което ми съхранявано от съда им мое молба-писмо са описани ред заплахи с убийства на мен и на баща ми и пожар на къщите ни в с Драганица. Заплахите са ми отправени по телефона от Бьорн Петер Томов-Каллмир юни 2011 по телефона.   Връзката между шведа и Заплашителната ми съседка я има пък черно на бяло във фотоотделението на блога ми: като тя и #Петер са първи приятели на Фейсбуук, страницата е копирана от мен от Фейсбуука им/скрийншотт. Тяхна собственост, г-н кмете, е, а не мое "въображение" - правите ли разлика от мое и Ваше, г-н кмете? - Явно, не. Но правите разлика когато чуждо дете бере душа заради бандата Ви!   Връзката си я има и като свидетелски показания пред друг мой съсед-мъж от селото, където Заплашителната ми съседка се хвалела и това лято лятото на 2022-ра година, че двамата с Петер ежедневно си говорели по телефона.    Отвлеченият чрез фалшифициране на моя подпис болен от малнутрицията им мой син син Румен Каллмир бе източван от парите си за храна в дома му "Норртулл" в Уддевалла от приятеля и колегата на тати Петер:    от гудеман Томми #Шиндхуулт  и припада от глад юни-1 окт 2020 г,    поради това го спасяват в Реанимацията на отделение в Болницата НЕЛ и бе открит там единствено благодарение на юристката г-жа Суул-Бритт #Фоолберй (опитаха да укрият и този му колапс).    Румен не е психично болен, но нарочно е заведен в Психиатрия за да замажат следите на убийството си:   а той цели 3 (три) месеца тотално гладуваше преди това без пари и без храна изолиран на гладна смърт от самия персонал на дома "Норртулл" и не е никак мое "въображение" г-н кмете на Драганица Каменов,    ами имам копия от чата ми с Румен за доказателство и полицейски лъже-инспекторът от лъже-РПУ Вършец г-н Детелин Илиев ги получи и с деловодителката му разговаряхме за тях почти на филма ми от РПУ Берковица авг 2023, но г-н полицейски следовател Илиев ги изхвърли пред Прокуратурата Берковица август 2022 г. Третирайки призива ми за спасение живота на убивания с глад и изолация Румен все едно една майка не крещи за помощ а е "въздух"!   Направих няколко филми с персонала на отделението болницата НЕл от 1 окт 2020 година в град Троллеттан Швеция,   и ги записах как те ми прочетоха епикризата му и лечението му ( което бе пет хранения дневно и хранителни добавки и сън, нищо невролептично дори и намек за такова!)    Само благодарение писмата на адвокат Рюби #Харроллд-Клаессон от Северния Комитет по Човешките Права на Скандинавия то карате-лигистът-алкохолик и приятел и колега на тати Петер Каллмир: г-н гудеман Томми Шиндхулт сам подаде оставката си.    Новата гудеман на Румен г-жа Лииндквиист, управляваща личните финанси на Румен е неоткриваема по телефона (включва си го на факс без приветстващо ви гласово съобщение).    Съветът ЪФН Уддевалла Швеция, избрал Лииндквиист чреь фалшива бележка от фалшив чат без имената и телефонните номера на Румен пред Съда на #Уддевалла, въпреки протестите ми пред съда Уддевалла, също не отговаря на писмата ми.   Във Века на информационната ера моля Ви се са неоткриваеми!   Така мултинационална шведско българска банда краде от родителите им малолетни и ги изолира и убива с глад за милиони пари от животозастраховката на убивания в изолация и глад Румен Каллмир.    Румен Каллмир бере душа в последна фаза на недохранване от 2013 г насам и особено след като живее у мащехата си филипинката-полигамист Арлин Такахаши от 2015 г насам (2015-2016 г има стотици страници документи от училището, БЮП и социалната служба и прокуратурата в Уддевалла от този период). Следователно писмени доказателства от вещи лица от експерти а не измисленото "въображение" от кмета Каменов.   Детският живот не струва пукната грош за РПУ Вършец и в частност за инспектор г-н Детелин Илиев който укри пред Прокуратура Берковица авг 2023 г молбата ми да си сътрудничи с полицията в Швеция като им представи спешен хуманитарно-здравословен документ от 2016 г издаден още от Северния Комитет по Човешките права до полициите на Филипините!   Инспектор Илиев предпочете да унищожи Сведението ми пожелано иначе ми от самия него върху тяхна бланка!   Моля, разпространявайте преди отново да са ме блокирали!


image
Една от анонимно отправяните ми заплахи от сестрата на кмета на Драганица общ Вършец. Г-жа Радослава Каменова , която явно си подготвя често собствени скрийншоти за целта и снимките й на Фейсбуука с пушки са недосегаеми за модераторите на Фейсбуук. 


image

Заплахите ги имат за "Добър ден" в Драганица и Вършец. Стига да идват поръчение от Заплашителната ми съседка г-жа Макарина Йорданова дамата с  протектирани те заплахи и джобно ножче и преследвания из Драганица от РПУ Вършец и от следователя там г-н Детелин Илиев и прокурор Мария Соколова от Прокуратурата в Берковица.

На снимката г-жа Йорданова е почетен гост на рождения ден на г-жа Каменова, прегърната от нея:


image

 



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1180954
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930