Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2023 19:28 - Пияниците-шофьори на Северозапада и заплашителните им завардвания на улиците ми
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 177 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2023 19:31


 
Пиян шофьор отнесъл днес ограда на къща в Лом. 


image
Лом или Драганица все див Северозапад 
А като са решили да ме газят кмета на Драганица и сестра му изпратени от Заплашителната ми съседка, дали ще ме сгазят трезви или пияни едва ли е от особено значение по отношение целта им и предстоящия резултат с благословията на РПУ Вършец и следователя г-н Детелин Илиев укрил Сведението ми пред Прокуратура Берковица.

Всичките сте #пияни и така ходите на #работа и карате колите си из село #Драганица. Освен това в такива #коли и в такова състояние ме #завардвате/#преследвате/#заплашвате по #улиците на Драганица от юни 2022 г насам.  Една-две бири в колите ви из селото за Вас са бистра кладенчова вода  

Даже и дори: НЕ е МОЕ сведението.   

А това на свой ред значи, че  не е мое "въображение", г-не  #кмете. На Драганица.  

Ами хората от селото постоянно ми го напомнят!!!!!!

Срам и позор!!!

  Правиш ли разлика между мен и тях в това състояние?

Сещаш ли се?  

Айде да потренираме малко да правим разлика между субект и обект, между #извършител и #жертва   кфо шъ каеш, а?

  И на Вас не Ви пука защото знаете че полицаите от РПУ Вършец, началник полиция и кмета на Вършец са Ваши хора.  

А и за кметските семейства и доносниците им законите на България не важат.

Те са само за простолюдието което заплашвате пияни с джиповете, мотоциклетите и колите си



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1182961
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930