Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2019 10:37 - Как Виктор бягал от SiS в Швеция?
Автор: latestnews Категория: Рецепти   
Прочетен: 224 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.06.2019 17:26


 Hej jag heter viktor jag дr 18 еr gammal.

OMHДNDERTAGEN
Jag blev omhдndertagen och fick lvu nдr jag va 3 еr gammal och kastades runt pе massa olika familjehem...

RYMDE (FLUKTADE)
..tills jag blev 14 еr dе jag rymde fцr fцrsta gеngen dе blev jag efter nеgra mеnader inlеst pе ett sе kallat paragraf 12 hem sis ungdomsanstalt.

INLЕST
Jag hamnade pе folеsa sis utanfцr linkцping fцr fцrsta gеngen inlеst pе riktigt med massa andra barn och ungdomar.

MISSHANDLADE
Vi blev psykade misshandlade psykiskt inlеsta i flera veckor i isoleringceller trots att det дr lag pе att barn och ungdomar under 15 еr inte ska sitta inlеsta i flera dagar och veckor i isolering det sket personalen fullstдndigt i man mеdde vдldigt dеligt jag hade tankar konstant om att skada personal och skada sig sjдlv.

NER-DROGADES
Det fanns ocksе andra ungdomar som drogades ner fцr att dom ska tystas ner och inte orka brеka eller tjafsa och sдga vad dom tycker eller kunna uttrycka sig.
Det fanns 2 olika isoleringar pе vеran avdelning en som man kallade fцr hеlet och den andra fцr lдgenheten.

"HДLET" (OLIKA LЕS)
Hеlet var fцr ungdomar och barn dom kallade kaxiga uppkдftiga som skulle behandlas hеrt. Dцrren till hеlet var en stor rцd metalldцrr med olika lеs och en lucka som personal drog upp tittade in i eller lдmnade piller och vatten.
Inne i cellen var vдggarna sцnder klottrade med namn pе barn och ungdomar som hade suttit inlеsta och klotter som (fuck polisen knulla socialtjдnsten jдvla plit jдvlar sprдng regeringen mm)

TOAN??
pе golvet lеg det дn rцd madrass som det va blodiga flдckar pе det luktade skit dдr inne fцr dom slдppte ju inte ut oss nдr vi skulle gе pе toan ibland sen stдdade dom bara upp.

SLOG SЦNDER KNOGARNA
Dдr inne sе satt jag inlеst i flera dagar jag slog sцnder mina knogar fцr jag var sе arg och ledsen.

PSYKA NER DIG:
Dom brukade slдcka lampan fцr att psyka dig eller sе hade dom lampan tдnd konstant i dagar fцr att se hur du blev.
Vi behandlades som djur helt enkelt.

LДGENHETEN
Sen hade vi lдgenheten det var fцr barn och ungdomar som dom ansеg inte kunde vistas pе avdelningen fцr att dom va utеtagerande dдr var du under konstant kameraцvervakning du hade ett rum med en kriminalvеrdsдng ett fцnster med pansarglas en toa o dдr var man inlеst i mеnader vissa till och med еr.
Efter nеgra mеnader placerades jag pе ett nytt stдlle. Dе kom jag till stigby norrgеrd akutavdelningen dдr var dom mycket hеrdare. Dдr fanns det 3 olika isoleringar.
Och vi hade ett rum fцr pingis och ett fцr tv spel och ett fцr nдr vi skulle дta.
Stigby kallas fцr Alcatraz fцr att det ligger pе visingsц och det gеr knappast o rymma.
Det va en kille som slog ut sina egna tдnder fцr att еka till tandlдkaren och rymma finns barn och ungdomar som har skadat sig sjдlva allvarligt fцr att ta sig dдrifrеn.
Det rдckte med att du hцjde rцsten eller att du lеg ner i soffan sе tryckte dom pе larmknappen. In kom 15 plitar och brottade ner dig slog dig sparkade pе dig sen slдpade dom in dig till isoleringen och stдngde igen den tjocka metalldцrren och lеste den.
Dдr inne fanns det inte дns en madrass.
Det va bara betong vдggar betonggolv dдr satt jag blцdandes med sеr i flera dagar utan att fеtt еka till sjukhus efter att dom misshandlade mig.
Efter nеgra veckor satte dom mig i en Tpt transport kriminalvеrdens transport nu skulle jag flyttas igen.
Dom kцr mig till lidkцping jag kommer fram och ser att det stеr en skylt (behandlingshem margretelund sis).
Det hдr var дn utredningsavdelning.
Jag gеr ur transporten mцts upp av 5 personal som tar tag i mina armar och axlar.
Jag ser 2 stycken gula hus kameror hцga stдngsel med palestinataggtrеd.
Innan jag kommer in pе avdelningen sе var jag tvungen att klд av mig naken fцr att dom skull sцka igenom mig sen fick jag duscha nдr dom stog och tittade pе.
Fцr att dom skulle vara sдkra pе att jag inte hade med vapen eller narkotika.
Dдr fanns det bara en isolering det var дn mindre avdelning.
Men exakt lika hеrt.
Dдr satt jag isolerad i 3 veckor utan solljus fцr att jag hade blivit arg och hцjt rцsten en gеng. Misshandlad och psykad blev jag med.
Dom andra ungdomarna fцrsцkte klдttra цver taggtrеden och rymma.
Dom blev helt uppskдrda och blцdde vдldigt mycket personalen tryckte pе larm knappen och inrusande kom 13 eller 14 personal som brottade ner och slog och sparkade pе oss o slдpa oss till andra isoleringar.
Det hдr дr sanning det дr sе hдr barn och ungdomarna behandlas nдr dom har lvu det hдr дr vardag fцr oss det hдr mеste fе ett slut.
Man kan tycks att att jag inte borde ha rymt I starten.
Fosterhemmet var inte bra det var hunger och misshandel hela tiden med piskor spik ringar. Han slog av min axel.
Jag var I panik.
Ville ha det som alla barn.
Fick inte ens ta vatten ur kranen utan fosterfar gav mej varmt vatten ur kranen och sa frock ditt svin. Det flick jag heta som barn. Vilka barn ska ha det?
Dela, dela,dela,,,,

Tack fцr att ni lдste (viktor inte mitt riktiga namn!!!!!
... .... .... ...

Който желае може да подпомогне юридическите разходи от 10 400 Евро за извеждане от Хо Във Бе-дома на 5. май 2019 на изгладуваното и там дете Румен на:   PayPal.me/RomensJuridicalCosts    Всички дарения ще публикувам в групата на децата на Фейсбук. .,..,..,....,....,.,,.......,.......,...    Банков превод/Banktransfer: На банкова 4/Att bankaccount:   BG46UBBS80021032276340   To/До SWIFT/BIC: UBBSBGSF   Събираща средствата за адвокат на Румен, име в банката ОББ/ Receiving the ammount for a lawyer for Romen, names in the bank UBB:   Mariyka Krasteva Tomova/ Марийка Кръстева Томова   Цел/Purpose: (You have 32 signs free text, for example: "Juridical costs for Romen")./ Вие разполагате с 32 знака свободен текст, например: "Юридически разходи за Румен".   Внимание! Всеки превод ще бъде публикуван в групата на Румен на Фейсбук "Sweden, free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr"!/Attention! Every transfer will be published in the group, belonging to Romen at Facebook: "Sweden, free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr"!   Предварително благодаря! Thank You in advance! ...,...,..,...,...,....,.,..,.....,....,.,..,..,...


Тагове:   Швеция,   Виктор,   SIS,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1173403
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031