Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2015 15:02 - Боксьорът Алдо пее за принудително конфискуваните деца в Швеция
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.02.2015 15:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Боксьорът и рапарът Алдо пее за принудително конфискуваните деца в Швеция. 
А вие защо мълчите? 
Сред тях има и български деца!
Задавали ли сте си един такъв въпрос - защо българинът е мазохист и е свикнал да му режат главата и да му го навират???

Аз не намирам отговор, ето Алдо е смел. А вие не сте. Вие сте жалки мишки до едната! Защо тия мишки от Външно и Посолството в Стокхолм предадоха съгражданка и сънародници-деца, предадоха съдебни решения и свидетелства за родителски права в делото Томова-Каллмир, за да се кланят на престъпна шведска социална секретарка и нейните измислици и клевети?
Питам аз и отговор не намирам?
Коя е причината?
Лошо самочувствие, подкупи, или лизане на чужди гъзове по инерция?

Защото, знаете ли, знаете ли, уважаеми, че не само аз съм пострадала. В Швеция имаме още 2 майки - сред които Антония Андонова и още една българска майка в Норвегия. И питате ли се, питате ли се вие, пука ли ви изобщо, защо тия майки са в безизходица и пищят за децата си? И защо няма демонстрации и паради за тях, акции, подписки? Защо няма отзвук в българските медии? Защо Външно, посолство, КСУ, ОЗД и ДАЗД и разните ви псевдо-организации и фалшиви партии на партийните субсидии си спят на голямата джапанка за тях? А аз консулския отдел ли съм? Главният съдия на Републиката ли съм? Или съм Европейския съд? Да не съм Кристалина Георгиева или Младен Найденов в ООН? Коя съм аз че да търсят тия страдалци обречени от вас помощ от мене? 

Защото всички се юрнали да пишат и помагат на бебето Меган в Лондон!  Няма лошо в това! Но само тази майка и това бебе ли са в същата ситуация? Само то ли е българче? А останалите? Защо те не са ви еднакво мили?

Ама моля ти се! Като понесли едни дълги георгиевски ленти, едни трибагреници, едни раса, едни уруглици едни трикольори по улиците и се биете в гърдите пред микрофоните, като сте ми наотворили едни групи и мероприятия и  анкети на фейсбуук, като плюете режисьора на Левски колко сте велики, какви националисти сте, колко сте превъзходителни от останалите българи, а сте оставили мен - сам-сама майката да бъда и журналист и адвокат и блогар и преводач и организатор на демонстрации - и да се боря сам-сама осем години вече. Срамота! Да ви пикая в национализма дано. 
Дела трябват а не думи - и дякона ви го каза. 
Ама българинът това може, да пие, да мляска и да се бие в гърдите колко е велик. 
а не да помага на  ближния си, на родината си, не да спасява децата си - тях ги продава за сексуални и  донорни органи в ЕС и да бършат лайната на западняците!

Срамувам се от вас - отрепки!
Марийка Томова

П. С. Да ви пикая в демокрацията и в идеите дано!




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1187935
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930