Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2016 19:46 - Slutna avdelningarnas chefer omreviderar retroaktiv politdisidentens disciplin på utbildningar och jobb Шефовете на Затворените отделения преревизират
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 368 Коментари: 0 Гласове:
1



Slutna avdelningarnas chefer omreviderar retroaktiv politdisidentens disciplin pе utbildningar och jobb

Шефовете на Затворените отделения преревизират ретрорактивно предметите на политдисидентите, образованията и работите им

(шведски)

Av min ex makes – svensken Peter Kallmyr egna mp-3-inspellning fr. aug 2007 fr. Sluten 67 vid NДL-sjukhuset i Trollhдttan, gеr е hцra, hur Slutna avdelningens chef dr Dorin Borota stдller skrattretande och lцjliga frеgan till Peter ”Hur har Mariyka klarat sig i vardagen”. Dдrmed дr viktigt att poдngtera och notera, att Slutna avdelningarnas chefer nufцrtiden runtom i Sverige verkar retroaktivt omrevidera vеra – politdesidenternas och sjuka reumatikers liv via att fцrneka disciplinen vi haft pе utbildningar och jobb, genom passa tider, inte ha frеnvaron p g a sjukskrivningar etc. Sеsom fallet verkar vara dдr. Man kan vidare hцra fr. mp-3-inspellningen att Peter Kallmyr meddetsamma protesterar. Tyvдrr nеgra mеnader senare tar han Sluten avdelningens och socialtjдnstens sida och ljuger pе sina fyra mеl pе Distriktstdomstolen i Montana, Bulgarien еr 2011 (i samband med barnen att vдlja land och adress dдr) att jag дr psyksjuk. Av en lapp som Peter i  dec 2011 lдmnat pе kцksbordet i den ockuperade av honom min lдgenhet i Montana, utlдser man Peter Kallmyrs egen handstil, att han skriftligen dдr planerat porsslinsservisar och presenter till socialdamerna fr. KSU och OZD-Montana. Inte konstigt dе att tvе av dem, de som nдrvarade vid hans mеl, genom bryta sitt avtal med mig och barna att opartiskt serva samtliga oss, de lдmnar falsk information. Bl a ljuger Venera Isaeva fr. KSU gatan Izvora i Montana, Bulgarien pе цppet sammantrдde pе rдtten MRS i Montana, dдr jag nдrvarad, att jag skulle vara sе dum i huvudet att jag inte kan svara pе ett-enda frеga. Det blir nцdvдndigt att jag hеller 60-minuter intervju pе bulgarisk TV med journalisten pе tv-station Eurocom, mдnniskorдttsaktivisten, och kдnde bulgariske journalisten Joro Ifandiev. Fцr att visa att jag har ej problem med intelektet. Nеgot mera – dдr pratar jag дven om mina 36 еr utbildningar i Bulgarien och i Sverige sammanlagt och 17 еr arbete i Sverige.  Fцr att visa att jag har intellekt nog. Sedermera sе uppvisade min egen adv Krassimnira Gцlцbova fr. Montana, Bulgarien, ett INTYG fr. KOMVUX i Malmц. Bara pе denna KOMVUX, utan rдkna KOMVUX och ABF och SFI i Uddevalla, har jag avslutat 169 kurser med relativt hцga betyg – utan sjukfrеnvaron, annars hade kurserna inte blivit godkдnda. Tyvдrr lyckades jag inte skaffa lika mеnga kurser minst jag avslutat inom Malmц kommun och Lund kommun inom arbetslivet, bl a kurser i affдrer med Цstra Europa, affдrer, internetprogram, PC-kunnande, HTML, journalistik, tryckeri etc. I Bulgarien дr jag hцgskoleutbildad fцrskolelдrare och dдr har jag arbetat som fцrskole- och grundskolelдrare i ca 3 еr efter avslutat utbildning 1984 pе PIDU i Vraza. Men min pedagogiska bakgrund fцrsvann i nдstirad falska svenska sociala utredning i mars-aug 2007 dдr socialtjдnsten i Uddevalla valde manipulera och byta ut tvе versaler fr. abbreviaturen och frеn lдrare vaknade jag pedofil genom att de kallade mig fцr ”Mariyka дr en PEDO” i stдllet att skriva ”Mariyka har avslutat pedagogiska hцgskolan PIDU i Vraza”. Snyggt jobbat, med andra ord! Jag har en hel del i bagaget, fцrutom att jag i 17 еr jobbat som tolk och цversдttare till en цversдttningsfirma i Gцteborg och rykt in pе Flyktingfцrlдggningar i Skеne vid Svenska statens behov. Har jobbat цver 1 еr som lдrare pе fem skolor i Malmц och pе 2 daghem i Uddevalla, pе Turistbyrе, sеld klдder pе Stutsbutiken och lyxig damkonfektion pе Kungstorget i Uddevalla, suttit i kassa pе ”Еhlens”, manglat klдder pе tvдtteri, skrev bok till den Katolska kyrkan i Malmц etc. Sеdant som finns med i Arbetsfцrmedlingens registrar. Naturligtvis дr det inte lдtt idag att fе tag i alla sina diplom och intyg. En hel del fцretag svarade inte till min adress i Bulgarien. Men komvux sдnder automatiskt ut per E-post ens intyg utan problem – det ingеr i deras rutiner. Sе domaren pе Peters fyra mеl blev imponerat. Och sе borde dr Borota och socialtjдnsterna i Uddevalla och i Montana дven de ha blivit, i fall de var partiska, logiska, kritiskt tдnkande och analyserande och saknade partiskhet och jдv. Men tyvдrr дr inte sе fallet. Utan Peter Kallmyr och runtom socialtjдnsterna i dessa tvе stдder kretsar allt kring beroende av vem som mutat vem och vem som kдnner vem och har dem rдtta kontakterna. Ibland gеr deras kontakter sдngvдgen. Men det kanske дr inte sе noga i sammanhanget. Ni fцrstеr hur lдtt дr det att idiotfцrklara en person i Sverige via falska vittnesmеl och via Slutna avdelningar dдr bara en av 30 personer som var inlеsta inne var verkligen mentalt sjuk – resten var politdesidenter. Sе nдr allt kommer omkring kan vi sammanfatta att socialtjдnsten i Sverige anlitar slutna avdelningarna fцr att omrevidera klienters liv och biografi, genom att fцrstцra deras diplomer och intyg – i det fallet anlitade soc Peter Kallmyr att stjдla dem tillsammans med mina klдder, skor, mцbler, barn, egendom, barnfoton, rubbet. Det fеr man gцra i Sverige – stjдla om man дr viking mot invandrare. Sjдlvklart! Vi bor jo i Sverige fцr svenskarna! Sе diplomer intyg lдkarintyg lдrarintyg дr bara TOAPAPPER i Sverige med vilka socialtjдnsten och IVO torkar rцven. Istдllet uttalade sig IVO att den fеr behеlla det falska och diagnosfuskande Vеrdintyget vilket var annulerat av dr Borota vid min utskrivning tillsammans med bjuden mig ursдkt av dr Borota fцr ”missfцrstеndet med tvеngsomhдndertagandet”. Tyvдrr vill IVO och socialnдmnden inte rдtta till sig till mitt avtal och intyg fr. Dr Borota och inte vill svenska domstolars domare kolla liknande intyg nдr socialnдmnden ljuger idag att jag stuckigt fr. Svenskt dеrhus. Det blir nцdvдndigt att еter visa upp det intyget hдr. Vilket jag дven gцr fцr er. Dдrfцr finns det amerikanska och ryska och bulgariska bloggs. De svenska suddar mig. Snacka om ordets frihet. Det lеter sе finnt nдr folk i Svenska TV-program skall sдtta text via sina artister pе TV-bilder pе politiker och kдndisar. I praktiken oss – invandrare med egna politiska tidningar blockeras och spдrras pе sluten med slutna diplomer och med omreviderat retroaktivt liv. De stjдl vеran identitet och byter ut politik och sjukdom, reumatism – mot pеhittat mental trams. Fцr vilket gеr еt era och mina flera miljarder i SEK skattemedel. Grattis Sverige. Grattis svensk ljugedemokrati och ljugesolidaritet!



Тагове:   abf,   Sverige,   SFI,   slutna avdelningar,   uddevalla,   komvux,   malm246,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1184753
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930