Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2022 13:34 - Ферми за деца в Уддевалла Швеция
Автор: latestnews Категория: Политика   
Прочетен: 164 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.09.2022 14:10


 Ето какво писа до в Петел мой приятел от ФБ:  

Моля, разпространете във Вашите медии и истории моя разказ е истинен. Да спасим живота на убивания в изолация и глад в момента мой син Румен чрез вашето разпространение (снимката на отвличания и гладуван до смърт заради животозастраховката Румен Каллмир е в профила на този профил!):

  " Марийка разказва:

  "Касае се за Ферми за деца от общинарите на крайно престъпната и коруптна община Уддевалла в Швеция, където вестниците им често пишат за престъпници в техния бранш от който бранш гледане на луди и на практика с фалшиви ментални диагнози се издържа цялото им покосено от високата безработица, градче .   

Касае се за планомерното създаване на много деца от бащите Туумас и Петер Каллмир чрез изнасилване на жените си дванайсет деца от десет жени за Туумас  и шест деца от две жени от Петер който го следваше по петите му. Петер ги издирваше азиатка млада глупава и с дете за да се изкачи до високите детски надбавки от трето дете давани от шведската Каса.

Касае се за издържане на алчни мързеливи дебели татковци  от детската издръжка и пребиване на нас до инвалиден стол и патерици: майките (правих онзи ден и филм който е на шведски публикуван на Ютууб и за пребитата до инвалиден стол Анна - бившата на Тумас, където тя пострада като мен вероятно от братята Каллмир пребивана и тровена и тя като мен? (* Филмът е качен  от мен тук отдолу!)

Но Туумас лъже на Фейсбуука си че сина им Дониел е бил пребит в корема й от лекари за да помогне на малкото си братче Петер като отклони вниманието от факта че Петер с пестници боксираше дъщерята Розита в големия ми корем в напреднала бременност за да предизвикат братята Каллмир  мой спонтанен аборт и нашата двойна смърт с Розита, следователно да получат този път  двойна животозастраховка

И двамата братя са под закрилата на контакта си румънския влиятелен пред съдилищата на окр Бухюслен мафиот д-р Дорин Борота, протектиращ престъпника Туумас който е моторът за идеи за нови убийства от групировката на двамата братя Каллмир.

Петер често се е хвалел, че никой не го за подозира в убийствата му.
Неговата любовница соц секр Катарина Розлунд-Лорсшон го нарече "Машина за убийства".

А майката на убитото момиче Доня Хассан Аннина Корлссон  която бе влюбена в Туумас ми разказа че Туумас и споделил как Петер работел за НАТО в Германия и обучавал войниците им как да убиват хора  

Следователно касае се за престъпна групировка внедрена в тоя мръсен бизнис с бременни жени и деца  и където д-р Борота им варди с отделението си гърба на Туумас, аранжирайки пребивания и затваряне в ментално отделение  на майката докато соц служба се занимава отвън с кражба на децата играейки си руска рулетка с обезводнените им след три месеца воднисти до десет на ден диарии, и дехидратиране, тела,    от семейната ферма:    

както укриването на тениите и червеите ни по време на хелминтозната ни инфекция авг 2007 и пребиването ми от некрофил-доктора и поета-неонацист от колегата д-р Юнас Лундберй - колега на свекъря и мое джипи румънеца-гинеколог  д-р Йоана  Михаил, свекър  на шефа на затвореното отделение и приятел на чичото Туумас: на д-р Дорин Борота.

Всички масови убийци и престъпници и в Швеция в Уддевалла и в Драганица България и роднина в София убили сте живи хора с отрови и  сте навързани като свински черва в тази схема около мутрата Петер Каллмир под план и диригентството на "тръста" Туумас Каллмир, вандализирате имуществото и заплашвате да ми трошите главата в с Драганица за да си защитите собственото алиби защото имате много местни отровени от вашите отрови мъже-скелети в гардероба Ви!!

Даже радио Видин Ви протектора: им помага на престъпното село, чиято главатарка е приятелка, заплащана от Петер да ме заплашва и да ми пали постоянно и вандализират къщите за да млъкна.

  В Уддевалла се касае за Румънска мафия лекари свекър д-р Йоан Михок и зет д-р Дорин Борота влиятелен пред съдилищата на окръга им Бухюслен, с двоен агент според него "шпионин" с фирма информатор и масмедиен лъжец Туумас Каллмир.    

Касае се за частници-бащи-шведи , копиращи практиката на шведската социална служба в община Уддевалла (и Петер и Тумас създават деца за да финансират жилищата си:

Предрекох съвсем актуално във времето като хронология, покупката от Петер на вила още при родителското отвличане на Румен на Филипините окт 2016-2018 г. Банковия  заем на Петер за покупката на вилата от 13,5 милиона крони 

Петер ще финансира с убийството с глад на Румен постедством животозастраховката му този банков заем за вилата си до работата му Сис дома Юбгсбакка, и не е ли чудо че мъже с ограничителна заповед и машини за убийства работят с деца също толкова чудно е когато шефа на Ел ЕС ЕС Андерсш Паулин не отговаря на адв Рюби но така е когато имаш отворена анусна дупка за изнасилвач като Петер Каллмир и си позастаряващ лоен шеф,

, затова и Петер лъже та маже чак, че видите ли как Румен уж бил  бит и драскан от мен баба дядо че имал депресия, Посттравматичен стресов синдром и се бил уж самонаранявал като малък, уж имал бил аутизъм

а Румен владее пет езика сега се научил сам и китайски и японски как ако е аутист ще се справи с това, бе самоук на три години владееше авансирана астрономия, компютри и английски а Петер с неговото момиче за секс Боряна и колежката й Венера от КСУ излъгаха съда МРС че не можем да говорим аз съм с 36 г образование, пет езика и половин дузина професии и собствен вестник зад гърба си.

.Мафии
В общините Уддевалла и Драганица,  Монтана, секс, 60 бона, подаръци, бутилки уиски, порцеланови сервизи: Заради собственото им алиби.

Само да го наричат "лудия швед" адвокатите от Монтана е малко, убиват Румен в момента; иска се Интерпол и възмездие, настоявам за доживотна (!!! Нищо друго!!!) присъда на всички от международната им българо- шведска селска банда бандерлюги-паразити на обществото-кютуци!

  А преди това 2012 опита и с тримата с Мимми, да ги убиват с глад в Атенагоурден, тогава гласеше соц секретарка Катарина Розлунд-Лорсшон и сам ми подари CD от своя скрита мп-3-камера хвалейки се с горещите им тайни срещи 2007 из Уддевалла, когато отказа да откара умиращата Розита до Бърза помощ е бил зает със секс а не с пари и работа както ме излъга по телефона все пак намери време да изхвърли двайсетсантиметровия й аскарис от бурканчето и да я опише умиращото дете Розита тогава като "бодро и весело за журнала й" че писледваха моите три факсирани протестни писма до полската лекарка, заради които д-р амихок който ме събличаше гола и ми прати цял куп картички, аранжира колегата си некрофила д-р  Лунджерй да ме пребие,   когато подадох полицейска жалба окт 2007 против Катариина и четиримата лекари че укриха 14 червеи-лабораторни проби след идентифициране в двете лаборатории (и моля: можете да чуете и двете лаборантки и инфекциозна сестра Мария да потвърждават че са приели и обработели не друго, не въздушни картофчета, а именно: ЧЕРВЕИ/maskar:    аз ако съм луда и ми се "привиждат"червеи те са потвърдили и може да се чуе на сайт "Swedish Slave", там директно от звукозаписите ми на телефонния ми секретар:    там, в Атенагоурден са започнали за пръв път но съвсем по плановете на трафикантската мрежа:  да губят тегло за да угодят на Петер, той е бил сексуално свръхактивен според инспекцията на ДАЗД на шефа й г-н Калин Каменов дек 2011 в ОЗД и КСУ Монтана:   и с Боряна Тодорова от КСУ Монтана и с шефката й от ОЗД Монтана.  Касае се за големи картофчета, подминавани безотговорно от жщбезгрижните български медии аз да им върша сама болна жена работата:   За една огромна по Дяволите свръхопасна отвличаща,нпребиваща и инвалидизиращи и тровеща момичета и децата им и убиваща децата им в корема им с бокс и изнасилвания и с принудителни аборти в НЗОК офис Русенгоурд от кокежка-неонацист на Туумас Каллмир в квартала където Туумас живееше с Шрианйе 1986 когато Петер ме импотщртира от България за жертва с фалшив брак: трафикира ме в действителност спахме у Туумас:   Касае се за Нигерийска пирамида за чието разследване аз до сега бедна и болна жена сама разследвам вместо Интерпол , Еуропол и полициите на три държави където е отвличан Румен.    На 31 май 2011 бях също и аз отвличана и аз от Петер с колата ми от Вършец за Монтана заради жилищата ми и хвърлях леген на Сумер пред патрулката ни и Петер го задържаха за да не ме последва има протокол за разпит от Марин Дринов в Монтана.    Често пробваше и да ме тресне с колата в други коли на кръстовището в Монтана и дърветата под Среченска бара, бе монтирал бомба в Ладата мини цяло чудо е че не уби татко само го опуши целия като я запали   Когато аз и адв Рюби освободихме Румен на 5 април 2019 г за втори път от "Атенагоурден" соц служба излъгала в писанията си/журнала си че Румен не ме прегръща. Да, но адв Рюби ни е снимала и засвидетелствува на място, че Румен не само прави в немощта си опит да ме прегърне, но и е затворил очи защото тялото му олюлявайки се изписа спирала. От слабостта е. Вътре са го хранели с айрян и препечени филийки. Също като от снимката на Петер Румен все още с нормално тегло в Атенагоурден 2012 над чиния с препечени филийки. Че детската лекарка д-р Кристина Хернандес препоръчва протеинова диета са "пропуснали" от соц служба, нито диетист, нито гастро-ентеролог, нито измерване с кантар, нищо! Затова пък го пращат на психолог и лъжат че се самонаранявал като малък под диктовките на Петер чиято страстна целувка с език със соц секр Кристина Епплинг  телефонът на Адв Рюби запечата на 5 апр 2019 г в общинския съвет в кабинета й докато Петер изгони мен и Рюби в коридора й Епплинг му обеща с едно-единствено натискане на копче в социалните медии децата да ме елиминират от живота им.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latestnews
Категория: Политика
Прочетен: 1184017
Постинги: 2021
Коментари: 478
Гласове: 236
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930